Bosch Serie 4 DWB97IM50

muurmontage
Afzuigcapaciteit
710 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 DWB97IM50 op Kieskeurig.be.

Anoniem 30-06-2020

Prima

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB97IM50

Alleen had ik er een lagere stand op willen hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

meebje79 20-04-2020

Modern en fijn afzuigkap

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB97IM50

Staat mooi bij mij keuken. Soms is het geluid iets te hard [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sharon 29-12-2019

Mooi design

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB97IM50

De afzuigkap heeft een mooi en strak design. Heeft verschillende functies waardoor makkelijk in gebruik. Roosters zijn makkelijk uitneembaar om schoon te maken. De afzuigkap heeft 4 standen, echter maakt de eerste stand al best veel geluid.

Pluspunten

• Roosters eenvoudig uitneembaar

Minpunten

• Hard geluid

Afzuiger 26-11-2019

Lawaai

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB97IM50

De afzuiger doet het prima, maar maakt wel veel lawaai [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mitchell 13-11-2019

Kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB97IM50

Mooie vorm, zuigt goed af en eenvoudig schoon temaken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Luuk 08-06-2019

Perfect formaat voor inductieplaat met 4 pitten

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB97IM50

Stijlvol en goed werkende afzuigkap. Zelf gebruiken wij hem boven een 4 pits inductieplaat van Bosch. Afzuiging werkt goed en de "boost" functie is zeer handig wanneer alle pitten vol staan. De touchscreen aan de voorkant werkt goed en geeft het ook net wat mooiere uitstraling.

Wat betreft het geluid is hij zeker op de hogere standen (3 en boost) erg aanwezig. Daartegen zorgt hij wel voor een goede afzuiging waar hij toch voor bedoeld is. Mijn advies is even de bootsfunctie aan tijdens het koken en na het koken op stand 1 dan is hij redelijk stil en filtert de laatste beetje vervuilde lucht/geuren.

Schoonmaken gaat gemakkelijk doordat er 3 filters zijn van normaal formaat, past goed in de vaatwasser.

Pluspunten

• Boostfunctie
  • Oppervlak afzuiging

Minpunten

• Bij de hogere standen wel aanwezig

EphdV 12-02-2019

Herrie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB97IM50

Het lawaai van de afzuigkap valt ons erg tegen helaas.
We gebruiken hem met een filter, maar het is een vrij fel geluid