Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
150 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Soof 16-12-2016

Goede eerste indruk voor die prijs

Ik heb flink lopen speuren naar een goede crosstrainer voor thuis. Het is vrij snel best duur, dus wil je graag een goed apparaat voor een goede prijs.

Uiteindelijk bleef dit apparaat over met een één andere crosstrainer. De keuze uiteindelijk voor deze is gekomen doordat die minder zwaar was (scheelde ongeveer 20kg met andere apparaat) waardoor ik het apparaat nog naar boven kon sjouwen. Verder vond ik het mooi dat hierbij de Iconsole er al bij zat waarbij de andere crosstrainer incl. iconsole 100 euro duurder was.

Enige echte twijfel die ik had was over de staplengte die vrij kort is vergeleken met andere crosstrainers. Dat ervaar ik nog niet als een probleem bij het eerste gebruik.

Reken wel op zo'n 2-2,5 uur om het apparaat in elkaar te zetten. Niet zozeer moeilijk, wel veel onderdelen.

Nog te kort in bezit om iets over de duurzaamheid te zeggen.

Pluspunten

• fluisterstil
  • mooi en duidelijk display
  • iconsole
  • vele opties training(watt/hartsl/prog/Iconsole)

Minpunten

• ietsje minder stabiel dan ik had verwacht
  • het piepje bij iedere draai/klik op de displayknop
  • redelijk wat werk om in elkaar te zetten

Steven 09-09-2016

Super crosstrainer

Super crosstrainer, erg stevig en was eenvoudig om 'm in elkaar te zetten! De iConsole app maakt het allemaal nog een stuk interessanter.

Pluspunten

• iConsole App
  • Stevig
  • Makkelijk te installeren

Jordy 30-08-2016

Goede aankoop!

Heb hem nu een aantal weken en gebruik hem steeds vaker. De Crosstrainer Loopt soepel en heeft veel standen en dat wou ik graag omdat ik een mindere knie heb. Een aanrader kan ik zeggen!

GGGVV1968 13-04-2016

Gewoon erg goed!

Voor deze prijs krijg je heel veel waar voor je geld! ik heb de crosstrainer in de winkel geprobeerd en merkte dat deze erg soepel loopt en de computer makkelijk te bdienen is en veel mogelijkheden biedt! Ook zit er een hartslagontvanger in de crosstrainer dus ik kan heel eenvoudig met mijn hartslagband trainen zodat ik mijn doek snel kan behalen. Ik ben zeer enthousiast en ook mijn vrouw begint erop te trainen! Waar voor je geld zou ik zeggen! ik heb de crosstrainer nu een paar weken maar dit kon ik niet aanklikken

Eva 23-05-2018

Leuke en effectieve crosstrainer

Ten eerste vind ik dat deze crosstrainer er leuk uitziet waardoor ik het niet vervelend vind dat deze in de woonkamer blijft staan. Daarnaast bevalt het trainen goed door de programma's die het apparaat bevat. In principe ben Ik niet zo fan van cardio, maar doordat hij een tablethouder heeft kan ik netflix kijken waardoor de tijd wat sneller gaat.

Pluspunten

• Aantal programma’s
  • Uiterlijk van het apparaat
  • Stabiliteit
  • Ik kan Netflix kijken ondertussen

Amber 14-05-2018

Prijs top

Had de programma's vrij snellen onder de knie. Wie geen 1000 euro wil spenderen raad ik deze aan. Qua specificaties is die net zo goed en hij traint ook net zo goed vooral omdat die paslengte erg prettig is en de crosstrainer stabiel staat

Bryan 08-05-2018

Aanbeveling voor andere sporters

Ik beveel hem aan. Heb al een beter figuur en mijn longinhoud gaat ook omhoog. Train nu enkele maanden en kan stellen dat hij een fijne looppas heeft en stevig op zijn poten staat. Door het iconsole is het trainer ook nog variabel. Top!

Pluspunten

• Stabiel
  • Variabel

Minpunten

• Dopjes

Tjeerd 05-02-2018

Stille stabiele duurzame crosstrainer

Dit is de eerst crosstrainer die we hebben aangeschaft. Na eerst op marktplaats te hebben gezocht (omdat we wilden weten of het iets is wat we leuk vinden en volhouden, die dingen zijn niet goedkoop) toch gekozen om een product met garantie aan te schaffen. Na lang zoeken naar een balans tussen prijs en kwaliteit bij de virtufit terecht gekomen. Deze crosstrainer is geruisloos, stabiel en voelt solide aan. Er zitten legio mogelijkheden op. Ook de iconsole biedt leuke mogelijkheden. De tablet houder is super. Zo kunnen we tijdens het trainen netflixen of tv kijken. Montage duurt even maar prima te doen en daar krijg je wel een stabiele en stevige crosstrainer voor terug.

• Veel mogelijkheden
  • Prijs/kwaliteit
  • I-console

Minpunten

• Korte adapter kabel

Anita 21-12-2017

Perfect voor thuistrainen

Ik was het zat om elke keer naar de sportschool te gaan en heb online gezocht naar wat crosstrainers. Normaal ben ik niet van het online kopen, maar had zelf niet de tijd om het land af te reizen en alle producten te testen. Specificaties waren goed en twijfelde alleen of de crosstrainer ook goed te gebruiken was met mijn lengte van 1.60. Dit is zeker het geval en ik hoef nu niet meer naar de sportschool toe, dit scheelt zoveel en train ook echt vaker. Manueel kan ik mijn eigen programma's instellen en kan ook uit verschillende schema's kiezen. In een paar weken tijd ben ik nu al wat afgevallen en deze crosstrainer bevalt me nog steeds. Vond het alleen jammer dat er geen onderleg mat in de doos lag.

Pluspunten

• Ook geschikt voor kleine mensen
  • Programma's
  • Thuis trainen ipv sportschool

Minpunten

• Geen onderleg met standaard bijgeleverd

Fad1994 20-12-2017

Op en top cardio toestel

Maak vrij veel gebruik van de crosstrainer en deze bevalt prima! Installatie was gemakkelijk, je springt er zo op en traint een eind weg, apps zorgen voor een hoge fun factor. Als je op zoek bent naar een goed model dan adviseer ik deze.

Mazda123 19-12-2017

Veel sportplezier!

Wegens medisch advies een crosstrainer aan moeten schaffen. Deze van Virtu Fit werd goed beoordeeld en de winkel gaf mij ook advies voor deze. Het ideale vind ik dat er een goede tablet houder op zit en de computer makkelijk te bedienen is. Het trainen gaat ook zeer vloeiend! Een zeer goede keuze gebleken dus.

Pluspunten

• Tablethouder
  • Vloeiende weerstand

Jasper 18-12-2017

Fijne crosstrainer

Ik heb het toestel nu 3 weken en het is echt een top toestel. De crosstrainer heeft veel standen en dat is heel fijn. Hij loopt heel soepel en hij is heel stevig. Met gebruik van de iConsole word alles gemakkelijker en interessanter.

Ik vind dit echt een hele fijne crosstrainer!!

Pluspunten

• Weerstanden
  • Kwaliteit
  • IConsole

Danderson 12-12-2017

Crosstrainer

We vinden dit product erg prettig omdat zowel mijn vrouw als ik erop kunnen trainen. We hebben hem getest in de winkel en merkten dat door de 32 weerstanden je veel mogelijkheden hebt in zwaartes. Hij kan ook erg licht en dat is prettig voor mijn vrouw en ook erg zwaar en dat is weer prettig voor mij. Ook kun je de voetpedalen verstellen waardoor we hem kunnen afstellen op de persoon. Tevreden over de prijs kwaliteit!

Pluspunten

• Weerstanden
  • Pedalen
  • Kwaliteit

Bertttt 06-12-2017

mooie crosstrainer

Train nu 3 avonden in de week op deze crosstrainer. ik vind het console erg prettig. er zit een makkelijke turn wheel op die je erg gemakkelijk overal doorheen leidt. Ook de verlichting op het console is erg handig in deze donkere tijden. de bidonhouder zorgt ervoor dat ik niet tussentijds hoef te stoppen om water te drinken.. En door met de training!!! overall zeer tevreden, kwaliteit, prijs en mogelijkheden!

Pluspunten

• bidonhouder
  • prijs
  • kwaliteit
  • turn wheel

Tebroke 04-12-2017

Goede Crosstrainer

Vliegwiel achter 20 kilo, en stevig, goede prijsverhouding
Voldoende mogelijkheden, hartslag is volgens mij niet correct, calorieen weergave aan de hoge kant

Pluspunten

• vliegwiel zwaarder dan 18 kg
  • goede Prijsverhouding

Minpunten

• wazige gebruiksaanwijzing display

Pel 24-07-2017

Slechte kwaliteit crosstrainer Virtufit

Deze crosstrainer werd geleverd met een gat in het frame. Zeer slordig laswerk!! Na de montage stond de voorkant van de crosstrainer helemaal scheef. Goed voor degene bij wie zijn rechte hand is langer dan de linkse.

Pluspunten

Minpunten

• heel slordig laswerk
  • slecht kwaliteit

Fitness Benelux 31-07-2017

Geachte, beste Pel,

Bedankt voor uw feedback over één van onze producten die wij distribueren. We zijn eerlijk gezegd nogal geschrokken van uw bericht aangezien we deze klacht nog niet eerder hebben vernomen en dit product juist heel goed wordt ontvangen door andere consumenten. Ook zien we dat deze klacht nog niet bij ons als distributeur gemeld staat. Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Zou u contact met ons op willen nemen via info@fitnessbenelux.nl of 074-7600200? We zien uw reactie graag tegemoet!

Fijne dag gewenst!

Hartelijke groeten Team Fitness Benelux

Annie 19-03-2017

Zeer fijne betaalbare crosstrainer

Wat een fijne crosstrainer! Na lange tijd apparaten vergeleken te hebben, heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en gekozen voor de Virtufit.

Het apparaat staat inmiddels een jaar in huis en wat ben ik er blij mee. Door 3X in de week trouw erop te trainen ben ik nu 10kg afgevallen en voel ik me veel fitter en gezonder. De Virtufit is fluisterstil, stabiel, heel erg makkelijk in gebruik en neemt weinig plaats in. Qua prijs zeker betaalbaar en kwalitatief goed. Voorheen heb ik getraind op een professionele crosstrainer (Tunturi) en ik ben erg blij dat de Virtufit hierbij in de buurt komt!

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Stabiel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Compact
  • Veel trainingsmogelijkheden

Marieke 15-09-2016

Geweldig toestel!

Ik heb dit product ongeveer 2 weken in bezit en het bevalt uitstekend! Vooral de iConsole app vind ik erg handig. Daarnaast is het niet alleen een goed apparaat maar heeft het ook nog een mooi design. Het product was overigens snel geleverd

• iConsole app

Martijn 14-09-2016

Mooi en degelijk product!

Ik heb dit product online besteld en ik heb er geen seconde spijt van gehad! Doordat het product snel werd geleverd kon ik ook snel aan mijn work-out beginnen. Ik heb de crosstrainer nu al een tijdje in bezit en hij voelt solide aan. Wat ik ook een plus punt vind is de Iconsole app echt een ware toevoeging. Ik raad daarom ook iedereen aan om voor deze crosstrainer te kiezen. Qua prijs en mogelijkheden is het geld meer dan waard!

Pluspunten

• Iconsole app
  • Solide
  • Hartslagmeter

henk 08-09-2016

topfit in een paar weken

ik heb het product nu een aantal weken in bezit. de reden om voor dit apparaat te kiezen was met name het trainen met de app en daarnaast de hartslag meter.

de crosstrainer voldoet aan mijn verwachtingen en zeker voor deze prijs een echte aanrader

Pluspunten

• app
  • hartslagmeter
  • gebruiksgemak