Logitech M185 - Reviews

laptopmuis
Knoppen programmeerbaar
Draadloos

dinootje 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

fijne kleine handzame bedrijfzekere muis.
prijs kwaliteit perfect.
aanrader voor iedereen die aan een andere muis toe is.
geen irritante lichtjes en een langdurig gebruik van 1 batterij.
ik hoefde niets te installeren , plug en meteen doen.

MatthijsReyers 08-03-2015 Product half jaar in bezit

Heel fijne muis, is lekker klein en licht fijn in de hand, je kan hem overal makkelijk mee naar toe nemen en gewoon het dommeltje (dat UBS ding wat voor de draadloze connectie zorgt) gewoon in je laptop laten zitten omdat hij heel klein is. Werkt zonder rode lazer dus geen irritant licht aan de onderkant, werkt verder heel nauwkeurig en nog nooit problemen mee gehad.

Heel mooie muis voor een lage prijs!

neuvertjes 18-07-2014 Product paar dagen in bezit

Echt een fijne muis. Heel compact en licht. Ideaal draadloos werken. En de prijs is ook zeer scherp. Een aanrader.

Ben van Zijl1 12-02-2013 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige,maar prettig in de hand liggende muis welke zeer voordelig in aanschaf is,mooie vormgeving.Superkleine nanotransmitter die je rustig in je usb poort kunt laten zitten,
neemt nauwelijks ruimte in beslag.Werkt met een standaard AA batterij welke een jaar mee zou moeten gaan,ook voorzien van aan uit schakelaar om energie te besparen,transmitter kan ook nog in de muis worden opgeborgen.Nog geen een keer meegemaakt dat de cursor ongecontroleerd over het scherm heen en weer flitst,dus is super nauwkeurig,werkt met onzichtbare straal,dus geen rode gloed,schijnt volgens de waarschuwingen in de gebruikershandleiding laser te zijn.
Altijd al goede ervaringen met Logitech gehad en dit product kan er aan toe gevoegd worden.Degelijkheid durf ik nu nog een uitspraak over te doen vanwege de te korte gebruiksduur.Kortom simpele en voordelige muis.Aanrader!

allie 21-03-2013

kan je met de muis ook spellen spelen
gaat dat goed

Ben van Zijl1 22-03-2013

Speel zelf geen spellen,maar lijkt mij geen probleem,is natuurlijk wel een standaardmuis en geen specifieke game muis.
Groet,Ben.

antondebnt 21-08-2013 Product paar dagen in bezit

Uitzonderlijk handzaam, goed te sturen, ligt prettig in de hand en in prijs/kwaliteit verbazingwekkend.

Theo 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Handzaam en prettig in gebruik.

Heerlijke, handzame draadloze muis. Ook heerlijk in gebruik bij gewone PC. Een goede prijs/prestatie verhouding.

M. Giesen 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne muis, aanrader.

Deze muis ligt lekker in de hand en doet wat ie moet doen. Qua gewicht is ie lichter dan mijn vorige mini muis, wat ik een voordeel vind. Installatie is erg simpel, hij wordt geleverd inclusief batterij, dus je hoeft alleen de dongle in te pluggen en klaar! Het batterijklepje is eenvoudig te openen.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Gebruiksgemak
  • Prijs/ kwaliteit