Alecto DBX-85 ECO - Reviews

Camera babyfoon
Optische weergave
LED-indicatie
Muziek

Beoordeling op basis van 250 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

De creche 25-05-2017 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig in gebruik en prima prijs kwaliteit

Toestel gekozen omdat prijs kwaliteit prima is, heel gemakkelijk in gebruik, voor de kindjes zijn de leuke verlichting een leuke bijkomstigheid , het toestel lost al mijn verwachtingen in

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Leuke verlichting

Wim P. 28-10-2016 Product paar maanden in bezit

100 % mijn doel bereikt

Ik wilde 24 uur contact met mijn ernstig zieke vrouw,die zelf geen knopjes meer kan bedienen.
Ik probeerde vele zaken maar niets voldeed.Tot dat ik deze babyfoon ontdekte. Gelweldig resultaat en zekerheid van de controle. voldoende accu duur en een goed geluid. Zeer goede ontvangst van alle geluiden.Dit was en is voor mij nog steeds DE oplossing.Wat heerlijk dat dit soort apparaten zijn ontwikkeld. BEDANKT

Sofie 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Handige babyfoon en makkelijk in gebruik

Dit is een hele handige babyfoon. Kan direct gebruikt worden zonder ingewikkelde installatie. Pluspunt is dat de ouder-unit op oplaadbare batterijen werkt, dus een stopcontact heb je niet voortdurend nodig. Mijn kindje is heel blij met het ingewerkt nachtlampje met sterren. De klank is heel duidelijk.

Pluspunten

• Oplaadbare ouderunit
  • Duidelijke klank

Tamarinde 25-04-2016 Product kwartaal in bezit

Super Babyphone voor een super prijs!

9,6
Voorheen hadden wij een babyphone van Philips. Deze was erg fijn, maar ging binnen 1 jaar 2 keer stuk en viel vaak uit. Deze babyphone van Alecto is top! Makkelijk in gebruik, leuk dat detail met de lichtjes in de vorm van sterren en super goed bereik. Ik kan makkelijk de ontvanger op zolder zetten en met de ouder unit de tuin in lopen. Erg tevreden dus!

Elly 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne- en handige babyfoon

9,6
we hebben deze babyfoon voor onze kleindochter gekocht en zijn er zeer tevreden over.
De handleiding was erg duidelijk, zodoende totaal geen problemen met het instellen.
De geluidskwaliteit, we horen haar zelfs ademen, is erg goed en zo ook het bereik. Leuk die sterretjes als verlichting. Al met al een prima babyfoon voor een leuke prijs !

Steenbeekje 04-04-2016 Product paar dagen in bezit

Babyfoon DBX-85eco

Toestel in gebruik genomen, zeer makkelijk in gebruik. Niet veel opties, maar hoeft voor ons niet. Goede geluidskwaliteit en goed bereik!

Mindy Horstink 18-10-2015 Product jaar of meer in bezit

6,2
Inmiddels onze derde exemplaar van dit merk. Babyfoon bevalt goed. Wel heeft een van de babyfoons vaak geen bereik. Inmiddels een nieuwe ontvangen binnen de garantieperiode en de nieuwe werkt wel goed.

Martijn 17-09-2017

Prijs/kwaliteit verhouding is echt top

Deze Babyfoon aangeschaft omdat de vorige geen functie had om terug te praten.
Deze babyfoon heeft deze functie uiteraard wel.
Ook het geluidsniveau wat je zelf kan aanpassen is ideaal.
Zo bepaal je zelf de 'gevoeligheid' van de babyfoon.
Extra functie van het nachtlampje is ook zeker noemenswaardig.
Al met al een top aankoop en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Geluidsniveau zelf aanpassen
  • Nachtlampje

Pierre Lefever 15-09-2017 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede werking en simpel in gebruik , ook een goede prijs kwaliteit verhouding . Ook handig dat je hem buitenshuis kan meenemen met de gordelspeld .

• Kwaliteit

Minpunten

• Enkel baterijen voor de ouder unit meegeleverd

Tom jansen 11-09-2017 Product paar dagen in bezit

Goeie babyfoon

Het is een fijne babyfoon die gemakkelijk in het gebruik is, het bereik is prima en het klinkt mooi zuiver alles bij mekaar een top ding!

ANN 10-09-2017 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

Ik heb dit toestel gekozen omwillen van de goede prijs en de reviews van gebruikers. De oplaadbarre ouderunit met clip is zeer handig temeer dat ik terwijl de baby slaapt én in contact blijf met hem én mij mobiel kan bezig houden met de andere kinderen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • ouderunig

Kinderopvang 31-08-2017 Product paar weken in bezit

Babyfoon met goed bereik en eenvoudige bediening

We hebben voor deze babyfoor gekozen, omdat we op ons kinderdagverblijf al jaren hetzelfde merk hebben en deze goed bevalt. Ook over deze nieuwe babyfoor zijn we weer tevreden. De prijs - kwaliteitsverhouding is prima.

Pluspunten

• bereik is erg goed
  • de batterij gaat lang mee

Minpunten

• jammer dat je er geen muziekje op af kan spelen
  • hij heeft geen temperatuurindicatie

Janet 21-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Alecto babyfoon

Een betrouwbare babyfoon. Gemakkelijke bediening de bereikbaarheid mag wat meer zijn.
Kinderen vinden het leuk als de sterretjes branden.

Emma 10-08-2017 Product paar dagen in bezit

Goed werkende babyfoon

Gisteren de babyfoon getest in huis. Het bereik is goed, van de begane grond tot de tweede verdieping, deed hij prima. Het geluid is ook erg goed. We zijn erg tevreden. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We zouden de babyfoon zeker aanraden aan anderen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goed bereik
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Anne 10-08-2017 Product paar weken in bezit

Top babyfoon

Werkt super. Leuke lichtjes.
Fijn dat je tegen je kind kunt praten.
Mooi design en praktisch om mee te nemen.

Andrea 07-08-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk en perfect

Makkelijke babyfoon zonder allerlei (teveel) extra functies. Gewoon hoe een babyfoon hoort te werken. Aanzetten en koppelen, perfecte ontvangst door betonnen vloeren

Pluspunten

• Makkelijk
  • Goed ontvangst

Minpunten

• Zijkant smeert snel bij wat vieze handen

Ellen 26-07-2017 Product paar maanden in bezit

Goede bereikbaarheid, goed gehoor, slechte accuduur

Babyfoon gaat heel snel plat. Waardoor na 1 nacht opladen snachts weer ingestoken moet worden kan dus geen 4 uur overdag en nacht mee.

Stefan 13-07-2017 Product paar maanden in bezit

makkelijk in gebruik, groot bereik en goed geluid

De banyfoon is makkelijk in gebruik. Werkt meteen en erg makkelijk te bedienen.

Het geluid is helder. Fijn dat deze zelf in te stellen is.

Het bereik is erg ver. Bij de buren 4 huizen verderop werkt hij nog goed!

Pluspunten

• Bereik
  • Geluid

KDV Hupsakee! 11-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Drie Alecto babyfoons in ons kinderdagverblijf!

Prima babyfoons die goed werken en ons de geluiden van de verschillende slaapkamers in ons kinderdagverblijf laten horen. Ze werken prima en storen elkaar niet in een en hetzelfde pand. Geluiden zijn goed te horen, de terug-spreekfunctie is handig en de muziekjes zijn erg prettig en rustgevend voor de kinderen!
Enige minpunt zijn de kabels van de adapters die wel eens kapot gaan. (worden natuurlijk ook zeer veel gebruikt)
Ondanks dit hebben we net toch weer 3 nieuwe Alecto babyfoons besteld en ontvangen, de vorige waren na jarenlang gebruik toch echt aan vervanging toe.

inge1309 20-08-2017

Kunt u mij vertellen of ik deze babyfoons met bijvoorbeeld 3 stations op 1 ouderunit kan gebruiken?

Officiele reactie van Hesdo 21-08-2017

Beste Inge,

Met de DBX-85 Eco is dat niet mogelijk. De DBX-85 Eco werkt via DECT. Dit betekend dat het geluid digitaal en kraakhelder is en erg veilig. Een nadeel van DECT is dat het niet uitbreidbaar is.

Mocht je een audio babyfoon zoeken die wel uitbreidbaar is; kijk dan naar de Alecot DBX-60, Alecto DBX-62 (digitaal) of de Alecto DBX-82 (analoog).

Karen 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Top prijs-kwaliteit verhouding

Dit is de 3e Alecto Babyfoon die we voor onze kinderen hebben gekocht. De prijs-kwaliteit verhouding is top. Bovendien is de draadloze ouder-station makkelijk om overal in het huis neer te zetten. Helaas is de snoer bij de 2 vorige Alecto babyfoons (ook DBX-85) door een paar keer op reis te vervoeren, kapot gegaan op een plek die niet te herstellen was. Maar toen hebben we meteen alweer dezelfde Alecto Babyfoon gekocht, zo tevreden zijn we met dit product. De oplaadbare batterijen, die na verloop van een lange tijd niet meer goed opladen, zijn ook makkelijk te vervangen door nieuwe oplaadbare batterijen.

Pluspunten

• goed bereik
  • handig draadloze ouder-station

Minpunten

• snoer kan breken bij het oprollen