• Best Reviewed 6 keer jan 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit CTR 2.1 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**b@e**t.nl 01-02-2022

Een goede trainer voor thuisgebruik

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

De crosstrainer een paar weken geleden gekocht om thuis in deze corona tijd te kunnen trainen. Vlot geleverd en met de duidelijke handleiding goed in elkaar te zetten. Nu een paar weken in gebruik en de trainer is stil en goed stabiel te plaatsen, Wel alles goed vastdraaien! Er zijn verschillende soorten programma's om goed te kunnen trainen. De bediening via het console is makkelijk. De display is helder. Het onderhoud aan het apparaat is simpel te doen. Al met al tevreden met de aanschaf van deze trainer.

Pluspunten

• Stevig en stabiel
  • Stil in gebruik
  • Voldoende training programma's
  • Duidelijk display/console

l**a@g**l.com 31-01-2022
Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Ik ben heel tevreden met de crosstrainer. De reviews van andere klanten hielpen me om een goede keuze te maken en ben er ook erg blij mee. Het is even zoeken om het in elkaar te zetten maar het is goed gelukt. Als je een beetje handig hebt lukt je dat zelf . De trainer is fijn in gebruik. Lekker stabiel, ondanks hij compact is. Hij traint lekker. Fijne programma’s. Prijs/kwaliteit verhouding is goed . Ik kan hem echt aanraden als je lekker thuis wilt trainen. Hij is niet te groot, is makkelijk te verplaatsen op de wielen. Ik ben er heel blij mee .

Ricky van Rijn 31-01-2022

Bevalt erg goed, een absolute aanrader voor iedereen.

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Het product kwam aan in ongemonteerde staat ( als omschreven), met alle enthousiasme ben ik begonnen om de crosstrainer in elkaar te zetten. De handleiding is formidabel en er zat ook een apart zakje bij met wat onderdelen en een briefje voor later indien de 'rek' uit de huidige onderdelen is. Dat noem ik service. Bij dit soort apparaten met draaiende onderdelen is er nou eenmaal slijtage. Ook de elektrische onderdelen aansluiten is goed te doen doordat ze vastgezet zijn met elastieken om het op de plaats te houden. Ik was zelf iets te bang met aandraaien in het begin, maar na een testrit heb ik de bouten bij de draaiende mechanismen strakker gezet. Heerlijk om op te trainen en met de BLE kun je ook meerdere apps gebruiken. Top product.

Pluspunten

• Loopt soepel
  • Handleiding is duidelijk
  • Gemakkelijk instelbare stapgrootte
  • Display biedt veel functies
  • Makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Het vliegwiel maakt iets(minimaal) geluid

Amberias 30-01-2022

Sport at home

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Zou fijn zijn het wat vaker te kunnen gebruiken. Was nauwelijks klaar met monteren of een schoonzoon en mijn dochter en vrouw namen de Virtufit volledig in beslag. Namens hen: grote tevredenheid. De crosstrainer heeft kennelijk aanzuigende werking. Staan inmiddels ook roeimachine en trainingfiets. Tsja straks zijn de sportscholen weer dicht. Laat mijn adres dus maar onvermeld.

Pluspunten

• Degelijk
  • Doet wat je verwacht

Minpunten

• Trapt zwaar
  • Programma ingewikkeld

Sofie 30-01-2022

Toffe aankoop waar je met het hele gezin van kan genieten!

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Wij zij heel tevreden over de aanschaf van deze crosstrainer. De montage verliep vlotjes. Wij zijn een gezin van 4 personen en hebben elk ons eigen profiel aangemaakt. We gebruiken elk onze eigen voorkeur-programma’s.
Het is erg handig dat je een tablet op het toestel kan plaatsen: een workout combineren met het kijken van één van je favoriete series is zoveel aangenamer. Enige minpuntje is dat je je tablet op het display van het toestel moet leggen, waardoor je je gegevens (hartslag, tijd, …) niet meer kan zien, tenzij je de tablet er even afhaalt. Dat is op zich ook niet zo’n probleem omdat het toestel met een piepsignaal aangeeft wanneer de duur van het door jou geselecteerde programma erop zit.
Heel tevreden van deze gezinsaankoop!

Pluspunten

• Elk gezinslid zijn eigen profiel
  • Vlot te installeren

Minpunten

• Tablet op display verbergt de display gegevens

a**s@h**l.com 29-01-2022
Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

De Virtufit is makkelijk om zelf te installeren en ook aangenaam in gebruik.

HENRY 29-01-2022

aanrader

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Fijn apparaat. Goede stevige kwaliteit voor een prima prijs. Soms wat piep/kraak geluidjes maar erg tevreden met deze keuze. Je kunt in korte tijd al je spieren trainen en lekker veel calorieën verbranden. Ik voel me sinds de aanschaf en het verliezen van de nodige kilo's dankzij deze keuze stukken fitter!

Pluspunten

• prijs/kwaliteit verhouding
  • voldoende trainprogramma's

Minpunten

• piepgeluid
  • kraakgeluid

Spijk 29-01-2022

Goede crosstrainer met perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

We hadden een zeer matige roeimachine. Mijn vrouw en ik wilden iets beters. Deze cross-trainer is geschikt voor ons allebei. Helemaal toen de sportschool dicht was. Nu is het ideaal als aanvulling op de sportschool. Als het even niet lukt om naar de sportschool te gaan, kan je toch even op dit apparaat thuis. De assemblage kost even tijd en moet nauwkeurig gebeuren. Daarna heb je echt veel plezier van dit apparaat. Wij zijn zeer tevreden, met name vanwege het goed kunnen instellen van de weerstand. Het gewicht van het vliegwiel doet er echt toe! Deze machine heeft een zwaar vliegwiel, waardoor het echt een goede machine is. De prijs / kwaliteit verhouding vind ik zeer goed.

Pluspunten

• Stevig, stabiel en veilig
  • Zwaar vliegwiel voor de juiste weerstand
  • Goed dashboard, goed te bedienen
  • houder voor telefoon of I-Pad

Minpunten

• Installatie kost tijd
  • Geen bluetooth voor hartslagband

Arjan 28-01-2022

Erg fijne crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Vittufit CTR2.1 gekocht om meer te beweging tijdens de diverse lockdowns.
Toestel zelf in elkaar gezet en daar was helaas één bout niet goed. zelf een imbusbout gehaald om dit te verhelpen en dat ging prima. handleiding voor in elkaar zetten in duidelijk en gaat ook snel.
Trainingen op de CTR2.1 zijn ruim voldoende en heel makkelijk in te stellen.
Tot op heden erg tevreden mee. (1 maand in gebruik)

Pluspunten

• veel verschillende standen
  • snel en makkelijke bediening

Anoniem 28-01-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Wij zijn zeer tevreden over deze crosstrainer. Het is fijn dat je verschillende niveau's hebt zodat zowel ik als mijn man die meer kracht heeft, er voldoening uit kan halen.
Tevens is de crosstrainer lekker stil.
Hiervoor hadden we een lichtere crosstrainer besteld, deze beviel ons niet. We mochten hem terugsturen en alles is correct en snel afgehandeld .
Dus heel tevreden!

Pluspunten

• Staat stevig en maakt geen irritante bijgeluiden

Jolanda 28-01-2022

Goede keuze

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Een stevige/stabiele crosstrainer, waar we met het hele gezin gebruik van maken. Door de verschillende programma's kun je je eigen workout bepalen.

Pluspunten

• Stevig
  • Stabiel
  • Veel programma mogelijkheden
  • Levering volgens afspraak
  • Je prestaties connected met je telefoon

Minpunten

• Korte kabel voor de stekker

Roy 28-01-2022

Goede prijs en kwaliteit verhouding!!

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Goede kwaliteit, goed in elkaar te zetten volgens de instructies en voldoet volledig aan de verwachtingen. Erg tevreden mee!

Pluspunten

• Piept en kraakt niet
  • Eenvouding in gebruik

c**y@g**l.com 28-01-2022
  • Product gekregen

We really like the compact size of the product and the performance of it however we can not get rid of the noise while we use it. We keep fixing the screws. For a short period it is ok but noise starts again in 2-3 days.

g**e@g**l.com 28-01-2022

Topper!

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Ik kocht dit product omdat het minder ruimte inneemt dan andere crosstrainers en toch over dezelfde functies beschikt. Doordat het korter is heb je meer het loopgevoel dan het langlaufgevoel, wat ik beter vind daar je passen ietsje hoger gaan.
De prijs is ook goedkoper en toch is de kwaliteit even goed en de draagkracht is zelfs nog sterker (150 kg).
Is zeer eenvoudig zelf te monteren en je kunt het zelfs alleen. De handleiding is zeer duidelijk en begeleid je stap per stap in de montage. De schroeven en alles is mooi genummerd. Ik ben zwaar slechtziend en heb het helemaal alleen kunnen monteren, als dat geen bewijs is dat het kinderspel is!
Is zeer eenvoudig in gebruik, je hoeft geen kennis te hebben van computers om het te kunnen instellen. De handleiding die er bij zit is zeer duidelijk. En je kan het toestel zelfs gebruiken zonder de computer, dan kan je wel de weerstand niet veranderen.
Ik amuseer mij echt op dit toestel en raad het aan iedereen aan.

Pluspunten

• Neemt weinig ruimte in.
  • Eenvoudig zelf te monteren.
  • Eenvoudig te bedienen.
  • Lage prijs, hoge kwaliteit.
  • Meer dan genoeg programma's en weerstandsniveaus.

Sander Kraakman, amstelveen 28-01-2022

Aanbeveling Virtufit crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Het apparaat is gemakkelijk te monteren met een uitstekende gebruiksaanwijzing.
Het voelt solide, stevig en duurzaam aan wat een veilig gevoel geeft.
Makkelijk weg te rijden met de aanwezige wieltjes en prettig in gebruik.

Pluspunten

• Gemak montage
  • Prettig in gebruik
  • Solde en stevig ontwerp

J**e@s**g.com 28-01-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Fijne crosstrainer voor een goede prijs. Voldoet aan de verwachtingen.
Bij flinke belasting wil hij wel eens wegschuiven bij een gladde onergrond.

Pluspunten

• goede prijs
  • voldoet aan gestelde eisen

Minpunten

• schuift makkelijk weg

Simonne 28-01-2022

goede stevige en uitgebreide crosstrainer

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Ik wilde een stevige crosstrainer met een uitgebreid trainingsprogramma.
Deze voldoet aan al mijn eisen.
Het was even gedoe om het in elkaar te zetten en ook loeizwaar om de trap op te krijgen, maar dat geeft ook aan dat het kwaliteit is.
Ik ben er tot nu erg blij mee!

Pluspunten

• staat stevig op de grond
  • lekker stil
  • uitgebreid menu

Minpunten

• veel gedoe om het in elkaar te zetten

Sera 25-05-2021

Cheap electronics

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

I ordered this product and since the very beginning you could tell that its electronics are very cheap and unstable. The product worked few times, but in most of the cases it was unresponsive. Without even using it the monitor would stack and be unresponsive, plug in/out or reset would not help fix the problem. I returned this device and upgraded to a better model Virtufit 3.0 and I experienced the same issue. The frame seems good quality (that's the reason for the 2 stars and not 1), however the electronics are cheap and fake and they need to be in good order to have the machine work properly (electric magnet is used for resistance). It takes a great effort to carry this machine on another floor, great effort to put it together (around 2 h) and at the end it didn't work. Disappointment.

Pluspunten

• strong frame

Minpunten

• cheap electronics
  • broke twice
  • service support is slow

Team VirtuFit 14-06-2021

Dear Sera,

Thank you very much for your feedback!

Good to read that you are satisfied with the strong frame!

We have forwarded your review to our customer service department. In this case we unfortunately did not receive a service request from you where we normally contact you as soon as possible to resolve service requests to your satisfaction.

We are sorry to hear that you were experiencing problems with this device. You can always contact us should you experience any problems at https://virtufit.nl/service/service-formulier/. We have our own service department and will get back to you as soon as possible.

We have the quality of our devices and customer satisfaction in high esteem and would therefore like to get in touch with you via klantenservice@virtufit.nl.

We look forward to your response.

We wish you much training pleasure with your crosstrainer!

With sporty greetings,
VirtuFit Team

Herman 24-10-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Dit apparaat gekocht en gemonteerd. Koppeling tussen horizontale balk en verticale balk naar handgrepen paste niet goed waardoor het apparaat veel te zwaar draaide. Servicemonteur, die het apparaat om kwam ruilen voor een nieuwe, constateerde dat ook dit apparaat niet goed gelast was. Ook dit apparaat meegenomen en opnieuw een servicemonteur ontvangen met het derde exemplaar, dat ook weer niet goed was ( naast zelfde probleem ook nog een volledig uit het lood staand montagepunt naar de hals). Kortom een baggerproduct. Let op wat je koopt.

Team VirtuFit 20-11-2020

Beste Herman,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We hebben uw feedback doorgestuurd naar onze klantenservice en zij hebben aangegeven in contact met u te zijn geweest. We vinden het vervelend dat u deze ervaringen hebt. Eerlijk gezegd is dit wel een heel uitzonderlijke situatie en streven wij ernaar dat dit ook nooit weer voorkomt. De kwaliteitscontroles zijn extra aangescherpt en alles is uitvoerig besproken. Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan.

Gelukkig is er contact met u geweest en wensen wij u nog veel trainingsplezier!

Bedankt voor uw feedback en een fijn weekend!

Team VirtuFit

Eddy 14-03-2020

Uitgebreide digitale mogelijkheden

Geschreven voor: Virtufit CTR 2.1

Zeer goede crosstrainer met heel veel mogelijkheden via i-console. Na 14 dagen bijna dagelijks gebruik voelt het toestel zeer degelijk aan en werkt heel geruisloos. Mooi en compact toestel, gemakkelijk te monteren via duidelijke stappen die aangegeven zijn in de begeleidende brochure. Een zeer tevreden klant !!!!

Pluspunten

• Stevig
  • Compact
  • Mooie design
  • Heel veel trainingsmogelijkheden

Minpunten

• voorlopig geen