Virtufit Elite FDR 2.5i Semi-Pro Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
165 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Elite FDR 2.5i Semi-Pro Crosstrainer op Kieskeurig.be.

Basten 16-08-2019

Grandioos toestel!

Geschreven voor: Virtufit Elite FDR 2.5i Semi-Pro Crosstrainer

Zwaar toestel, veel mogelijkheden en voel echt degelijk aan tijdens het trainen. Toen wij het pakket hadden ontvangen had ik er een zwaar hoofd in, veel onderdelen, echter was de montage vrij eenvoudig en een kwestie van tijd (met zijn 2en zeker wel 2 uur bezig geweest). Helaas werd het scherm defect geleverd (transportschade). Maar dit werd snel opgelost door de leverancier met een nieuwe. De computer heeft veel mogelijkheden en houdt alle belangrijk gegevens bij. Helaas heeft de computer geen geheugen en slaat hij dus geen trainingen op. Het toestel is stevig maar daardoor ook vrij zwaar en groot. Bij weinig ruimte is dit wel een aandachtspunt. Wij gebruiken hem dagelijks met veel plezier en hopen er nog een aantal jaartjes plezier van te hebben!

Pluspunten

• Stevig
  • Computer

Minpunten

• Groot en zwaar

Knippenberg 09-08-2019

Robuust en een prettige beweging

Geschreven voor: Virtufit Elite FDR 2.5i Semi-Pro Crosstrainer

De FDR2.5i is erg robuust en makkelijk in gebruik. Hoewel het console wat gedateerd oogt, heeft deze wel vele functies zoals bluetooth en luidsprekers. Het apparaat heeft een prettige beweging en voelt degelijk aan.

Pluspunten

• Robuust