De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lindy 20945 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Marieke P. 28-02-2014
Geschreven voor: Lindy 20945

Al na de eerste keer van ingebruikname verteert de zwarte coating op sommige plekjes. Inmiddels heeft zich dat uitgebreid tot een groot deel van het waterreservoir.
Ik gebruik hem niet zo heel vaak ongeveer 1x in de 2/3 weken.
De laatste 2 keer had zich een plas water onder de koker gevormd na het koken dus dat klopt ook niet. Ik ga proberen hem terug te brengen naar de kookwinkel want er staat 2 jaar garantie op.

Marieke P. 28-02-2014

Ik moet mijn mening hierboven wat herzien....
De kwaliteit van het plastic is wel erg goed afgezien dus van de coating. Het is stevig en als je de overkapping of standaard laat vallen is het niet direct stuk.
De kooktijd zal niet veel verschillen van andere merken - voor 3 hardgekookte eitjes moet je wel een kwartiertje uittrekken. Wat je er verder nog aan mist is een snoeropbergsysteem en een automatische afslag. Helaas had de Kookwinkel maar 1 model want ik wilde eigenlijk de Krups.