Siemens iQ500 LR97CAQ50

760 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 LR97CAQ50 op Kieskeurig.be.

Bouk 09-09-2020

Mooi én handig!

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

De afzuigkap is weggewerkt in het plafond, waardoor je je hoofd echt niet meer kunt stoten. Ondanks die afstand, wordt de kooklucht goed afgezogen. Het licht in de kap is heel prettig tijdens koken, maar ook als bijverlichtibg in de keuken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan G 25-08-2020

Heel mooi vorm gegeven en stil’

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Super mooi en stijviol. Handig met dimbaar licht! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 24-08-2020

Siemens afzuigunit

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

De Siemens IQ500 is nu 3 maanden geïnstalleerd en werkt perfect i.c.m. Het filter. In de basisstand is hij stil en werkt prima. Alle geurtjes zijn weg. Top [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 11-08-2020

Siemens IQ500 plafonunit

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Een erg goed afzuiger die zo goed werkt dat we nu nooit meer last hebben van kook luchtjes die blijven hangen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frank 08-08-2020

fijne afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

zeer fijne, makkelijk in te bouwen afzuigkap, maakt weinig geluid en toch een goede afzuiging. mooi design met makkelijke bediening met behulp van de afstandsbediening. goed licht wat ook te dimmen is. Het licht mocht wat warmer van kleur zijn nu lijken de producten wat flets [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hopman 06-08-2020

Afzuigkap plafond

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Doet stil maar ook krachtig zijn werk.
Tevens voorzien van goede werkverlichting. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wilma 15-06-2020

Redelijk

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Geeft constant aan dat de vetfilter moet schoongemaakt worden. Hoe wij hem ook schoonmaken het blijft benoemen dat het schoongemaakt moet worden. Erg frustrerend ..... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kenan 31-05-2020

Siemens Plafondunit

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Mooi en design en een degelijk product. In vergelijking met andere merken produceert dit unit het minste decibel

Pluspunten

• stil,
  • geeft ruimte in de keuken

Minpunten

• montage is vakwerk
  • geen bedieningspaneel op apparaat

Fam. C 22-05-2020

Mooi maar behoorlijk meer geluid dan 43Db

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Specifiek aangeschaft of lage Db waarde, echter maakt de plafondunit beduidend meer lawaai wanneer hij operationeel is maar ook bij het uitschakelen. Jammer, dit had ik niet verwacht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan Zijlmans 12-04-2020

plafonfafzuigkap siemens

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

mooi design, makkelijke reiniging en uitname/inname van de stalen roosters dmv. van scharnierende stalen afdekplaat. bediening op afstand.

Pluspunten

• Mooi design. Gemakkelijk te installeren .
  • Degelijk scharnier van afdekplaat.
  • Uitnemen en plaatsen roosters eenvoudig

Fam Groot Zevert 16-01-2020

Onze nieuwe afzuigunit

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Wij zijn verminderd tevreden over onze afzuiging in onze keuken.
We vinden we dat we nog iets teveel geurtjes ruiken en vetspattertjes/druppeltjes op de plankjes zien....we hoopten daar niet helemal op..hij is absoluut goed aangesloten.
Mooi is ie zeker en via WiFi goed te bedienen..btw de filters worden vak schoon gemaakt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 16-12-2019

Bijna tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Fraaie, strakke vormgeving en een goede en vooral stille afzuiging. Enig vervelende minpunt is de automatische terugval van de afzuiging al na 6 minuten ! Alle hedendaagse argumenten door Siemens ten spijt. Dit is zeker niet door een kok verzonnen. Na 6 minuten zit je zeker nog midden in het kookproces en wil je graag zelf bepalen wanneer de zuigkracht mag verminderen. Bij navraag blijkt dat dit 'euvel' helaas niet uit te schakelen is. Jammer. Daarom: 'Bijna tevreden.' [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marieke 17-11-2019

Zuigt heel goed af

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Zuigt heel goed af. Minpunt is meer een verbeterpunt, want natuurlijk zou het nog zachter kunnen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

André 11-11-2019

Stille afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Nieuwe afzuigkap werkt super ivm kookplaat ex877lyv5e, bediening is eenvoudig via de kookplaat of app. Bijgeleverde afstandsbediening wordt niet gebruikt. Afzuigkap is lekker stil en geeft veel licht aanzetten is niet nodig dit gaat automatisch tijdens het koken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Evi 29-10-2019

mooi uitstraling, en goede afzuiging

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR97CAQ50

Mooie goede afzuigkap, mooi disign, en goede afzuiging, ik raad deze afzuiging aan iedereen aan
Een TOP product