Inventum HN197V - Reviews

1 persoon
Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Frans de Z 09-02-2016

Goede 9 standen regeling voor zowel het voet als lichaamsgedeelte. Tijdsinterval uitschakeling instelbaar per uur met een max van 12 uur.
De turbo verwarmings funcie( snel warm binnen 15 minuten)Klein min puntje had van mij 1,7M lang mogen zijn i.p.v. 1,6M

Nenskes72 12-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Eergisteren begon de kabel te smeulen, ik had geluk dat ik zelf in bed lag en niet zoals ik altijd doe, eerst aanzetten en dan een half uur later naar bed, dan waren de gevolgen niet te overzien geweest. Contact opgenomen met Inventum, die gooien het op een kabelbreuk terwijl de deken niet op een andere manier kan liggen en deze op bed is gelegd en er nooit meer af is geweest. En ik vroeg niet eens om garantie, het gaat mij om de veiligheid en die is er dus niet, zeker als ik hier lees dat meer mensen daar al last van hebben gehad.

Paulien 15-08-2017

past uitstekend op bed en hoeft niet vastgemaakt te worden.

Ik zocht er een met verschillende warmte standen en aparte voetenstand. Deze heeft alle twee. Blijft uitstekend op zijn plek liggen, zonder vast te maken. Ik ben een gelukkig mens, want deze elektrische deken neemt een hoop pijn bij mij weg. Ik ben hartpatiënt met spierziekte, ik kan deze deken absoluut aanraden.

Pluspunten

• diverse warmte standen 9
  • aparte voetenstand
  • blijft uitstekend liggen

Minpunten

J.Rid 10-02-2016

6,7
Wat valt dit deken tegen.
Na drie uur is mijn bed nog niet lekker warm op stand 9.
De bedrading die aan boven en onderkant pas op 20 cm. begint met verwarmen maakt hem ook nog te kort.

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 12-02-2016

Geachte J. Rid,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de deken. Jouw bed zou inderdaad veel sneller warm moeten zijn. Zou je jouw klacht willen mailen aan onze klantenservice - helpdesk@inventum.eu - zodat we deze kunnen oplossen?

Met vriendelijke groet, team Inventum

Fjalvingh 24-09-2014
  • Product kwartaal in bezit

4,2
De deken is te klein voor het bed en beweegt alle kanten op, omdat er geen bevestigings elastiek of touw aanzit. Het materiaal is erg stug en met het niet kunnen vastmaken aan het bed onstaan oncomfortabele hobbels in bed.

De aansluiting zit op de stomst mogelijke plaats zodat je het harde plastic ding telkens voelt.

De deken wordt maar heel langzaam warm hij is maar 60 watt.

Als laatste werkt de bediening omslachtig, en het ding is continu fel verlicht.

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 26-09-2014

Geachte Fjalvingh,

Wat jammer dat u niet tevreden bent over de deken.

We begrijpen dat de aansluiting vervelend is, maar dat was noodzakelijk om alle verplichte beveiligingen te kunnen plaatsen. Dit hebben we gelukkig kunnen aanpassen en in het huidige assortiment zijn de aansluitingen veel kleiner.

Over de andere punten adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij dit wellicht voor u op kunnen lossen.

Inventum heeft overigens een uitgebreid assortiment elektrische dekens. Wellicht is een ander model beter geschikt voor u.

team Inventum

M.Nienhuis 05-02-2017

veel instel mogelijkheden duidelijke controller

Na 20 jaren in een lekker warm waterbed te zijn ingestapt was hij toe aan vervanging de keuze een bokspring.

Ligt geweldig maar even vergeten hoe koud een "normaal" bed is als je instapt daar moest wel wat aan gedaan worden.
De keuze is gevallen op 2x hn197v. 9 standen voor het lichaam en 9 voor de voeten turbo stand zo goed was het waterbed niet in te stellen heerlijk! De controller is duidelijk en eenvoudig te bedienen.

Wij zijn zeer tevreden

Pluspunten

• 9 standen voor lichaam
  • 9 standen voor de voeten
  • deze zijn appart instelbaar
  • eenvoudige bediening
  • duidelijke control

WG de Z 09-02-2016

Aparte goede 9 standen regeling voor lichaam en voeten.
instelbare uitschakeltijd per uur met een max. van 12 uur.
Eco stand en versneld verwarmen stand, tevens nog machine wasbaar en een antibacterie behandeling.
2x aangeschaft ,geen spijt van slapen weer lekker warm.

Jannie 18-01-2016

Een snelle heerlijke warmte door de turbo stand.
Snel geen koude voeten meer en heerlijk slapen.
Schakelt zelf uit na een uur, en wil je hem langer aan stel je dat zelf in.

E Plug van Sprang 24-03-2015

Jarenlange ervaring met vorige elektrische onderdekens van inventum ,hebben mij doen besluiten weer voor inventum te kiezen . Ze zijn veilig en betrouwbaar als je ze goed gebruikt. Ik deed meestal 10 tot 13 jaar met een deken. Heb nu inmiddels mijn 4de deken aangeschaft

ellen8016 06-03-2015
  • Product kwartaal in bezit

Vergeleken met mijn oude deken is het digitaal fijn instellen, kom tenminste int in een koud bed waar ik een hekel aan heb en mijn voeten worden warm zodat ik prima kan slapen

Paul van Staveren 30-12-2014

Zoals beschreven een prima product met goede prijs prestaie verhouding.

Wat handiger zou kunnen is de aansluitknop, sosm lig je erop.
Hoger geplaatst en gladder is mijn suggestie.

Valk 28-10-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Een heerlijke deken. Het wordt 's nachts al wat kouder en ik heb de deken weer op bed gelegd. Het is belangrijk dat ik in een warm bed stap voor mijn reuma en slaap door de warmte van de deken heel ontspannen in.
De deken even een half uurtje aanzetten voordat je naar bed gaat op de hoogste stand is genoeg om het bed heerlijk warm te hebben.

Ik lees in de reviews over de grootte van de aansluiting, maar ik vind die wel meevallen. Deze zit helemaal aan de zijkant, dus ik lig er niet op.

Paulien 27-04-2017

Lekker lange elektrische deken, geen gedoe met vast maken

Ik heb dit produkt gekozen om de diverse standen en omdat er ook een aparte voetenwarmstand is. Ik ben er dolgelukkig mee, en zeker voor iemand die het koud heeft of ziek is, is hij supersnelwarm

Paulien Droog 07-01-2017

Behaaglijke electrische deken

Ik heb hier voor gekozen om diverse redenen, de grote, het aantal standen, aparte voeten warmteregelaar,een duidelijk display, en voor mij het belangrijkste er zit een timer op zodat je zelf kan regelen wanneer hij uit gaat.
Voor iemand als mij met diverse ziektes is warmte nodig. Dat doet dit produkt!
Het maakt mij tot een tevreden mens. Ik heb 1 minpuntje geen lusjes om het vaste maken om het matras.

Pluspunten

• hierboven al opgenoemd

Minpunten

• geen lussen om deken vast te maken om matras

javaou 28-10-2016

Electrische onderdeken INVENTUM HN197V

Deken doet prima wat ie hoort te doen! Ziet er mooi uit.
Bediening makkelijk.
Door alle standen en mogelijkheden gehoopt dat de deken automatisch kan INschakelen: helaas, dat dan weer niet. UITschakelen wel, daarover geen zorgen.

divatros 17-02-2015

het bevalt me meer dan ik verwacht had, vooral de splitsing van lichaam en voeten deel. Ideaal. apart in warmte en in tijd te stellen. Heel simpel , verlicht zodat je midden in de nacht er ook bij kan.

Katy Isabelle 04-02-2015

Hij is simpel in gebruik, veel standen zodat je makkelijk jouw beste stand kan vinden. Hij slaat automatisch af en geeft een heerlijke warmte. Prijs / kwaliteit verhouding vind ik daardoor helemaal goed!

WPAP67 03-02-2015

Prima elektrische onderdeken. Veel instelmogelijkheden. Snel op temperatuur en weinig energieverbruik

Lauragr1989 12-12-2014

Ik ben helemaal blij! Wat een aanrader is de Inventum HN197V.
Ik had altijd enorm last van mijn rug en mij fysio adviseerde mij een elektrische deken te kopen, dit omdat ik te gespannen ging slapen vanwege de kou. Ik zet de deken aan (je hebt zelfs een turbo stand) en mijn bedje is heerlijk warm. En inderdaad in de ochtend minder last van mijn rug. Pssst....heb je koude voeten in de nacht, geen probleem deze elektrische deken heeft een aparte voetenverwarming. Ook zit er een allergie stand op. Ideaal voor huisstofmijt. De deken is makkelijk te bedienen met een verlicht display. Op dit display is de energieverbruik te zien en kun je je voeten en je lichaam apart verwarmen. Ook kan je de tijd instellen hoelang de deken aan moet blijven.
Twijfel je over het aanschaffen van de deken? Niet doen het is een echte aanrader.

Hahaha 05-12-2013

4,8
Ongeveer op schouderhoogte zit de aansluiting voor het snoer. op deze plek zit een hard rond stuk kunststof. Erg oncomfortabel!!

hanspa1hr 23-10-2017

Ik heb exact dezelfde ervaring. Een zeer hinderlijke knobbel waar de stekker in moet. Hier word ik regelmatig wakker van. Wat een vreemd plek voor zo'n aansluiting? Waarom niet onder het kussen of bij de voeten?