Siemens iQ300 LC97BHM50

muurmontage
Afzuigcapaciteit
710 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 LC97BHM50 op Kieskeurig.be.

Fijne afzuigkap. 17-06-2020

wand afzuigkap

Prima afzuigkap.
Zuigt goed af.Strakke vormgeving [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeroen de Boer 04-06-2020

Als recirculatiekap perfect

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Bij ons als recirculatiekap met koolstoffilter aangesloten. Werkt perfect. Hoogste stand nog niet hoeven gebruiken in 6 maanden tijd. Prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

L. Hafkamp 21-03-2020

Grote, goed afzuigende kap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Mede door de turbo-stand die de kap heeft, heb je geen etensgeuren meer in huis. De kap is zeer gemakkelijk te reinigen, zowel de platen als de binnenzijde van de kap. Zit veel licht in de inbouwspots. Door het touchdisplay is ook de voor/buitenkant goed schoon te houden en het geeft een strakke uitstaling

Pluspunten

• Eenvoudig te reinigen
  • Strakke uitstraling
  • Goed werkende turbo stand

Jjp vos 03-03-2020

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Doet wat hij moet doen. Maakt wel veel herrie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chaenne 02-02-2020

Goed en mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Werkt uitstekend en naar behoren, een verbeterings tip is dat de functie knoppen niet te zien of verlicht zijn zodra het donker is ,zodat je niet weet waar en wat in te toetsen. Maar dat doet verder niets af aan de goede werking. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

KvL77 29-07-2019

Fijne afzuigkap!

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Hele fijne afzuigkap, maakt weinig lawaai, rustig! Wij hebben deze in gebruik als recirculatie afzuiging. Doet wat hij moet doen! Mooi design, handig met de tiptoetsen. Wij zijn er erg blij mee.

jo 05-06-2019

prima afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Mooi design, fijne bediening. handige boost-functie om kortstondig extra af te zuigen.
heeft 3 losse roosters die in de vaatwasser kunnen. we hadden verwacht dat we door de platte kap iets op de kap konden zetten zoals bij de oude afzuigkap. maar daar voelt deze niet stevig genoeg voor.

Pluspunten

• roosters kunnen in vaatwasser
  • boostfunctie
  • makkelijke bediening met toetsen