SecuFirst CAM114 - IP camera - binnen - Pan/Tilt - 10M nachtzicht - FHD 1080P - Reviews

Resolutie (max.)
1920 x 1080 pixels
Nachtvisie
Kleuren
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Pim 14-01-2018
  • Product gekregen

Zeer tevreden

Echt een HD camera, goed scherp beeld. Inloggen en besturen van de camera is makkelijk en handig. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Goed beeld
  • Besturing camera
Geschreven voor: SecuFirst CAM114 - IP camera - binnen - Pan/Tilt - 10M nachtzicht - FHD 1080P

Sven 13-01-2018

Ideale ip camera

Mooi Ip camera. Superscherp beeld. Overal kan ik inloggen en het mooiste is, ik kan hem ook van afstand draaien. Opnames terug kijken kan via de app, overal ter wereld. Toppie

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Gebruikersgemak

Linda Fennema-Poot 13-01-2018

Goed - duidelijk scherm!

Het is een mooi en goed product. Verhoogd het veiligheidsgevoel voel me er veilig bij . Dit is echt een top product

Klaartje 12-01-2018

Fijne beveiligingscamera

Een hele goede beveiligingscamera die doet wat hij moet doen. Het is vooral heel prettig dat je altijd en overal de beelden en het geluid kan bekijken en beluisteren. Dat geeft een fijn vertrouwd gevoel.

Pluspunten

• Overal te bekijken via de app
  • Makkelijk te installeren