Best Reviewed sep 2019 Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer
Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
120 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 70 reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer op Kieskeurig.be.

Joke 24-07-2017

Slechte handleiding voor het in elkaar zetten

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Na lang zoeken deze uitgekozen alles zit erop en prijs is daardoor ook goed. Alleen het in elkaar zetten is niet echt prettig en de handleiding die erbij zit om de crosstrainer in gebruik te nemen vindt ik niet duidelijk genoeg.

piensport 06-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

1,7
De laagste weerstand van dit apparaat is al zo zwaar dat het moeite kost om een programma op te bouwen. Daarbij zijn de afgelegde kilometers hoger dan geloofwaardig en de verbrandde calorieen minder dan als je op de bank zit. De hartslagmeting komt nooit boven de 100 en geeft daarmee zelfs geen indicatie. Is er iemand die dit herkent van dit apparaat of heb ik een slecht exemplaar?

Taylor 26-07-2017

Nice machine

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

This seemed to be the best quality-price ratio you will find in the Netherlands. I am happy with it now that it is put together in the correct way, it is silent and reasonably stable. I am not a strong person and the machine wouldn't work properly because I wasn't strong enough to tight the screws. The store selling it should have a "monteur" service even if we would need to pay extra... so if you are small and doubt your abilities and strength to put this machine together, know that you will need a stronger person to help you out.

Pluspunten

• Silent

Minpunten

• Difficult to put together for a small person

priscella 23-05-2019

Perfecte Crosstrainer en voldoet aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Ik was al enige tijd op zoek naar een crosstrainer voor thuisgebruik, telkens wanneer ik twijfelde raadpleegde ik de chat van Betersport, hier werd ik telkens goed te woord gestaan en goed geinformeerd waardoor ik uiteindelijk besloten heb de crosstrainer thuis te laten bezorgen, ik gebruik de crosstrainer nu 5 x per dag en het voldoet zeker aan mijn eisen, de weerstanden zijn perfect (niet te zwaar en niet te ligt), display is duidelijk. Kortom ik ben zeer tevreden over het product en de service van Betersport.

Pluspunten

• Weerstanden perfect
  • Display duidelijk
  • Stabiliteit perfect
  • maakt geen herrie

Marcel 26-05-2018

Stevig en stabiel toestel

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Zoeken naar goede cross-trainer waarbij kwaliteit in dezelfde lijn liggen.
Kundig advies en product na betaling gelijk mee te nemen.

Pluspunten

• stevig
  • proffesioneel

Hugo 05-03-2018

Stille kracht

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Deze stille kracht bevalt prima. Het apparaat is erg degelijk en is aan de hand van de handleiding goed te monteren.In het gebruik doet hij geruisloos zijn werk. De verschillende programma's geven de mogelijkheid de training naar behoefte aan te passen. Ook is het prettig dat je tijdens het trainen de weerstand kunt wijzigen. Enige nadeel is dat de hartslagmonitor niet heel goed werkt. Die maakt er wel een potje van.

Pluspunten

• Degelijk
  • Geruisloos
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Hartslagmonitor werkt niet goed

De Leeuw 05-01-2018

Crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Prachtig product,stevig,geruisloos. Heb dit ondertussen 3 weken en er is niks op aan te merken. We trainen hierop met 3 mensen.
De handeleiding was zeer duidelijk,en het in elkaar zetten was kinderspel.
De volgende dag reeds geleverd in perfecte staat....
Ik zou zeker nog bij dit bedrijf kopen...zeer goede service en support.

Pluspunten

• Stevig
  • Geruisloos
  • Kwaliteit

Minpunten

• geen bluetooht

Mark 09-12-2017

Prima crosstrainer voor thuis

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Drie weken geleden gekocht via BeterSport. De crosstrainer werd de volgende dag al geleverd. Het in elkaar zetten was vrij rechttoe-rechtaan, maar best veel werk. Het was ook even zoeken naar de aansluiting voor de voeding. Die bleek achter op het vliegwiel te zitten. Het eindresultaat voelt degelijk aan. Voor de langere termijn kan ik hier niets over zeggen, daarvoor heb ik het apparaat nog te kort. Minpunt is wel dat om van gebruiker te wisselen, de elektriciteit uitgeschakeld moet worden.

Pluspunten

• Degelijk

Minpunten

• Voor wisselen van gebruiker

ursula 16-07-2017

crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

ikeb deze aangeschaafd ik bij de fysio ook op crosstrainer sport daar werd ik sterker van en verbranden veel calorieën . ik moest wel opletten van hun geen goedkope nam ivm licht waren en dan zou kunnen vallen. deze staat stabiel maar is op de lichtste stand iets zwaarder als bij de fysio daar moet ik even door heen. want ik mag nog niet met zwaarte trainen me knieën dat niet kunnen door de slijtage ik vind hem fijn makkelijk in gebruik duurt wel even voor je hem in elkaar heb geknutseld .als je er opstaat zie je hem wel lichtjes heen en weer bewegen hij is geruisloos en soepel in gebruik. alleen de calorieën die je verbrand met 10 min op deze en sportfysio is de helft lager misschien klopt niet. maar gaat er om me benen sterker worden van 1 min naar elf min gegaan ik ben blij nu thuis ook kan trainen.

Pluspunten

• geen lawaai
  • stabiel
  • grote display

Minpunten

• lichtste stand best zwaar is

Charles 07-12-2016

uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Na het bekijken van verschillende modellen, gekozen voor de focus fitness fox 3, ik had meerdere malen gelezen dat het het beste toestel van de goedkopere modellen was, met een prima prijs/kwaliteitsverhouding, wat ik na enkele dagen zeker kan bevestigen. Afgeleverd in bouwpakket was het snel in elkaar geknutseld, voldoet zeker aan de verwachtingen

Pluspunten

• prijs
  • vele programma's
  • meerdere gebruikers mogelijk

Linda 27-11-2019
  • Product gekregen

Een aanrader

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Ik heb voor deze crosstrainer gekozen want er waren goede beoordelingen achtergelaten. En het is echt zo:)Ik ben er blij mee:) Snel bezorgd, makkelijk om voor elkaar gekregen en lekker en stil sporten!

Leo Bothmer 25-09-2019

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Mooi, degelijk en stabiel apparaat! Niet moeilijk te monteren! Prijs/kwaliteit verhouding is goed!
Het enige minpunt is de onduidelijkheid van de gebruiksaanwijzing. Bijv. algemeen gebruik regel 1, heb nogal moeten zoeken om mijn persoonlijke gegevens in te kunnen voeren!

Biermans 22-09-2019

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Super crosstrainer voor thuis gebruik , prijs kwaliteitverhouding ,Top .
Heb er al veel plezier van gehad , en zeer tevreden .

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • makkelijk te monteren
  • stevige crosstrainer

TK 17-09-2019

Zwaar, degelijk, staat ook zeer stevig.

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Goede kwaliteit van het materiaal. Eenvoudig in elkaar te zetten a.d.h.v. een goede beschrijving en het meegeleverde goed passende gereedschap. 12 Verschillende programma's. Een goede beschrijving en uitleg van de diverse programma's zou fijn zijn. Bijvoorbeeld: Welke kan ik het beste als beginner gebruiken? De hartslagmeter reageert wat traag en je kunt je hartslag alleen meten aan de vaste handvatten. Verder zeer tevreden!

Pluspunten

• stevig
  • degelijk
  • staat als een huis
  • eenvoudig in elkaar te zetten
  • geen rammelend gevaarte.

Minpunten

• Weinig tot geen uitleg van de programma's
  • hartslag alleen te meten aan de vaste handels.

Anneken 28-06-2019

Crosstrainer focus fox 3

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Heel tevreden.. gemakkelijk in elkaar te zetten en super om mee te sporten. Kan niet beter zijn!! Heb er constant zin in om te trainen omdat het zo gemakkelijk gaat. Ook heel content van de levering. Dit ging vlot en vriendelijk

sien 26-06-2019

toptoestel voor revalidatie

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Het in elkaar steken van het toestel verliep redelijk vlot. Ik had een vijs verkeerd gestoken maar kreeg direct hulp online! Door een voet operatie mag ik mijn voet niet belasten en dus is de crosstrainer ideaal! Vooral de programma's die je kan kiezen op het toestel zijn zeer aangenaam en zorgen voor voldoende afwisseling. Ik heb het gevoel dat ik toch mijn conditie op peil houd ondanks mijn operatie.

Pluspunten

• makkelijk op te zetten
  • training van verschillende spieren
  • keuze uit 10 programma's

Minpunten

• redelijk groot voor in je living

Bjorn 24-05-2019

Focus Fitness Fox 3

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Kort en krachtig , voor de prijs is het een top apparaat !!! Heb deze nu een tijdje in het bezit en hij werkt nog altijd even goed. Je moet deze niet gaan vergelijken met degen die ze in de fitness hebben zeker kwa stabiliteit maar voor thuis is deze zeker meer dan stabiel genoeg. Er staan genoeg training programma's in voor een snelle start en de optie om zelf je programma in te geven is altijd een pluspunt uiteraard. Je kan tot 4 personen afzonderlijk ingeven om niet altijd de instellingen te hoeven veranderen als er iemand anders gebruik heeft van gemaakt. Dus al al al is deze zeker een aanrader. En de service van beter sport is ook uitmuntend ......

Pluspunten

• Handig te monteren en in gebruik
  • Voor de prijs uitstekende kwaliteit

Minpunten

• niet zo stabiel als in fitness. klein minpunt

Rob Rams 20-05-2019

Focus fitness fox 3

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

De crosstrainer is stevig en vol mogelijkheden. Mijn reden om hem te kopen was omdat deze degelijk maar ook fluisterstil zou zijn. Ik ben zelf niet zo handig en had hem daarom in elkaar gezet gekocht. Echter is me het fluisterstille tegengevallen. Er zit een vervelend piepgeluid en een vervelende tik in. Ik heb hier wel melding van gemaakt. Ik moest echter een heel formulier invullen. Ik had verwacht dat er wel gelijk iemand langs zou. Aangezien ik de crosstrainer vlam nieuw gekocht had en er verteld werd dat het apparaat fluisterstil was. Ik heb er misschien pech mee.

Pluspunten

• Stevig
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Piepend en kloppend geluid
  • Dat niemand gelijk langs komt om te herstellen

Fam. Miedema 13-03-2019

Mooie prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Fijn apparaat. Werking is gebruiksvriendelijk.
Heb gekozen voor een versie die door Betersport in elkaar is gezet. Fijne service en betaalbaar.
Blij met de aanschaf. Hele familie zit er regelmatig op.

Marco 22-02-2019

Solide cross trainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

De Fox 3 aangekocht ter vervanging van een oude ketting aangedreven exemplaar.
Dus is vergelijken niet uit te sluiten.
Het pakket bestaat uit allerlei onderdelen, waarbij het zwaarste gedeelte met z,n tweeën naar zolder te tillen is.
Het montage gedeelte is een puzzel, gezien de summiere handleiding met plaatjes.
Dit geld ook voor de instelling van de functies.
Heb nog immer 4 ringetjes over die ik niet kan plaatsen.
Als hij in elkaar staat, ziet hij er stevig en solide uit.
Niet geheel aansluitende beschermkapjes verraden de aankoopprijs .
Het scherm moet met een adapter op stroom aangesloten worden.
De selectie knop werkt tik voor tik en kan niet snel rond gedraaid worden, dus het duurde even voor de leeftijd lengte en gewicht ingesteld was.
Het scherm is helder en duidelijk.
De lichtste stand voelt met vaste weerstand aan , voor een starter al stevig, dat ten opzichte van het ketting exemplaar dat meer fiets gevoel gaf.
De weerstand gaat vloeiend omhoog bij instelling veranderingen.
De programma’s zijn voor een beginner te zwaar, je gaat kapot.
Hij is erg stil en stabiel.
Hartmeting is twijfelachtig, duurt lang voor hij een indicatie geeft, zodat ik bij recovery altijd F6 ( slecht) scoort.
Als de minuut is afgelopen heeft hij pas de goede indicatie.
Ook mis ik een voortgang van je prestaties, er is geen opslag van data , ook niet in de persoonlijke instelling.
Kom een klein geheugenchipje moet toch kunnen, zodat er cumulatieve data kan worden gepresenteerd .
Ook vind in de armslagen kleiner dan met het oude exemplaar.
Maar als je beenspieren wilt trainen voor een bergwandeling zit je goed.
Al met al , is dit apperaat best in staat om je flink af te matten, met basis functies.

• Stevig en stabiel
  • Flinke workout
  • Helder groot scherm met basis gegevens

Minpunten

• Handleiding
  • Instellingen
  • Geen cumulatie of progressieve data