Virtufit Elite FDR 2.5i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Elite FDR 2.5i op Kieskeurig.be.

Nathalie 30-04-2021

Stevige en stabiele crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit Elite FDR 2.5i

Stevige en stabiele crosstrainer met veel verschillende trainingsmogelijkheden, we zijn zeer tevreden over onze aankoop!

Ellen 27-04-2021

Solide toestel dat doet wat moet

Geschreven voor: Virtufit Elite FDR 2.5i

Door het sluiten van de fitness op zoek gegaan naar een degelijke crosstrainer voor thuisgebruik en toen kwamen we deze tegen! Wat een zwaar, maar zeer stevig toestel. We zijn er super blij mee en hebben er al regelmatig op gesport, ook mijn partner met zijn lengte van 2 m, kan perfect het toestel gebruiken. De vormgeving van het toestel ziet er goed uit, enkel het scherm vind ik iets wat aan de verouderde en fragielere kant. Voor deze prijs had het toch iets solider en moderner mogen zijn.
Om het te installeren kan je best wel genoeg tijd vrij maken en zeker zien dat je met twee bent. Ik zou deze crosstrainer wel zeker aanraden!

Pluspunten

• Stevig
  • Voor grote mensen
  • Voor zwaardere mensen
  • Fijne paslengte

Minpunten

• Kwaliteit scherm
  • Zwaar

Betty 24-04-2021

Geweldig apparaat, snelle service

Geschreven voor: Virtufit Elite FDR 2.5i

Ik heb een probleem met een beenspieren, waardoor veel apparaten niet kunnen, dit apparaat helpt fantastisch bij mijn revalidatie en om conditioneel op peil te blijven of zelfs te verbeteren.

• Verschillende trainingsniveaus
  • Stabiel

Minpunten

• Zwaar om te verplaatsen
  • Verder geen minpunten

Wendy 23-08-2019

Dikke 8

Geschreven voor: Virtufit Elite FDR 2.5i

De voorwiel aandrijving maakt de beweging erg prettig. Op advies deze crosstrainer geprobeerd en was gelijk om. De crosstrainer heeft niet al te veel poespas rondom het apparaat maar doet gewoon wat het moet doen. Hij is robuust, stil en voelt degelijk aan. De wieltjes over het rail lopen erg soepel en stil, wel is het verstandig deze te smeren voor een langere levensduur

• Robuust
  • Degelijk

Minpunten

• Ietwat gedateerde uitstraling

Basten 16-08-2019

Grandioos toestel!

Geschreven voor: Virtufit Elite FDR 2.5i

Zwaar toestel, veel mogelijkheden en voel echt degelijk aan tijdens het trainen. Toen wij het pakket hadden ontvangen had ik er een zwaar hoofd in, veel onderdelen, echter was de montage vrij eenvoudig en een kwestie van tijd (met zijn 2en zeker wel 2 uur bezig geweest). Helaas werd het scherm defect geleverd (transportschade). Maar dit werd snel opgelost door de leverancier met een nieuwe. De computer heeft veel mogelijkheden en houdt alle belangrijk gegevens bij. Helaas heeft de computer geen geheugen en slaat hij dus geen trainingen op. Het toestel is stevig maar daardoor ook vrij zwaar en groot. Bij weinig ruimte is dit wel een aandachtspunt. Wij gebruiken hem dagelijks met veel plezier en hopen er nog een aantal jaartjes plezier van te hebben!

Pluspunten

• Stevig
  • Computer

Minpunten

• Groot en zwaar

Knippenberg 09-08-2019

Robuust en een prettige beweging

Geschreven voor: Virtufit Elite FDR 2.5i

De FDR2.5i is erg robuust en makkelijk in gebruik. Hoewel het console wat gedateerd oogt, heeft deze wel vele functies zoals bluetooth en luidsprekers. Het apparaat heeft een prettige beweging en voelt degelijk aan.

Pluspunten

• Robuust