Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer - Reviews

Ergometer
Aantal weerstanden
Maximaal gebruikersgewicht
120 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 61 reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer op Kieskeurig.be.

Joke 24-07-2017

Slechte handleiding voor het in elkaar zetten

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Na lang zoeken deze uitgekozen alles zit erop en prijs is daardoor ook goed. Alleen het in elkaar zetten is niet echt prettig en de handleiding die erbij zit om de crosstrainer in gebruik te nemen vindt ik niet duidelijk genoeg.

piensport 06-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

1,7
De laagste weerstand van dit apparaat is al zo zwaar dat het moeite kost om een programma op te bouwen. Daarbij zijn de afgelegde kilometers hoger dan geloofwaardig en de verbrandde calorieen minder dan als je op de bank zit. De hartslagmeting komt nooit boven de 100 en geeft daarmee zelfs geen indicatie. Is er iemand die dit herkent van dit apparaat of heb ik een slecht exemplaar?

Taylor 26-07-2017

Nice machine

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

This seemed to be the best quality-price ratio you will find in the Netherlands. I am happy with it now that it is put together in the correct way, it is silent and reasonably stable. I am not a strong person and the machine wouldn't work properly because I wasn't strong enough to tight the screws. The store selling it should have a "monteur" service even if we would need to pay extra... so if you are small and doubt your abilities and strength to put this machine together, know that you will need a stronger person to help you out.

Pluspunten

• Silent

Minpunten

• Difficult to put together for a small person

Marcel 26-05-2018

Stevig en stabiel toestel

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Zoeken naar goede cross-trainer waarbij kwaliteit in dezelfde lijn liggen.
Kundig advies en product na betaling gelijk mee te nemen.

Pluspunten

• stevig
  • proffesioneel

Hugo 05-03-2018

Stille kracht

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Deze stille kracht bevalt prima. Het apparaat is erg degelijk en is aan de hand van de handleiding goed te monteren.In het gebruik doet hij geruisloos zijn werk. De verschillende programma's geven de mogelijkheid de training naar behoefte aan te passen. Ook is het prettig dat je tijdens het trainen de weerstand kunt wijzigen. Enige nadeel is dat de hartslagmonitor niet heel goed werkt. Die maakt er wel een potje van.

Pluspunten

• Degelijk
  • Geruisloos
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Hartslagmonitor werkt niet goed

De Leeuw 05-01-2018

Crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Prachtig product,stevig,geruisloos. Heb dit ondertussen 3 weken en er is niks op aan te merken. We trainen hierop met 3 mensen.
De handeleiding was zeer duidelijk,en het in elkaar zetten was kinderspel.
De volgende dag reeds geleverd in perfecte staat....
Ik zou zeker nog bij dit bedrijf kopen...zeer goede service en support.

Pluspunten

• Stevig
  • Geruisloos
  • Kwaliteit

Minpunten

• geen bluetooht

Mark 09-12-2017

Prima crosstrainer voor thuis

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Drie weken geleden gekocht via BeterSport. De crosstrainer werd de volgende dag al geleverd. Het in elkaar zetten was vrij rechttoe-rechtaan, maar best veel werk. Het was ook even zoeken naar de aansluiting voor de voeding. Die bleek achter op het vliegwiel te zitten. Het eindresultaat voelt degelijk aan. Voor de langere termijn kan ik hier niets over zeggen, daarvoor heb ik het apparaat nog te kort. Minpunt is wel dat om van gebruiker te wisselen, de elektriciteit uitgeschakeld moet worden.

Pluspunten

• Degelijk

Minpunten

• Voor wisselen van gebruiker

ursula 16-07-2017

crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

ikeb deze aangeschaafd ik bij de fysio ook op crosstrainer sport daar werd ik sterker van en verbranden veel calorieën . ik moest wel opletten van hun geen goedkope nam ivm licht waren en dan zou kunnen vallen. deze staat stabiel maar is op de lichtste stand iets zwaarder als bij de fysio daar moet ik even door heen. want ik mag nog niet met zwaarte trainen me knieën dat niet kunnen door de slijtage ik vind hem fijn makkelijk in gebruik duurt wel even voor je hem in elkaar heb geknutseld .als je er opstaat zie je hem wel lichtjes heen en weer bewegen hij is geruisloos en soepel in gebruik. alleen de calorieën die je verbrand met 10 min op deze en sportfysio is de helft lager misschien klopt niet. maar gaat er om me benen sterker worden van 1 min naar elf min gegaan ik ben blij nu thuis ook kan trainen.

Pluspunten

• geen lawaai
  • stabiel
  • grote display

Minpunten

• lichtste stand best zwaar is

Charles 07-12-2016

uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Na het bekijken van verschillende modellen, gekozen voor de focus fitness fox 3, ik had meerdere malen gelezen dat het het beste toestel van de goedkopere modellen was, met een prima prijs/kwaliteitsverhouding, wat ik na enkele dagen zeker kan bevestigen. Afgeleverd in bouwpakket was het snel in elkaar geknutseld, voldoet zeker aan de verwachtingen

Pluspunten

• prijs
  • vele programma's
  • meerdere gebruikers mogelijk

Fam. Miedema 13-03-2019

Mooie prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Fijn apparaat. Werking is gebruiksvriendelijk.
Heb gekozen voor een versie die door Betersport in elkaar is gezet. Fijne service en betaalbaar.
Blij met de aanschaf. Hele familie zit er regelmatig op.

Marco 22-02-2019

Solide cross trainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

De Fox 3 aangekocht ter vervanging van een oude ketting aangedreven exemplaar.
Dus is vergelijken niet uit te sluiten.
Het pakket bestaat uit allerlei onderdelen, waarbij het zwaarste gedeelte met z,n tweeën naar zolder te tillen is.
Het montage gedeelte is een puzzel, gezien de summiere handleiding met plaatjes.
Dit geld ook voor de instelling van de functies.
Heb nog immer 4 ringetjes over die ik niet kan plaatsen.
Als hij in elkaar staat, ziet hij er stevig en solide uit.
Niet geheel aansluitende beschermkapjes verraden de aankoopprijs .
Het scherm moet met een adapter op stroom aangesloten worden.
De selectie knop werkt tik voor tik en kan niet snel rond gedraaid worden, dus het duurde even voor de leeftijd lengte en gewicht ingesteld was.
Het scherm is helder en duidelijk.
De lichtste stand voelt met vaste weerstand aan , voor een starter al stevig, dat ten opzichte van het ketting exemplaar dat meer fiets gevoel gaf.
De weerstand gaat vloeiend omhoog bij instelling veranderingen.
De programma’s zijn voor een beginner te zwaar, je gaat kapot.
Hij is erg stil en stabiel.
Hartmeting is twijfelachtig, duurt lang voor hij een indicatie geeft, zodat ik bij recovery altijd F6 ( slecht) scoort.
Als de minuut is afgelopen heeft hij pas de goede indicatie.
Ook mis ik een voortgang van je prestaties, er is geen opslag van data , ook niet in de persoonlijke instelling.
Kom een klein geheugenchipje moet toch kunnen, zodat er cumulatieve data kan worden gepresenteerd .
Ook vind in de armslagen kleiner dan met het oude exemplaar.
Maar als je beenspieren wilt trainen voor een bergwandeling zit je goed.
Al met al , is dit apperaat best in staat om je flink af te matten, met basis functies.

• Stevig en stabiel
  • Flinke workout
  • Helder groot scherm met basis gegevens

Minpunten

• Handleiding
  • Instellingen
  • Geen cumulatie of progressieve data

Gerda Verbruggen 21-02-2019

Fijne crosstrainer, duidelijke beschrijving

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Gekozen, omdat deze crosstrainer verscheidene jaren als best gestest was bij Kieskeurig.
Degelijke crosstrainer voor thuis

Tamara 20-02-2019

crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

De crosstrainer is heel makkelijk in gebruik. Het opbouwen ging redelijk makkelijk, alleen de plaats om het snoer in te steken was moeilijk te vinden... Hiervoor heb ik gechat met een medewerker en toen bleek het heel makkelijk, het zat aan de achterkant, terwijl ik aan de kant van het scherm aan het zoeken was!?

Pluspunten

• stil in gebruik
  • veel variaties in trainingen

Christien 20-02-2019

Focus Fitness Fox 3

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Prima crosstrainer voor een goede prijs. Het in elkaar zetten is even puzzelen maar goed te doen. Het apparaat is geluidloos en ook het feit dat je meerdere users kunt instellen en op hartslag kunt trainen vind ik een pro.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Meerdere users
  • Hartslagprogramma’s

Minpunten

• Handleiding summier voor in elkaar zetten
  • Geen duidelijke instructie voor computer

Beemsterboer 08-01-2019

Lekker stil

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Eindelijk een crosstrainer die stil is tijdens het gebruik, geen onnodig gekraak en gepiep.
Het in elkaar zetten van het bouwpakket is op zich makkelijk, echter de bouwtekening vraagt wel technisch inzicht om de juiste volgorde te bepalen.
De crosstrainer is stabiel tijdens de training. Het display is mooi groot en duidelijk afleesbaar.
Wel is het navigeren tussen alle verschillende menu's niet altijd even klantvriendelijk.
Een extra knop voor het kiezen van het gewenste programma was makkelijker geweest.
Al met al tevreden met deze crosstrainer.

Pluspunten

• Stil en stabiel
  • Mooi en duidelijk display

Minpunten

• Keuze menu op display niet altijd even logisch

Jolanda 21-12-2018

Goede aankoop

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Lang over nagedacht en uiteindelijk gekocht. Hoewel op de site aangegeven stond dat de trainer eenvoudig te monteren was, vond ik het toch wel een ding. Lang niet alles vond ik duidelijk aangegeven, welke moeren/ringen ik waar moest gebruiken. Uiteindelijk toch wel gelukt en het is een fijn apparaat. Geruisloos zoals beloofd. Nu nog mijn eigen beloftes nakomen

Pluspunten

• Geruisloos

Minpunten

• Zelfmontage

Sijll 19-12-2018

Makkelijk en goed werkend

Goede prijs kwaliteit verhouding
Makkelijk in elkaar te zetten, koste wel even tijd, maar dan heb je ook een goed werkende crosstrainer. Makkelijk in te stellen en dus konden we snel aan de slag. Praktisch om thuis te kunnen gaan sporten, op een goed werkende cross trainer.

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar te zetten
  • Makkelijk in te stellen
  • Betaalbaar
  • Mooi ontwerp

Fox 3 14-12-2018

Crosstrainer fox 3

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Hele goede service goed bereikbaar. Bij problemen defecte meteen reactie en nieuw onderdeel kortom aanbeveling daar te kopen

• Service bereikbaarheid

Lambertus 28-08-2018

Voldoende trainingsprogamma's

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Deze cross trainer biedt verschillende en voldoende mogelijkheden voor het ontwerpen van trainingsproramma's. Instelling van de weerstand - ook tijdens de training - is eenvoudig en verloopt soepel. Het apparaat werkt geluidloos.

Pluspunten

• Prima kwaliteit / prijs verhouding
  • Veel mogelijkheden, maar toch eenvoudige bediening
  • Overzichtelijk display

Minpunten

• De "stap"grootte had iets groter kunnen zijn

Lianne 02-08-2018

Focus fitness 3 crosstrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Fox 3 - Crosstrainer

Het vervoersbedrijf zette het netjes af op de 2e verdieping, heel tof! Ik werd uitgelachen omdat het tropisch warm is en een crosstrainer had gekocht, maar heb de montage monteur ook besteld dus even oo bericht wachten.... tot dan blijft ie in de doos! Als de monteur aan mijn verwachtingen voldoet, koop ik volgende maand ook een spinningbike!! Maar helaas de moteur komt pas na 8 dagen dus koop je een mooi apparaat en betaal je veel extra voor de montage en moet je zolang wachten terwijl er op de website binnen 5 dagen beloofd wordt

Pluspunten

• Geen idee, zit nog in de doos

Minpunten

• Slechte afspraak met montagemonteur