Tefal Broodbakmachine Pains & délices PF240E - Reviews

1000 gram
Kleuren
zwart, roestvrijstaal
Timer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

• Slecht

Joke 08-01-2017

Bereidingstijd

Na dat mijn vorige Tefal machine er na vijf jaar en drie broden per week mee stopte, besloten weer een Tefal te kopen. Wat een achteruitgang. Tefal heeft de baktijd aanzienlijk verkort, waardoor de rijstijd en kneedtijd te kort is. Na vier weken uitproberen op verschillende programma's en meel heb ik er geen goed brood uitgekregen. De machine is terug geweest bij Tefal maar mankeerde niets ik moest beter recepten lezen, Bak zo'n 15 jaar brood maar heb dit nog nooit meegemaakt. Heb inmiddels een ander merk en vanmorgen weer een heerlijk brood.
Geschreven voor: Tefal Broodbakmachine Pains & délices PF240E

Patty 16-04-2017

Hallo joke, mag ik je vragen welk merk je nu hebt gekocht?????
Groetjes patty

Willy 21-10-2018

Prima machine

Ondanks slechte review toch voor deze broodbakker gekozen, compact, licht en mooi waren mijn criteria
Mijn ervaring is eigenlijk alleen maar positief, prachtige broden, lekkere korsten, en vooral komt de kneedhaak er altijd vanzelf uit waardoor er een niet al te groot gat in het brood komt. Minpuntje is dat er geen kijkvenster is maar dat is geen halszaak! Ik ben dan ook superblij met dit apparaat, vergeleken met mijn vorige machines staat deze alvast op één

Pluspunten

• Lichte machine
  • Bakt prima

Minpunten

• Geen kijkvenster
  • Brood heeft een kubusachtige vorm,
Geschreven voor: Tefal Broodbakmachine Pains & délices PF240E