Eufy by Anker Eufy Video Deurbel - Draadloos - Inclusief HomeBase

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Eufy by Anker Eufy Video Deurbel - Draadloos - Inclusief HomeBase op Kieskeurig.be.

Rik 14-06-2020

Eindelijk, alles in een digitale deurbel zonder duur abbo!

Geschreven voor: Eufy by Anker Eufy Video Deurbel - Draadloos - Inclusief HomeBase

Deze video deurbel heeft alles waar ik naar op zoek was en niet geleverd kon worden door Ring of Nest:
- kan zonder transformator direct op bestaande bedrading worden aangesloten, werkt ook op batterij (half jaar volgens Eufy)
- de oude deurbel blijft gewoon werken
- de video deurbel wordt gewoon opgeladen door de bestaande bedrading
- opnames worden opgeslagen op het kleine basisstation dat je overal kunt plaatsen
- voor dezelfde prijs als Ring zit dit basis station erbij, je hebt dus geem maandelijks duur abbo nodig
- dit is een van de twee video deurbellen die samenwerkt met Apple Home Kit, dus als je beelden naar de cloud moeten kan dit makkelijk
- installatie is bizar eenvoudig
- er zit een wedge bij de deurbel voor een schuinere hoek
- de app is volledig nederlandstalig, heel veel instelmogelijkheden
- aanvullende camera’s en beveiligingssysteem van Eufy zijn makkelijk erop aan te sluiten

Pluspunten

• Basisstation
  • Scherpe 2K beelden
  • Geen abbo nodig

Minpunten

• Slechte schroefjes

Pell26 04-08-2020

Niet waterdicht

Ik heb deze Eufy deurbel met homebase.
Geen abbo kosten. Deurbel aangesloten op 12volt travo. Jammerlijk is hij niet waterdicht. Laatst de voordeur met sproeier schoongemaakt zit er voor de lens allemaal waterdruppels. Droogt wel weer op maar je ziet dat er dan residu is achter gebleven voor de lens wat matte plekken in het beeld veroorzaakt. Retour gestuurd voor reparatie. Op de verpakking staat dat hij waterdicht is. Vreemd. Ook het pairen ging moeizaam ivm. Codeinvoer. Het pennetje voor loskoppelen is de zwak en brak.
Werking van de camera is wel OK maar net als andere grote merken is er een duidelijke vertraging in melding.
Ik hoop dat ik een andere Eufy gestuurd krijg met een nieuw pennetje.

Pluspunten

• Geen abbo en goed beeld en app

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Loskoppelpennetje is te zwak en gaat stuk.
  • Groothoek kan beter

Roel 16-05-2020

Fantastisch systeem, scherp beeld en prima geluid

De deurbel installeren is zeer eenvoudig. Zowel de App als het gesproken woord in de Homebase2 zijn Nederlands. Na aanschaf zijn er geen abo kosten en de internet aansluiting wordt in het geheel niet belast omdat de data opslag 'thuis' in de Homebase2 plaatsvindt.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • degelijk gebouwd
  • prima beeldkwaliteit
  • goed geluid
  • snelle response (pushbericht)

Minpunten

• Je kunt niet inloggen op de Base2 via netwerk