Imperial Imperial Dabman i200

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Imperial Imperial Dabman i200 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

d********@h********** 15-07-2023

Dab-minor

Geschreven voor: Imperial Dabman i200

Mooi design, goed geluid maar de functionaliteit is belabberd. Als je FM presets instelt dan gaan die verloren als je naar een andere modus hebt geluisterd (DAB, Spotify etc.). De geluidskwaliteit met Spotify is slecht (kan ook aan mijn wifi liggen alhoewel andere apparaten dat wel goed doen). Mijn mening? Zoek iets beter werkends.

Minpunten

• Werkt bijzonder slecht

Jaap 29-11-2022
Geschreven voor: Imperial Dabman i200

Bevalt uitstekend mooi geluid en veel mogelijkheden.mooi om te zien .Ook nog de kleine versie.Ook goed

Pluspunten

• Geluid
  • Mogelijkheden

JW 20-03-2023

Ben na jaren nog steeds tevreden ook met het kleinere Dan 100

Ben Huisman 26-07-2022

Leuk maar leeft niet lang

Geschreven voor: Imperial Dabman i200

Zojuist is de tweede radio kapot gegaan.
Dat was al een vervanger van de eerste die onder garantie kapot ging.
Op zich is het een feine radio met een mooi geluid.
Deze radios leven echter niet zo lang.
Bij de eerste ging de WiFi kapot.
Bij deze vervangende radio ging ook de WiFi kapot.
Toen de radio via een LAN kabel eengesloten.
Nu is er nog wat kapot gegaan en blijft de radio telkens opnieuw opstarten.

Rijp voor de sloop

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Veel te snel kapot

Scholten 18-10-2019

werk perfect

Geschreven voor: Imperial Dabman i200

Perfect apparaat. alles te ontvangen DAB, internetradia etc. maar ook alles van de NAS af te spelen. Geluid wat er uitkomst is ook prima!

Pluspunten

• veel mogelijkheden

Sybe 30-09-2019

Waardeloze prul

Als je kijkt naar de beoordelingscriteria zou je denken dat het om een goed product gaat. Echter als ik een DAB radio koop wil ik elke zender goed kunnen ontvangen en niet slechts flarden van programma's horen. Zit je lekker naar een nummer te luisteren valt het geluid weg. Hoezo DAB?
Via de afstandsbediening alles installeren is gebruiksonvriendelijk. De zender aanduidingen op de display kloppen niet. Voor de beoogde zender op de display moet ik een zender omhoog of omlaag kiezen.
Internet radio, ook bekabeld, werkt niet naar behoren.
In mijn auto ook DAB, werkt perfect, zo zou deze ook moeten werken.
Het enige positieve wat te melden valt is dat het geluid, als het constant is, van goede kwaliteit is.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• geluid valt weg
  • bediening gecompliceerd
  • aanduiding op display klopt niet

Bernhardus Annen 29-09-2019

geweldige prestaties voor deze prijs

Geschreven voor: Imperial Dabman i200

Ik zocht naar een 1000 dingen-doekje. Een DAB radio die ook al wekker kan fungeren met een behoorlijke geluidskwaliteit. Niet gevonden totdat Aldi deze radio in de actie had. Gekocht, maar met het idee dat het vast tegen zou vallen. Nou, niet dus. Heel behoorlijke geluidskwaliteit, mooi scherm wat qua felheid instelbaar is, dus geschikt voor de slaapkamer, DAB, maar ook internet radio , alles met Nederlandse interface. Ook via een app op afstand te bedienen, functies in de wekker die een 'normale' wekker niet heeft. Het enige is dat de wifi verbinding niet heel krachtig is, maar je kunt hem ook bekabeld aansluiten. Er zit ook een afstandsbediening bij waarvan ik dacht die niet nodig te hebben. Toch blijkt deze heel handig om door de menu's te manoeuvreren.

Pluspunten

• geluid
  • mogelijkheden
  • afstandsbediening
  • de app
  • gebruiksgemak

Minpunten

• minder sterke wifi ontvangst

Agila2003 26-01-2019

Mooie retro radio

Geschreven voor: Imperial Dabman i200

Ben er zeer tevreden over.Het geluid is van klankkleur warm.Equilizer instelbaar ook met hand maar ook voor keur instellingen.Goede WiFi ontvangst.Weer aanduiding.Dus erg tevreden mee!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Veel instellingen mogelijkheden

Minpunten

• Misschien display iets licht voor slaapkamer
  • Geen verder

Berend 22-12-2017

Geweldig geluid, mooi display met veel mogelijkheden

Radio met veel mogelijkheden zowel DAB+, als FM en internetontvangst. DAB-ontvangst valt af en toe weg. Maar via internet (WIFI) uitstekende ontvangst. Ook streamen via DLNA gaat prima. Aanrader, zeker wat het geluid betreft.

Pluspunten

• Volume 2 maal 10 Watt
  • Goed geluid, ook bij hoog volume

Minpunten

• DAB+ ontvangst valt soms weg
  • Verbinding maken (DAB en WIFI) duurt lang

Albert 26-11-2017

Super Internet radio

Geweldig geluid tegen een aangename prijs. Mooie vormgeving met duidelijke en makkelijk bedienbare opties. Aanrader!

Ruud 27-10-2017

Veelzijdige radio

Geschreven voor: Imperial Dabman i200

Je kunt met deze radio alle kanten op: DAB*, FM, Internetradio, USB-aansluiting en LAN. En nog een mooi geluid ook, dat eenvoudig af te stemmen is op je persoonlijke voorkeur. Erg leuke tafelradio.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Goed geluid

Johan Emmeloord 05-08-2017

Mooi geluid en mogelijkheden.

Geschreven voor: Imperial Dabman i200

Nu 2 weken in gebruik. Je kunt met "mode" schakelen naar FM, DAB of Internet, waar je per keuze 5 voorkeurszenders kunt instellen. Het is ook makkelijk om de zenders op te zoeken. Ik gebruik de Dabman hoofdzakelijk als Internet-radio, maar als je verder dan 7 meter af zit van de router, dan heb je een wifiversterker nodig hebt.

Luistervink 10-05-2017

Imperial ® Dabman i200 (internet radio)

Geschreven voor: Imperial Dabman i200

Na veel overwegingen en beraad uiteindelijk gekocht. Eenmaal thuis de handleiding door gelezen en de radio voor gebruik geïnstalleerd. Zowel gewone ether frequenties als internet radio was niet moeilijk geïnstalleerd te krijgen. Verder heeft de radio een duidelijk menu waarmee men makkelijk vooruit komt. Voor zover deze tot nu toe is ingesteld, doet het precies wat ik ervan verlangde en de klank van de boxen valt me voor 100% mee ... een fijn radiootje ... ben er blij mee.

Minpunten

• nog geen minpunten gevonden

sidonius 20-10-2016

valt tegen

Geschreven voor: Imperial Dabman i200

Portable toestel verliest zijn tijdsinstellingen als je hem verplaatst naar ander stopcontact en het toestel heeft maar 5 voorkeuzezenders in plaats van vermelde tien. Kan de laatste 5 met geen mogelijkheid in de afstandsbediening krijgen. Lijkt gewoon geen mogelijkheid voor

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• verliest tijdsinstellingen na verplaatsing
  • Te weinig voorkeuzezenders

jarooij 17-06-2017

Je kunt meer voorkeuzezenders (max. 25) programmeren via een app Airmusic. Deze maakt, mits je in het zelfde wifi netwerk zit, verbinding met je radio. Daar is dus ook een mogelijkheid om een voorkeuzelijst aan te maken. Alle voorkeuzezenders > 5 kan je dan alleen aankiezen via je afstandbediening of via FAV.