De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto ADI-250 Draadloze digitale deurbel Veilig op afstand zien wie er voor de deur staat Wit / Zilver op Kieskeurig.be.

6,6

Yanet 18-12-2018

Makkelijk te installeren, goed beeld en goede intercom

Geschreven voor: Alecto ADI-250 Draadloze digitale deurbel Veilig op afstand zien wie er voor de deur staat Wit / Zilver

Het product was makkelijk te installeren, en via het menu op het kleurendisplay is het vrij eenvoudig alles te vinden.
Het best kun je de bel schuin plaatsen, dan heb je goed overzicht ook het geluid is goed.
De gebruiksaanwijzing is niet helemaal duidelijk maar met even nadenken kom je er wel.
BV het groene lichtje knippert: er is iemand aan de deur geweest en er is een foto gemaakt toen je er even niet was.
Verder heel tevreden.

JePe 05-12-2018

Werkt goed; makkelijk te installeren.

App. werkt goed. Gebruiksaanwijzing is onvolledig , de meer uitgebreide handleiding op de site ook . En de helpdesk is gebrekkig.

wvbeveren 06-07-2019

Acceptabel scherm, fijne deurbelcamera, veel mogelijkheden.

Het is best een goede investering deze deurbel+camera+scherm. Jammer dat de service (nazorg nadat het apparaat gekocht is) te wensen over laat. Mijn bakje (waarin het scherm normaal gesproken op de kast staat) viel op de grond en was helemaal kapot. Alecto geschreven en gebeld, echter zonder enig resultaat.

kees 13-02-2019

Goed product voor een redelijke prijs

Nadat ik vrienden had geholpen bij de installatie van deze deurbel was ik meteen enthousiast en heb hem ook besteld. Installatie is zeer eenvoudig door hem op de bestaande beltrafo aan te sluiten. Voordat je hem vastschroeft even kijken welke positie hem beste beeld geeft.

Pluspunten

• goed beeld
  • makkelijke installatie

Minpunten

• hbelvolume is zeer luid en niet zacht te zetten

Kees 17-01-2019

slechte service

De voedingsadapter die je nodig hebt om alle functies van het apparaat te kunnen gebruiken wordt standaard niet meegeleverd en is nergens te verkrijgen. En bij de Alecto-servicedienst is de boodschap: zoek het maar uit! Matig product, matige service!