Virtufit iConsole CTR 2.1 Ergometer Crosstrainer - Reviews

Maximaal gebruikersgewicht
150 kg

Marieke 15-09-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig toestel!

Ik heb dit product ongeveer 2 weken in bezit en het bevalt uitstekend! Vooral de iConsole app vind ik erg handig. Daarnaast is het niet alleen een goed apparaat maar heeft het ook nog een mooi design. Het product was overigens snel geleverd

• iConsole app

Martijn 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en degelijk product!

Ik heb dit product online besteld en ik heb er geen seconde spijt van gehad! Doordat het product snel werd geleverd kon ik ook snel aan mijn work-out beginnen. Ik heb de crosstrainer nu al een tijdje in bezit en hij voelt solide aan. Wat ik ook een plus punt vind is de Iconsole app echt een ware toevoeging. Ik raad daarom ook iedereen aan om voor deze crosstrainer te kiezen. Qua prijs en mogelijkheden is het geld meer dan waard!

Pluspunten

• Iconsole app
  • Solide
  • Hartslagmeter

Steven 09-09-2016 Product paar weken in bezit

Super crosstrainer

Super crosstrainer, erg stevig en was eenvoudig om 'm in elkaar te zetten! De iConsole app maakt het allemaal nog een stuk interessanter.

Pluspunten

• iConsole App
  • Stevig
  • Makkelijk te installeren

henk 08-09-2016 Product paar weken in bezit

topfit in een paar weken

ik heb het product nu een aantal weken in bezit. de reden om voor dit apparaat te kiezen was met name het trainen met de app en daarnaast de hartslag meter.

de crosstrainer voldoet aan mijn verwachtingen en zeker voor deze prijs een echte aanrader

Pluspunten

• app
  • hartslagmeter
  • gebruiksgemak

Jordy 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede aankoop!

Heb hem nu een aantal weken en gebruik hem steeds vaker. De Crosstrainer Loopt soepel en heeft veel standen en dat wou ik graag omdat ik een mindere knie heb. Een aanrader kan ik zeggen!

GGGVV1968 13-04-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon erg goed!

Voor deze prijs krijg je heel veel waar voor je geld! ik heb de crosstrainer in de winkel geprobeerd en merkte dat deze erg soepel loopt en de computer makkelijk te bdienen is en veel mogelijkheden biedt! Ook zit er een hartslagontvanger in de crosstrainer dus ik kan heel eenvoudig met mijn hartslagband trainen zodat ik mijn doek snel kan behalen. Ik ben zeer enthousiast en ook mijn vrouw begint erop te trainen! Waar voor je geld zou ik zeggen! ik heb de crosstrainer nu een paar weken maar dit kon ik niet aanklikken

jan6899 07-03-2016 Product paar weken in bezit

een super goede aankoop! ik kan niet anders zeggen. Voor deze prijs krijg je gewoon heel veel terug. een crosstrainer welke soepel loopt en door de pedalen die je in verschillende standen kunt zetten kan ik erop trainen maar ook mijn vriendin en dochter. de verlichte computer is heel gebruiksvriendelijk en er zitten veel programma's op. Doordat er veel standen op zitten en je ook op wattage kan trainen kan mijn vrouw er ook op revalideren (op lichte stand). Ook de waterfleshouder is erg handig tijdens de training. straks ook nog maar een keer die app proberen!!