Siemens LB78574 - Reviews

inbouw
Afzuigcapaciteit
730 m³/h
Aansluitwaarde

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

borgo 05-03-2015

deze afzuig unit van siemens gaat mijn verwachtingen te boven,toen wij de keuken gingen uitzoeken wisten we dat we al dat we het inbouw apparatuur van het zelfde merk zouden doen want dat is makkelijk,het is siemens geworden..bij verkoop kregen we de mededeling dat deze erg stil zou zijn...
bij het eerste gebruik overstrof ons dat zeker wat een geweldig ding.....hij zuigt als een malle af en je hoeft hem echt niet op zijn hoogste stand te laten draaien.....
er zitten 2 ledpots in wat zuinig werkt.
de bediening is erg eenvoudig,simpeler kan niet....er zit zelfs nog een 4e stand op die als een soort boost werkt maar die hebben we nog niet nodig gehad....
de afzuigunit is verder super mooi afgewerkt met zijn mat afwerking....al met al een geweldige afzuigunit..

mvg fb

Rob Geurts 26-09-2017

Prachtige looks, eenvoudige bediening lelijk licht

Mooie afzuigkap. Eenvoudig in onderhoud en bediening. De ingebouwde LED lampen zijn kil van kleur en geven weinig licht. De afzuigkap is niet super stil. Ik had gehoopt dat deze in de zachtste stand wat stiller zou zijn. De installatie in mijn situatie is optimaal, daar ligt het niet aan.

Rob 08-07-2017

Strak design.

strak design.
Eenvoudig te installeren. Ingebouwde led spots zijn wat minder door koele lichtkleur en goedkoop uiterlijk. Een handig iemand kan ze vervangen voor betere

kokkini 22-05-2017

Afzuiger moet zijn werk doen

Bij een grotere gas-op-glas kookplaat hoort ook een grotere afzuigunit niet zichtbaar maar moet zijn werk doen afzuigen! en dat deze perfect

Ad48 13-12-2015

uitstekende kwaliteit

Onlangs gekocht en zelf ingebouwd, in het gebruik zeer eenvoudig. de mate van afzuiging is boven verwachting. ook het design is van hoge kwaliteit . kortom zeer tevreden met dit product

J K Kooistra 29-10-2015
  • Product maand in bezit

Prachtige inbouw-unit met heldere LED-verlichting. 3 standen mogelijk, waarbij ons opvalt dat deze afzuigunit relatief weinig geluid maakt. Dit maakt 'hem' prettig om te gebruiken

Skeet1973 25-01-2015
  • Product maand in bezit

Het apparaat is heel erg makkelijk in het gebruik. De knoppen werken makkelijk. Goed weg te werken in het interieur. Heeft bovendien een goede afzuiging.