TELESTAR Dabman i200 zwart

Fabrikant kleur(en)
zwart
Soort tuner
digitaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de TELESTAR Dabman i200 zwart op Kieskeurig.be.

sidonius 20-10-2016

valt tegen

Geschreven voor: TELESTAR Dabman i200 zwart

Portable toestel verliest zijn tijdsinstellingen als je hem verplaatst naar ander stopcontact en het toestel heeft maar 5 voorkeuzezenders in plaats van vermelde tien. Kan de laatste 5 met geen mogelijkheid in de afstandsbediening krijgen. Lijkt gewoon geen mogelijkheid voor

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• verliest tijdsinstellingen na verplaatsing
  • Te weinig voorkeuzezenders

jarooij 17-06-2017

Je kunt meer voorkeuzezenders (max. 25) programmeren via een app Airmusic. Deze maakt, mits je in het zelfde wifi netwerk zit, verbinding met je radio. Daar is dus ook een mogelijkheid om een voorkeuzelijst aan te maken. Alle voorkeuzezenders > 5 kan je dan alleen aankiezen via je afstandbediening of via FAV.

Johan Emmeloord 05-08-2017

Mooi geluid en mogelijkheden.

Geschreven voor: TELESTAR Dabman i200 zwart

Nu 2 weken in gebruik. Je kunt met "mode" schakelen naar FM, DAB of Internet, waar je per keuze 5 voorkeurszenders kunt instellen. Het is ook makkelijk om de zenders op te zoeken. Ik gebruik de Dabman hoofdzakelijk als Internet-radio, maar als je verder dan 7 meter af zit van de router, dan heb je een wifiversterker nodig hebt.

Luistervink 10-05-2017

Imperial ® Dabman i200 (internet radio)

Geschreven voor: TELESTAR Dabman i200 zwart

Na veel overwegingen en beraad uiteindelijk gekocht. Eenmaal thuis de handleiding door gelezen en de radio voor gebruik geïnstalleerd. Zowel gewone ether frequenties als internet radio was niet moeilijk geïnstalleerd te krijgen. Verder heeft de radio een duidelijk menu waarmee men makkelijk vooruit komt. Voor zover deze tot nu toe is ingesteld, doet het precies wat ik ervan verlangde en de klank van de boxen valt me voor 100% mee ... een fijn radiootje ... ben er blij mee.

Minpunten

• nog geen minpunten gevonden

Scholten 18-10-2019

werk perfect

Geschreven voor: TELESTAR Dabman i200 zwart

Perfect apparaat. alles te ontvangen DAB, internetradia etc. maar ook alles van de NAS af te spelen. Geluid wat er uitkomst is ook prima!

Pluspunten

• veel mogelijkheden

Bernhardus Annen 29-09-2019

geweldige prestaties voor deze prijs

Geschreven voor: TELESTAR Dabman i200 zwart

Ik zocht naar een 1000 dingen-doekje. Een DAB radio die ook al wekker kan fungeren met een behoorlijke geluidskwaliteit. Niet gevonden totdat Aldi deze radio in de actie had. Gekocht, maar met het idee dat het vast tegen zou vallen. Nou, niet dus. Heel behoorlijke geluidskwaliteit, mooi scherm wat qua felheid instelbaar is, dus geschikt voor de slaapkamer, DAB, maar ook internet radio , alles met Nederlandse interface. Ook via een app op afstand te bedienen, functies in de wekker die een 'normale' wekker niet heeft. Het enige is dat de wifi verbinding niet heel krachtig is, maar je kunt hem ook bekabeld aansluiten. Er zit ook een afstandsbediening bij waarvan ik dacht die niet nodig te hebben. Toch blijkt deze heel handig om door de menu's te manoeuvreren.

Pluspunten

• geluid
  • mogelijkheden
  • afstandsbediening
  • de app
  • gebruiksgemak

Minpunten

• minder sterke wifi ontvangst

Agila2003 26-01-2019

Mooie retro radio

Geschreven voor: TELESTAR Dabman i200 zwart

Ben er zeer tevreden over.Het geluid is van klankkleur warm.Equilizer instelbaar ook met hand maar ook voor keur instellingen.Goede WiFi ontvangst.Weer aanduiding.Dus erg tevreden mee!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Veel instellingen mogelijkheden

Minpunten

• Misschien display iets licht voor slaapkamer
  • Geen verder

Ruud 27-10-2017

Veelzijdige radio

Geschreven voor: TELESTAR Dabman i200 zwart

Je kunt met deze radio alle kanten op: DAB*, FM, Internetradio, USB-aansluiting en LAN. En nog een mooi geluid ook, dat eenvoudig af te stemmen is op je persoonlijke voorkeur. Erg leuke tafelradio.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Goed geluid