Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
115 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer op Kieskeurig.be.

Anna 05-06-2019

Praktisch fitnessapparaat voor thuis

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer

Doel van aanschaf: conditie verbeteren en afvallen. Na 6x trainen waarbij ik de 1e keer na 4 minuten al wilde stoppen zo zwaar, zit ik nu toch al aan de 25 minuten trainen. Er zijn diverse programma's, het scherm is zeer duidelijk en eenvoudig te bedienen en het is fijn dat je met een app op de telefoon je trainingen bij kunt houden. We hebben het zelf in elkaar gezet, ongeveer half uurtje werk. Omdat we een onderdeel niet goed vast kregen, contact gehad met technische dienst, maar voor die tijd al zelf opgelost. Neemt niet te veel ruimte in beslag, is makkelijk te verplaatsen. Het is een solide apparaat, waar ik hopelijk nog jaren plezier van ga hebben.

Tony 25-09-2019

VirtuFit CTR 1.2i

Geschreven voor: Virtufit CTR 1.2i Crosstrainer

voldoet niet aan verwachtingen ,te onstabiel en kraak de hele tijd , heeft mij parket vloer naar ze moer verholpen omdat de wielen niet draaien kreeg allemaal krassen

Pluspunten

• prijs
  • klein

Minpunten

• wielen
  • stabiliteit

Team VirtuFit 30-09-2019

Beste Tony,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit CTR 1.2i. We vinden het vervelend dat u problemen heeft ondervonden met dit toestel.

Zojuist hebben we u telefonisch gesproken inzake de review en begrepen dat u het toestel al heeft geretourneerd naar de winkel waar deze is aangeschaft. We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan vandaar dat we direct telefonisch contact met u hebben gezocht.

In dit geval hebben wij helaas geen service aanvraag van u ontvangen waar we normaal gesproken zo spoedig mogelijk contact opnemen om service aanvragen naar alle tevredenheid op te lossen. De ene keer betreft het slechts het aandraaien van wat contactpunten en als dit niet helpt staan onze servicemedewerkers klaar om de klacht zo snel mogelijk op te lossen bij u thuis.

De opmerking met betrekking tot de wielen hebben wij nog niet eerder vernomen.
We vermoeden dat dit om een eenmalig geval gaat waarvoor excuses.

Nogmaals dank voor uw feedback.

Sportieve groeten,
Team VirtuFit