Siemens iQ500 LC97BIP50

muurmontage
Afzuigcapaciteit
670 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 LC97BIP50 op Kieskeurig.be.

Anoniem 09-01-2020

Slecht te bedienen afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Wij hebben deze afzuigkap nu een half jaar in gebruik. Iedere dag storen wij ons aan het feit dat de iconen op de voorkant nauwelijks zichtbaar zijn. Wij moeten extra licht aan doen omdat te kunnen zien. Er is al een keer een monteur bijgeweest. Deze gaf aan dat dit normaal is.
Ik vind dit zeer slecht. Waarom zijn de toetsen van een dure afzuigkap niet verlicht.
Ook het geluid valt ons zwaar tegen voor zo een dure kap. Al met al hebben we spijt van deze erg dure kap. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

S Feenstra 07-01-2020

Toetsen op bediening slecht in donker te zien

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

De toetsen op het scherm zijn in het donker slecht cq helemaal niet te zien. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 07-01-2020

Tiptoets verlichting

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Wij zijn erg tevreden met deze strak vorm gegeven afzuigkap,hij voldoet precies aan onze wensen.Het enige minpuntje is dat hij geen tiptoets verlichting heeft waardoor het moeilijk te zien is waar je bedienings (knopje's) zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

C van Doorn 06-01-2020

Zuigt goed de warmte weg.

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Ik ben er heel tevreden over werkt eenvoudig en goed. Is makkelijk te onderhouden. is rustig dus niet te veel lawaai en de verlichting is ook helder.

Pluspunten

• zuigt goed af
  • makkelijk te onderhouden

Minpunten

• display is erg donker
  • ---

Lennart 02-01-2020

Afzuigkap die goed zuigt

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

De afzuigkap zuigt erg goed op de lagere standen, en heel erg goed op de hogere standen.
Helaas wordt hij bij de hogere standen ook luider.

Pluspunten

• Zuigkracht, zelfs op lage stand

Minpunten

• Luid op de hogere zuigstanden

Anoniem 30-12-2019

Stijlvol en lekker rustig

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

We hebben deze afzuigkap gekocht voor onze nieuwe keuken samen met andere Siemens StudioLine producten. Het past allemaal mooi bij elkaar. We vinden het een mooi design. Verder heeft de afzuigkap voor ons voldoende instelmogelijkheden en de motor doet redelijk stilletjes zijn werk. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de indicatoren boven de knopjes niet worden verlicht bij het inschakelen. Bij gedimt licht zijn deze moeilijk te lezen. Verder is het een prachtig onderdeel van de keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jorritsma 25-12-2019

Mooie moderne uitstraling/kleur

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Onze nieuwe keuken weer uitgerust met nieuwe Siemens apparatuuromdat dit toch een mooie uitstraling geeft qua vormgeving en design. De afzuigkap heeft nu tiptoetsbediening. Overdag goed zichtbaar maar s'avonds is het zoeken om de toetsen want deze zijn helaas niet verlicht. Klein minpuntje dus. Voor de rest mooi en vooral stil apparaat.

Pluspunten

• mooi design
  • stil
  • prachtige afwerking

Minpunten

• toetsen s'avonds niet verlicht slecht zichtbaar

Erwin 15-12-2019

Mooi & stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Display is niet te zien in schemering & natuurlijk donkere omgeving

Moet dan licht aanzetten om te kijken waar je moet drukken. En de display knopjes reageren slecht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Senga_66 30-11-2019

We missen verlichting

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Fijne en goede afzuiger echter door het strakke design missen we iets van verlichting of een knopje ofzo op de display om de lamp of startknop te vinden als het wat schemerig of donker is. Wij hebben wel licht onder de kastje maar je ziet dan ook de aanduiding niet. Dus ff gokken waar de knop ongeveer zit, DIT vinden we jammer anders had hij 5 sterren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Onno 10-11-2019

Werkt goed; bedieningstoetsen nauwelijks te zien

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Afzuigkap werkt stil en goed.
Nadeel is dat de bediening niet te zien is op de donkere lijst.
Je zou verlichte toetsen verwachten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Willem 05-11-2019

zeer goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Mooi design. Goede afzuiging ,makkelijk schoon te maken.Display moeilijk te zien. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hilde 26-10-2019

strak design

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Op zoek naar een nieuwe afzuigkap viel ik voor de mooie strakke vormgeving. Wilde al mijn apparaten van Siemens omdat ze gewoon erg goed en duurzaam zijn.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• dat de aan/uit knop niet verlicht is

CL60 28-08-2019

Een functioneel sieraad in de keuken

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Prachtig design en zuigt goed af. Een nadeel: om de tiptoetsen in de zwarte balk goed te zien, moet ik mijn leesbril opzetten... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

willy15 11-07-2019

goede eigenschappen

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Gekocht afgelopen maand juni en bevalt goed.
Ook vooral de stand intensief regelmatig gebruik van gemaakt vooral als je water op het vlees afblust en dan damp vrij komt gebruiken wij deze stand. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mieke 08-07-2019

voldoet aan de eisen die ik verwacht.

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Touche-screen reageert direct. Is geluidsarm. Afzuiging is voldoende. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Woppy 12-06-2019

mooie afzuigkap, matig geluidsniveau bij 125 afvoe

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

mooie afzuigkap, matig is alleen het geluidsniveau als je een afvoerkanaal van 125mm hebt (hebben wij helaas en dan maakt hij best veel lawaai) en de duidelijkheid van de tiptoesten, moeilijk leesbaar en je moet soms meerdere keren drukken voordat ze reageren

Gijs_Weert 16-01-2019

Een functionele eye-catcher!

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC97BIP50

Sinds vorige maand aangeschaft en in gebruik en bevalt prima. Een goede afzuiging, waar zelfs de pannenkoekenlucht snel afgevoerd wordt! Met de booster functie wordt het vlees bijna uit de pan gezogen, echt een super afzuigkap! Tevens makkelijk in gebruik en geen hinderlijke knoppen aan de voorkant.