Inventum HN197V

1 persoon
Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HN197V op Kieskeurig.be.

8,1

Nenskes72 12-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Eergisteren begon de kabel te smeulen, ik had geluk dat ik zelf in bed lag en niet zoals ik altijd doe, eerst aanzetten en dan een half uur later naar bed, dan waren de gevolgen niet te overzien geweest. Contact opgenomen met Inventum, die gooien het op een kabelbreuk terwijl de deken niet op een andere manier kan liggen en deze op bed is gelegd en er nooit meer af is geweest. En ik vroeg niet eens om garantie, het gaat mij om de veiligheid en die is er dus niet, zeker als ik hier lees dat meer mensen daar al last van hebben gehad.

Frans de Z 09-02-2016

Goede 9 standen regeling voor zowel het voet als lichaamsgedeelte. Tijdsinterval uitschakeling instelbaar per uur met een max van 12 uur.
De turbo verwarmings funcie( snel warm binnen 15 minuten)Klein min puntje had van mij 1,7M lang mogen zijn i.p.v. 1,6M

J.Rid 10-02-2016

6,7
Wat valt dit deken tegen.
Na drie uur is mijn bed nog niet lekker warm op stand 9.
De bedrading die aan boven en onderkant pas op 20 cm. begint met verwarmen maakt hem ook nog te kort.

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 12-02-2016

Geachte J. Rid,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de deken. Jouw bed zou inderdaad veel sneller warm moeten zijn. Zou je jouw klacht willen mailen aan onze klantenservice - helpdesk@inventum.eu - zodat we deze kunnen oplossen?

Met vriendelijke groet, team Inventum

Hans Oskam 06-09-2018

regelaars zeer slecht en snel defect

Geschreven voor: Inventum HN197V

twee dekens gekocht waarvan we dachten een gerenomeerd merk. Binnen 4 maanden waren echter de beide regelaars al defect

Pluspunten

• comfort

Minpunten

• zeer slechte regelaars

Hans Oskam 25-12-2018

zeer slechte regelaars. Waardeloze service van Inventum

Geschreven voor: Inventum HN197V

Hebben de twee dekens nu een jaar in gebruik. Binnen enkele weken was de eerste regalaar defect. Hier in Spanje moeten laten repareren omdat Inventum niet thuis gaf.
Enkele maanden later de tweede regelaar defect. Inventum verwijst naar webshop, webshop verwijst naar Inventum. Ook deze regelaar op eigen kosten laten repareren.
Inmiddels al beide regelaars vaker moeten laten repareren(Kan het inmiddels zelf) De schakelcontacten zijn gewoon van slechte kwaliteit en hebben een te lage contactdruk. Bij Inventum een nieuwe regelaar moeten kopen en ook dat gaat zeer vervelend.
Inventum laat je € 26 betalen voor een nieuwe regelaar (want garantie homaar) en zeggen vervolgens dat ze niet naar Spanje versturen. Dus het adres van Nederlandse kennissen door gegeven en deze mensen hebben vervolgens de regelaar (tegen extra kosten) naar ons opgestuurd.
Inventum is voor ons dus een zeer slecht bedrijf gebleken en krijgt van ons een hele grote Loden Leeuw.

Pluspunten

• 9 standen
  • turbo stand
  • twee verwarmings delen

Minpunten

• nogal grote aansluiting in deken
  • regelaar
  • snoerlengte regelaar
  • klantenservice Inventum
  • garantie Inventum (geen dus)

Paulien 15-08-2017

past uitstekend op bed en hoeft niet vastgemaakt te worden.

Geschreven voor: Inventum HN197V

Ik zocht er een met verschillende warmte standen en aparte voetenstand. Deze heeft alle twee. Blijft uitstekend op zijn plek liggen, zonder vast te maken. Ik ben een gelukkig mens, want deze elektrische deken neemt een hoop pijn bij mij weg. Ik ben hartpatiënt met spierziekte, ik kan deze deken absoluut aanraden.

Pluspunten

• diverse warmte standen 9
  • aparte voetenstand
  • blijft uitstekend liggen

Paul van Staveren 30-12-2014

Zoals beschreven een prima product met goede prijs prestaie verhouding.

Wat handiger zou kunnen is de aansluitknop, sosm lig je erop.
Hoger geplaatst en gladder is mijn suggestie.

Fjalvingh 24-09-2014
  • Product kwartaal in bezit

4,2
De deken is te klein voor het bed en beweegt alle kanten op, omdat er geen bevestigings elastiek of touw aanzit. Het materiaal is erg stug en met het niet kunnen vastmaken aan het bed onstaan oncomfortabele hobbels in bed.

De aansluiting zit op de stomst mogelijke plaats zodat je het harde plastic ding telkens voelt.

De deken wordt maar heel langzaam warm hij is maar 60 watt.

Als laatste werkt de bediening omslachtig, en het ding is continu fel verlicht.

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 26-09-2014

Geachte Fjalvingh,

Wat jammer dat u niet tevreden bent over de deken.

We begrijpen dat de aansluiting vervelend is, maar dat was noodzakelijk om alle verplichte beveiligingen te kunnen plaatsen. Dit hebben we gelukkig kunnen aanpassen en in het huidige assortiment zijn de aansluitingen veel kleiner.

Over de andere punten adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij dit wellicht voor u op kunnen lossen.

Inventum heeft overigens een uitgebreid assortiment elektrische dekens. Wellicht is een ander model beter geschikt voor u.

team Inventum

Henk 26-02-2018

Snelwarmende elektrische deken

Geschreven voor: Inventum HN197V

Deze elektrische deken warmt supersnel op door de turbo stand. 5-10 min voor het naar bed gaan op stand 3 en je kunt 'm uitzetten als je in bed gaat, heerlijk warm is het bed dan al.
BIj mijn weigert de schakelaar wel geregeld, het kost wat moeite om 'm aan te krijgen. En ook al is dit de langste elektrische deken die ik kan vinden, ik wil er nog 10 cm bij, ik houd nog koude schouders vanwege mijn 220 cm lange bed. Inventum is nog ingesteld op 210 bedden.
Deze elektrische deken vervangt mijn vorige van Inventum die 150x70 was. Door de vouw in het midden lag hij niet meer lekker (en hij was te kort). De nieuwe heeft door de verpakkingswijze (dubbelgevouwen in een doos) ook weer een vouw in het midden, is niet handig.
Verder is het een uitstekend en flexibel in te stellen deken!

Pluspunten

• Snelle verwarming
  • lekker breed en tamelijk lang

Minpunten

• net te kort voor een 220 cm bed
  • schakelaar weigert soms dienst

M.Nienhuis 05-02-2017

veel instel mogelijkheden duidelijke controller

Geschreven voor: Inventum HN197V

Na 20 jaren in een lekker warm waterbed te zijn ingestapt was hij toe aan vervanging de keuze een bokspring.

Ligt geweldig maar even vergeten hoe koud een "normaal" bed is als je instapt daar moest wel wat aan gedaan worden.
De keuze is gevallen op 2x hn197v. 9 standen voor het lichaam en 9 voor de voeten turbo stand zo goed was het waterbed niet in te stellen heerlijk! De controller is duidelijk en eenvoudig te bedienen.

Wij zijn zeer tevreden

Pluspunten

• 9 standen voor lichaam
  • 9 standen voor de voeten
  • deze zijn appart instelbaar
  • eenvoudige bediening
  • duidelijke control

WG de Z 09-02-2016

Aparte goede 9 standen regeling voor lichaam en voeten.
instelbare uitschakeltijd per uur met een max. van 12 uur.
Eco stand en versneld verwarmen stand, tevens nog machine wasbaar en een antibacterie behandeling.
2x aangeschaft ,geen spijt van slapen weer lekker warm.

Jannie 18-01-2016

Een snelle heerlijke warmte door de turbo stand.
Snel geen koude voeten meer en heerlijk slapen.
Schakelt zelf uit na een uur, en wil je hem langer aan stel je dat zelf in.

E Plug van Sprang 24-03-2015

Jarenlange ervaring met vorige elektrische onderdekens van inventum ,hebben mij doen besluiten weer voor inventum te kiezen . Ze zijn veilig en betrouwbaar als je ze goed gebruikt. Ik deed meestal 10 tot 13 jaar met een deken. Heb nu inmiddels mijn 4de deken aangeschaft

ellen8016 06-03-2015
  • Product kwartaal in bezit

Vergeleken met mijn oude deken is het digitaal fijn instellen, kom tenminste int in een koud bed waar ik een hekel aan heb en mijn voeten worden warm zodat ik prima kan slapen

Lauragr1989 12-12-2014

Ik ben helemaal blij! Wat een aanrader is de Inventum HN197V.
Ik had altijd enorm last van mijn rug en mij fysio adviseerde mij een elektrische deken te kopen, dit omdat ik te gespannen ging slapen vanwege de kou. Ik zet de deken aan (je hebt zelfs een turbo stand) en mijn bedje is heerlijk warm. En inderdaad in de ochtend minder last van mijn rug. Pssst....heb je koude voeten in de nacht, geen probleem deze elektrische deken heeft een aparte voetenverwarming. Ook zit er een allergie stand op. Ideaal voor huisstofmijt. De deken is makkelijk te bedienen met een verlicht display. Op dit display is de energieverbruik te zien en kun je je voeten en je lichaam apart verwarmen. Ook kan je de tijd instellen hoelang de deken aan moet blijven.
Twijfel je over het aanschaffen van de deken? Niet doen het is een echte aanrader.

Valk 28-10-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Een heerlijke deken. Het wordt 's nachts al wat kouder en ik heb de deken weer op bed gelegd. Het is belangrijk dat ik in een warm bed stap voor mijn reuma en slaap door de warmte van de deken heel ontspannen in.
De deken even een half uurtje aanzetten voordat je naar bed gaat op de hoogste stand is genoeg om het bed heerlijk warm te hebben.

Ik lees in de reviews over de grootte van de aansluiting, maar ik vind die wel meevallen. Deze zit helemaal aan de zijkant, dus ik lig er niet op.

D. Leerdaal 31-10-2019

Lekkere warme deken met apart voelende

Geschreven voor: Inventum HN197V

Heerlijke warme deken voor een warm bed. Niet vergeten aan te zetten een tijdje voor je naar bed gaat... Enige punt is het snoer en de sjoelschijf die in/door je bed moeten, maar dat zullen alle elektrische dekens hebben. Erg fijn dat er een apart voetenstuk is. De deken is wat harder dan wat ik gewend ben om op te liggen, maar dat heb ik opgelost door hem onder mijn schapenwollenvacht te leggen.

Pluspunten

• lekker warm
  • apart voetendeel

Minpunten

• snoer en sjoelschijf
  • deken wat hard

Eddy 30-10-2019

Vorige deken was ook Inventum

Geschreven voor: Inventum HN197V

Onze vorige deken gaf na vele jaren de geest. Tijd voor weer een nieuwe Inventum. veel meer instelstanden en lekker snel warm

Pluspunten

• Snel warm
  • Veel instellingen

Peggy 26-10-2019

goede electrische deken met enkele ontwerpfoutjes

Geschreven voor: Inventum HN197V

Electrische deken met veel instelmogelijkheden, precies zoals ik die zocht.
plus:
- oranje verlichting op de schakelaar, zodat de slaap niet verstoord wordt
- verlichting dimt na enige tijd, zodat het niet storend is in de slaapkamer
- anti-allergie/anti-bacteriele stand

min:
- deken wordt op de hoogste stand niet zo warm als ik gehoopt had
- structuur deken voelbaar als je in bed ligt
- de bedieningsknoppen hebben geen backlight. Daardoor moet je als je al bijna in slaap bent, nog een lamp aan doen bij bediening. Dit vind ik echt een ontwerpfout voor een deken van deze prijsklasse
- aan het voeteneind zit maar liefst 17 cm (!) waar geen warmtedraad zit, wat extreem veel is. Hierdoor worden je voeten niet verwarmd, tenzij je de deken in zou stoppen, wat niet mag van de fabrikant. Ook een grote ontwerpfout.
Over duurzaamheid kan ik niets zeggen, ik heb de deken nog maar pas. In het verleden hebben mijn inventumdekens een vrij korte levensduur gehad, maar ben nu toch weer voor inventum gegaan omdat dit de enige deken was met de functionaliteiten die ik zocht.

Pluspunten

• - oranje verlichting slaap wordt niet verstoord
  • verlichting dimt
  • is gemaakt van prettig materiaal

Minpunten

• laatste 17 cm geen warmtedraad
  • bedieningsknoppen hebben geen backlight
  • deken wordt niet superwarm

korenboer 12-10-2019

Goede kwaliteit en veel instelmogelijkheden!

Geschreven voor: Inventum HN197V

Prima kwaliteit en veel instelmogelijkheden. Met een verlicht display makkelijk te bedienen als het donker is!!

Pluspunten

• verlicht display
  • 2 x 9 standen
  • kwaliteit

Minpunten

• niet goedkoop
  • zuinig