Boretti Robusto - Reviews

8,9

Jacco 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische bbq

Mooie bbq welke zeer gebruikers vriendelijk is en ook nog een eenvoudig schoon te maken. Via Alles voor de BBQ aangeschaft voor een mooie prijs. Ga ik zeker geen spijt van krijgen...

Marcel 03-07-2016 Product paar weken in bezit

Boretti Robusto

Nu ik de Borettis Robusto meer dan een week in mijn bezit heb, kan ik alleen nog maar concluderen dat het een aankoop is die ik eigenlijk al veel eerder had moeten doen.
Deze buitenkeuken is erg degelijk en gemakkelijk in gebruik. De montage is met behulp van de handleiding vrij snel gebeurt. Ook het aansluiten van een gasfles is geen moeilijke klus, waarna gelijk begonnen kan worden met grillen. De bijbehorende grillrooster en grilplaat zijn ideaal voor verschillende producten, zoals bijvoorbeeld voor het grillen van paprika, uien en courgette. Met een bijbestelde staalborstel is het schoonmaken ook geen onmogelijke klus. Evenals het schoonmaken van de vet De extra gaspit is ook ideaal voor bijvoorbeeld het warm maken van de satesaus. Kortom een veelzijdige en degelijke buitenkeuken waar we als gezin nog veel plezier van gaan hebben.

Matthias 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Wat voor slang koppeling?

Weet iemand hier wat voor soort gaskoppelingen er gebruikt worden bij boretti? Ik zou een nieuwe slang moeten kopen voor tussen de fles(drukregelaar) en de BBQ. Het soort koppelingen op de meegeleverde slangetjes bij aankoop is hier in BE precies niet te vinden? Probleem... kan dus momenteel mijn toestel niet gebruiken...

Thx voor enig advies!

i_loon 09-09-2015 Product maand in bezit

Na heel veel speuren op het internet uiteindelijk deze BBQ gekocht! Wat ik bij heel veel BBQ's lees is dat je eerst bezig bent met een bouwpakket... Nou dat is bij deze niet het geval!!! Het enige wat je moet doen, zijn de zijkanten vastmaken, de deurtjes goed bevestigen en wat piepschuim en plastic weg halen en je kan aan de slag!! (half uurtje max!)

Ik persoonlijk heb voor deze gekozen omdat ik niet al te veel tierelantijntjes aan wilde hebben (dat moet namelijk ook weer schoon worden gemaakt!), omdat je bij deze BBQ heel veel uitbreidingen hebt en Boretti ook gewoon een goed betrouwbaar merk is!

Nu al meerdere malen gebruikt. Werkt perfect je moet nog wel even oefenen wat de beste stand is. De zijbrander staat op zijn laagste stand nog te hoog voor een pannetje satésaus, maar met een vlamverdeler is dat zo opgelost.
Tevens ben ik ook blij met de gehele afgesloten onderruimte! Deze is groot zat en wordt verder ook niet echt vies.

Voor ons is dit een aanrader.