De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 56 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Boretti DAVINCI NERO op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Thierry 05-03-2017

Verkleuren van de zon

Geschreven voor: Boretti DAVINCI NERO

Ik heb de Davinci nu reeds 2 jaar en de hoes is idd. waardeloos,na een paar uren in de zon is de hoes volledig verkleurd en de mooie glanzende rode kleur van de bbq is geheel mat geworden.
Maar van roest aan de binnenkant heb ik nog geen last omdat ik hem aan de binnenkant volledig inspuit met olijfolie(met een plantenspuit),om dan te overwinteren .
De glanzende rode kleur heb ik opnieuw kunnen bekomen door de bbq lichtjes af te schuren en heb dan de juiste kleur verf gekocht ,maar op waterbasis(verkleurd niet) en dan de bbq geverfd met een klein verfrolletje, het resultaat mag er zijn en hij blinkt terug als nieuw !

Simmy 11-05-2018

Weet u de kleurcode van het boretti rood?
Mvg.

jon 31-07-2016

niet tevreden over boretti

Geschreven voor: Boretti DAVINCI NERO

In 2011 een Boretti Da Vinci Nero aangekocht naar 5 jaar is de binnenkant volledig
Door geroest, valt helemaal uit elkaar omdat het uit gewoon plaatstraal is en geen inox
Goedkoper merken zij meestal wel uit inox
En dat voor zoon kostelijk merk

cc79 01-05-2014
Geschreven voor: Boretti DAVINCI NERO

Ik heb deze bbq reeds 2,5 jaar, de branders, zijwanden,etc zijn aan het doorroesten. Ik heb een maand gelden een vriendelijke mail naar boretti gestuurd voor een offerte voor de reparatie, hier wordt simpelweg niet op gereageerd. Heb de mail nogmaals verstuurd vandaag, in de hoop dat zij wel een oplossing voor mij vinden!

Paco31 03-05-2014

Hoi, je zult ongetwijfeld n reactie krijgen. Je krijgt dan de keuze, althans ik wel, om 400 euro bijbetaling de bbq om te ruilen. Dan kost de bbq inmiddels 1100 euro. Dit product van Boretti is n product van zeer slechte kwaliteit wat met goedkope en slecht metaal is gefabriceerd. Dit product mag de naam Boretti buitenkeuken niet dragen. Helaas zijn er nog zat mensen die dit product kopen. Ik hoop dat ze eens goed de reviews door lezen om op n andere gedachte te komen.