Inventum NB435B

Bekijk alle Blenders

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum NB435B op Kieskeurig.be.

Francis 15-10-2018

Niet prijzig maar ook niet duurzaam

Geschreven voor: Inventum NB435B

Ik heb dit product gekocht vanwege de lage prijs aanbieding bij kruidvat.Hij werkte prima.
Ik heb vaak gebruikt.Door dat die draai motor te lang gedraait werd was hij een keer gestopt.Jammer!

Ploeg 27-12-2019
  • Product gekregen

Beneden verwachting

Geschreven voor: Inventum NB435B

Ik heb het apparaat in een kerstpakket gekregen en ben er niet enthousiast over.
Bij eerste gebruik een flinke stinklucht uit het apparaat.
De beker vergrendelt niet goed op de motor.
De pulsstand is met natte handen niet te bedienen. De knop gaat te zwaar of is te glad.

Het apparaat mixt verder goed. Lawaai valt mee.

Pluspunten

• Mixt goed
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• zware bediening
  • vergrendeling beker
  • stinklucht bij eerste gebruik

Inventum 12-01-2020

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. De beker hoort wel goed op de motor te vergrendelen dus het kan zijn dat de blender defect is. Aangezien u de blender in uw Kerstpakket hebt gekregen en u geen bonnetje heeft kunt u ermee terug naar uw werkgever. Mocht hier geen mogelijkheid toe zijn dan kunt u met het serienummer van de blender contact opnemen met de service afdeling van Inventum. Dan kijken we wat we voor u kunnen doen.
team Inventum

Petra 05-04-2019

Goedwerkende blender

Geschreven voor: Inventum NB435B

Wij zijn erg tevreden met deze blender! Voeldoet aan onze verwachtingen en doet wat hij moet doen! Wij hebben er al super lekkere smoothies van kunnen maken.

Pluspunten

• De 3 standen
  • De zuignappen
  • De inhoud

Marlou 12-04-2018

Top product!

Geschreven voor: Inventum NB435B

Ik ben een groot fan van het maken van sapjes & soepen. Voorheen gebruikte ik een staafmixer, maar dit werkte toch niet goed voor me. Ik besloot een blender te kopen, en mijn oog viel meteen op de NB435B. Een minimalistische en moderne blender met een precies goede grootte, iets wat in elke keuken past. In ieder geval in de mijne! Eenmaal thuis ben ik er direct mee aan de slag gegaan. Hij werkt super! De 2 standen zijn fijn om mee te werken, en de maataanduiding is erg fijn wanneer je bijv. vocht moet toevoegen. Mijn sapjes & soepen smaakte al, maar met deze blender zijn ze echt een succes! Nu we richting de zomer gaan is deze blender mijn dagelijkse keukenhulp!

Pluspunten

• design
  • gebruiksvriendelijkheid