De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de HP 304 originele zwarte/drie-kleuren inktcartridges, 2-pack duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart op Kieskeurig.be.

justin@buddingbv.nl 20-09-2021

Aanrader!

Geschreven voor: HP 304 originele zwarte/drie-kleuren inktcartridges, 2-pack duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart

Goede cartridges tegen een goede prijs-/ kwaliteitverhouding. Tevens zijn ze zuinig in gebruik.

Pluspunten

• Zuinig
  • Goede prijs
  • Goede kwaliteit
  • Gemak

Natascha 20-09-2021

Top!

Wat een top product. Fijne inkt en makkelijk te installeren. Met het abonnement geen omkijken meer wanneer de inkt op is

e**r@o**k.com 16-09-2021

Goed maar duur

Merkcartridges zijn over het algemeen erg kostbaar, maar de kwaliteit is wel gegarandeerd.
Fijn dat voor zwart-wit een aparte cartridge gebruikt wordt.
Wel jammer dat alle kleuren in één andere cartridge zitten, daardoor wordt inkt verspild.

Pluspunten

• Aparte cartridge voor zwartwit
  • Goede printkwaliteit

Minpunten

• Geen aparte cartridge per kleur
  • Duur