Philips Daily Collection Hakmolen - Reviews

Laagste prijzen
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
0,70 liter

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

john56133 04-02-2017 Product paar maanden in bezit

schoonmaken motorgedeelte

In de onderkant van de motor bij de aansluiting van de kom blijven etensresten zitten.
Deze mag niet met water schoon gemaakt worden, zeer onpraktisch schoonmaken door de kartelranden.
Zeer onhygiënisch dus.
Tevens is er ruimte tussen de motor en de kom, producten met veel vocht zijn ook niet geschikt.

Pluspunten

• maal alles zeer fijn

Minpunten

• slechte hygiëne bij de aansluiting
  • kleine hoeveelheden in een keer

surfingjohn 04-02-2017

schoonmaken motor

Helaas blijkt na enkele weken gebruik dat er bij de aansluiting van de motorgedeelte op de kom etensresten blijven zitten.
Zeer moeilijk te verwijderen en niet erg hygiënisch.
Oorzaak is dat de opening van de kom te groot is zodat het gemalen voedsel eruit kan.
Tevens erg goed oppassen als men ingrediënten gebruik waar veel vocht uit komt.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

MariaGuido 06-05-2016

Is minder goed dan zijn voorganger!

Jarenlang gebruik ik al een hakmolen van Philips nl. de HR1390/92/A. Altijd zéér tevreden geweest maar omdat het platieken kommetje gebarsten was, was ik toe aan een nieuwe. En wat dacht je, ja natuurlijk, opnieuw een Philips.
Maar ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in de nieuwe versie. De kabel kan niet meer opgerold worden in het machientje en dit vind ik een heel groot nadeel. Ook valt het bovenste gedeelte (motor) om als je dit even alleen in de kast zet terwijl mes en kommetje nog in de vaatwasser staan...
Dus, geef mij maar terug het vorige model!
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl