Alecto DBX-85 ECO - Reviews

Camera babyfoon
Optische weergave
LED-indicatie
Muziek

Beoordeling op basis van 211 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Wim P. 28-10-2016 Product paar maanden in bezit

100 % mijn doel bereikt

Ik wilde 24 uur contact met mijn ernstig zieke vrouw,die zelf geen knopjes meer kan bedienen.
Ik probeerde vele zaken maar niets voldeed.Tot dat ik deze babyfoon ontdekte. Gelweldig resultaat en zekerheid van de controle. voldoende accu duur en een goed geluid. Zeer goede ontvangst van alle geluiden.Dit was en is voor mij nog steeds DE oplossing.Wat heerlijk dat dit soort apparaten zijn ontwikkeld. BEDANKT

Sofie 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Handige babyfoon en makkelijk in gebruik

Dit is een hele handige babyfoon. Kan direct gebruikt worden zonder ingewikkelde installatie. Pluspunt is dat de ouder-unit op oplaadbare batterijen werkt, dus een stopcontact heb je niet voortdurend nodig. Mijn kindje is heel blij met het ingewerkt nachtlampje met sterren. De klank is heel duidelijk.

Pluspunten

• Oplaadbare ouderunit
  • Duidelijke klank

Tamarinde 25-04-2016 Product kwartaal in bezit

Super Babyphone voor een super prijs!

9,6
Voorheen hadden wij een babyphone van Philips. Deze was erg fijn, maar ging binnen 1 jaar 2 keer stuk en viel vaak uit. Deze babyphone van Alecto is top! Makkelijk in gebruik, leuk dat detail met de lichtjes in de vorm van sterren en super goed bereik. Ik kan makkelijk de ontvanger op zolder zetten en met de ouder unit de tuin in lopen. Erg tevreden dus!

Elly 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne- en handige babyfoon

9,6
we hebben deze babyfoon voor onze kleindochter gekocht en zijn er zeer tevreden over.
De handleiding was erg duidelijk, zodoende totaal geen problemen met het instellen.
De geluidskwaliteit, we horen haar zelfs ademen, is erg goed en zo ook het bereik. Leuk die sterretjes als verlichting. Al met al een prima babyfoon voor een leuke prijs !

Steenbeekje 04-04-2016 Product paar dagen in bezit

Babyfoon DBX-85eco

Toestel in gebruik genomen, zeer makkelijk in gebruik. Niet veel opties, maar hoeft voor ons niet. Goede geluidskwaliteit en goed bereik!

Mindy Horstink 18-10-2015 Product jaar of meer in bezit

6,2
Inmiddels onze derde exemplaar van dit merk. Babyfoon bevalt goed. Wel heeft een van de babyfoons vaak geen bereik. Inmiddels een nieuwe ontvangen binnen de garantieperiode en de nieuwe werkt wel goed.

BabyKoda 29-03-2017 Product paar weken in bezit

Babyfoon Ecodect DBX-85 Alecto

Een mooi product voor een betaalbare prijs. Ligt goed in de hand en is overzichtelijk in het gebruik. Geluidskwaliteit zeer goed. Het terugspreken van het ouderstation naar de babyfoon werkt prima, een echte aanrader!

Pluspunten

• goede geluidskwaliteit
  • gemakkelijk in gebruik

Liesbeth 24-03-2017 Product paar dagen in bezit

Goede prijs - kwaliteit verhouding

Babyfoon gemakkelijk in gebruik met een heel goede prijs kwaliteit verhouding.
Ziet er leuk uit. Goed bereik tot in de tuin. Extra's zoals de terugspreekfunctie of slaapliedjes

Pluspunten

• terugspreekfunctie
  • slaapliedjes
  • goed bereik tot buiten
  • beide units mogelijk om batterijen te gebruiken
  • draagbaar door klep op ouderunit

Minpunten

• achtergrondgeluiden

M 23-03-2017 Product paar dagen in bezit

Top apparaat!

Erg tevreden. Zend de signalen goed door. Geen storing of ruis. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk in gebruik.

T 23-03-2017 Product paar weken in bezit

Tevreden opa en oma

Prima en simpele babyfoon om mee te werken als opa en oma. Duidelijke en beknopte gebruiksaanwijzing. Goed geluid.

Sandy 22-03-2017 Product paar weken in bezit

Simpel design, perfect voor wat het moet doen!

Erg fijne, goede en betrouwbare babyfoon. Zonder allerlei poespas maar dat vinden wij fijn. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. 100% aanrader.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Uitstekend geluid
  • Prima bereik

Elise 18-03-2017 Product paar dagen in bezit

Goede kwaliteit

Eenvoudige maar handige babyfoon, gemakkelijk te installeren in de kinderkamer. Heeft een goede ontvangst en geluidsweergave.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik

Babyfoon Alecto DBX-85eco 17-03-2017 Product paar dagen in bezit

Handzame babyfoon, goed geluid, praktisch mee te nemen

Fijne babyfoon qua prijs, formaat, uitstraling en gebruik. Wel zijn bij de vorige babyfoon de snoertjes snel kapot gegaan en dat was erg vervelend (maakte geen contact meer/snoertjes braken bijna door). We raden deze babyfoon ook aan andere ouders aan!

Pluspunten

• goed bereik
  • goed geluid
  • mooie uitstraling
  • handig om mee te nemen / draagbaar

Minpunten

• snoertjes zijn kwetsbaar

Trudi Schotel 09-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima babyfoon, overbrugt een grote afstand

Maakt alleen geluid als onze zoon dat ook doet en we kunnen erop vertrouwen dat het werkelijk zo is.

MJ 26-02-2017 Product paar dagen in bezit

Alecto dbx85 eco

Gemakkelijk te bedienen babyfoon. Makkelijk dat deze meteen te gebruiken is. De batterijen moeten eerst geladen worden maar die heb je niet meteen nodig zodat je de babyfoon meteen kunt gaan gebruiken. Handig dat je, bij geladen batterijen, de babyfoon ook mobiel kunt gebruiken. Bereik is groot waardoor je rustig buiten kunt gaan zitten met de babyfoon.

Pluspunten

• leuke verlichting
  • groot bereik

Minpunten

• alleen batterijen meegeleverd voor de ouder unit

Katja 22-02-2017

Erg goed ontvangst

Een hele goeie babyfoon. Geluid is prima te verstellen.
Zelf op zacht zie je de lampjes nog branden als je kind huilt.
Ook de "zender" met lampjes zijn erg fijn en geven net een beetje licht.

Pluspunten

• Geluid
  • Licht
  • Op stroom maar ook met batterijen.

Minpunten

• Snoertje van de ontvang is niet los te maken zodat

Jose 17-02-2017 Product paar dagen in bezit

babyfoon

Wij hadden een Alecto babyfoon , heb deze nu doorgegeven aan onze dochter en omdat we tevreden waren maar meteen een nieuwe voor ons thuis besteld.

Plotseling 16-02-2017 Product paar maanden in bezit

Verliest verbinding

We hebben de babyfoon nu een paar maanden. Waar we eerst heel blij waren met de aankoop is dit nu aan het omslaan. Ook al is onze aslaapkamer zo'n 15m afgelegen van de babyfoon, 's nachts begint dat ding heel vaak een paar keer te piepen om dat het de link met het hoofdstation verliest. Binnen een minuut wordt de link weer hersteld, maar dan ben je al wakker. Niet handig...

Officiele reactie van Hesdo 17-02-2017

Het feit dat de babyfoon gaat piepen is puur uit veiligheidsoverwegingen, het is een waarschuwing dat er geen verbinding meer is en de bewaking van uw kind dus niet werkt op dat moment. Zou hij niet piepen en uw kindje ligt te huilen dan zou dat niet best zijn. Safety first....
De vraag is waarom de verbinding verbroken wordt: is de afstand te groot, is er apparatuur die stoort, of zit de fout in de babyfoon? Daar moeten we achter komen, als u contact opneemt met ons Service Center ( 073-6411355 of service@alecto.nl) dan kunnen we proberen dit samen uit te zoeken.

Nona 15-02-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne babyfoon

De prijs / kwaliteit verhouding is prima. Het is een betrouwbare babyfoon. Geen last van ruis. Een aanrader dus.

Pluspunten

• Niet te duur
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Eco had voor mij niet gehoeven

Jerry 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Eenvoudig in gebruik, duidelijke gebruiksaanwijzing en erg fijn om verschillende standen qua doorgeven van geluiden te kunnen kiezen.