Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
150 kg

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Soof 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede eerste indruk voor die prijs

Ik heb flink lopen speuren naar een goede crosstrainer voor thuis. Het is vrij snel best duur, dus wil je graag een goed apparaat voor een goede prijs.

Uiteindelijk bleef dit apparaat over met een één andere crosstrainer. De keuze uiteindelijk voor deze is gekomen doordat die minder zwaar was (scheelde ongeveer 20kg met andere apparaat) waardoor ik het apparaat nog naar boven kon sjouwen. Verder vond ik het mooi dat hierbij de Iconsole er al bij zat waarbij de andere crosstrainer incl. iconsole 100 euro duurder was.

Enige echte twijfel die ik had was over de staplengte die vrij kort is vergeleken met andere crosstrainers. Dat ervaar ik nog niet als een probleem bij het eerste gebruik.

Reken wel op zo'n 2-2,5 uur om het apparaat in elkaar te zetten. Niet zozeer moeilijk, wel veel onderdelen.

Nog te kort in bezit om iets over de duurzaamheid te zeggen.

Pluspunten

• fluisterstil
  • mooi en duidelijk display
  • iconsole
  • vele opties training(watt/hartsl/prog/Iconsole)

Minpunten

• ietsje minder stabiel dan ik had verwacht
  • het piepje bij iedere draai/klik op de displayknop
  • redelijk wat werk om in elkaar te zetten

Steven 09-09-2016 Product paar weken in bezit

Super crosstrainer

Super crosstrainer, erg stevig en was eenvoudig om 'm in elkaar te zetten! De iConsole app maakt het allemaal nog een stuk interessanter.

Pluspunten

• iConsole App
  • Stevig
  • Makkelijk te installeren

Jordy 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede aankoop!

Heb hem nu een aantal weken en gebruik hem steeds vaker. De Crosstrainer Loopt soepel en heeft veel standen en dat wou ik graag omdat ik een mindere knie heb. Een aanrader kan ik zeggen!

GGGVV1968 13-04-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon erg goed!

Voor deze prijs krijg je heel veel waar voor je geld! ik heb de crosstrainer in de winkel geprobeerd en merkte dat deze erg soepel loopt en de computer makkelijk te bdienen is en veel mogelijkheden biedt! Ook zit er een hartslagontvanger in de crosstrainer dus ik kan heel eenvoudig met mijn hartslagband trainen zodat ik mijn doek snel kan behalen. Ik ben zeer enthousiast en ook mijn vrouw begint erop te trainen! Waar voor je geld zou ik zeggen! ik heb de crosstrainer nu een paar weken maar dit kon ik niet aanklikken

Pel 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Slechte kwaliteit crosstrainer Virtufit

Deze crosstrainer werd geleverd met een gat in het frame. Zeer slordig laswerk!! Na de montage stond de voorkant van de crosstrainer helemaal scheef. Goed voor degene bij wie zijn rechte hand is langer dan de linkse.

Pluspunten

Minpunten

• heel slordig laswerk
  • slecht kwaliteit

Fitness Benelux 31-07-2017

Geachte, beste Pel,

Bedankt voor uw feedback over één van onze producten die wij distribueren. We zijn eerlijk gezegd nogal geschrokken van uw bericht aangezien we deze klacht nog niet eerder hebben vernomen en dit product juist heel goed wordt ontvangen door andere consumenten. Ook zien we dat deze klacht nog niet bij ons als distributeur gemeld staat. Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Zou u contact met ons op willen nemen via info@fitnessbenelux.nl of 074-7600200? We zien uw reactie graag tegemoet!

Fijne dag gewenst!

Hartelijke groeten Team Fitness Benelux

Annie 19-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zeer fijne betaalbare crosstrainer

Wat een fijne crosstrainer! Na lange tijd apparaten vergeleken te hebben, heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en gekozen voor de Virtufit.

Het apparaat staat inmiddels een jaar in huis en wat ben ik er blij mee. Door 3X in de week trouw erop te trainen ben ik nu 10kg afgevallen en voel ik me veel fitter en gezonder. De Virtufit is fluisterstil, stabiel, heel erg makkelijk in gebruik en neemt weinig plaats in. Qua prijs zeker betaalbaar en kwalitatief goed. Voorheen heb ik getraind op een professionele crosstrainer (Tunturi) en ik ben erg blij dat de Virtufit hierbij in de buurt komt!

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Stabiel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Compact
  • Veel trainingsmogelijkheden

Marieke 15-09-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig toestel!

Ik heb dit product ongeveer 2 weken in bezit en het bevalt uitstekend! Vooral de iConsole app vind ik erg handig. Daarnaast is het niet alleen een goed apparaat maar heeft het ook nog een mooi design. Het product was overigens snel geleverd

• iConsole app

Martijn 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en degelijk product!

Ik heb dit product online besteld en ik heb er geen seconde spijt van gehad! Doordat het product snel werd geleverd kon ik ook snel aan mijn work-out beginnen. Ik heb de crosstrainer nu al een tijdje in bezit en hij voelt solide aan. Wat ik ook een plus punt vind is de Iconsole app echt een ware toevoeging. Ik raad daarom ook iedereen aan om voor deze crosstrainer te kiezen. Qua prijs en mogelijkheden is het geld meer dan waard!

Pluspunten

• Iconsole app
  • Solide
  • Hartslagmeter

henk 08-09-2016 Product paar weken in bezit

topfit in een paar weken

ik heb het product nu een aantal weken in bezit. de reden om voor dit apparaat te kiezen was met name het trainen met de app en daarnaast de hartslag meter.

de crosstrainer voldoet aan mijn verwachtingen en zeker voor deze prijs een echte aanrader

Pluspunten

• app
  • hartslagmeter
  • gebruiksgemak

jan6899 07-03-2016 Product paar weken in bezit

een super goede aankoop! ik kan niet anders zeggen. Voor deze prijs krijg je gewoon heel veel terug. een crosstrainer welke soepel loopt en door de pedalen die je in verschillende standen kunt zetten kan ik erop trainen maar ook mijn vriendin en dochter. de verlichte computer is heel gebruiksvriendelijk en er zitten veel programma's op. Doordat er veel standen op zitten en je ook op wattage kan trainen kan mijn vrouw er ook op revalideren (op lichte stand). Ook de waterfleshouder is erg handig tijdens de training. straks ook nog maar een keer die app proberen!!