Alecto DBX-85 ECO - Reviews

LED-indicatie
Muziek

b 11-12-2016 Product paar weken in bezit

super babyfoon

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Babyfoon met een goed berijk, kan rustig met de hond een blokje om als de baby slaapt.
Heerlijk geen ruis en/of geluid buren. zo helder en goed geluid dat we ademhaling baby kunnen horen.

Pluspunten

• ver berijk
  • geen ruis

Patrick Van den Branden 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

supergeluid

Verhouding prijs/kwaliteit is uitstekend. Groot bereik. In gans de woning geen probleem ondanks beton. Alles wat het moet doen, doet het. Geen geruis en de nachtverlichting is een pluspunt.

Pluspunten

• design
  • supergeluid
  • groot bereik

Cindy 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Betrouwbare babyfoon

We waren op zoek naar een babyfoon die handig in gebruik is en goed bereik heeft. Het is een goed werkende babyfoon, geen ruis, makkelijk in gebruik. Dankzij de duidelijke stap voor stap handleiding is het systeem snel geïnstalleerd. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Bereik
  • Geluid
  • Handig in gebruik

Van hoof yolanda 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Duidelijk, zonder storingen !

Babyfoon geeft alles duidelijk weer, en toestel stoort totaal niet ! Ook leuk dat je slaapliedjes kan afspelen !

helma otten 23-11-2016 Product paar weken in bezit

erg duidelijk hoorbaar

zins 2 weken oppassen op onze kleinzoon hebben deze babyfoon gekocht erg makkelijk in gebruik niet moeilijk en zoekt eigen frequentie op zijn erg blij en de prijs viel heel erg mee.

Marjan 23-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goed bereik, draden snel kapot.

We hebben deze babyfoon 8 maanden. Het is een prima ding qua geluid en bereik. Helaas zijn de draden fragiel. Bij beide stations zijn ze kapot aan de kant van de stekker.

Pluspunten

• Bereik
  • Geluid

Minpunten

• Snoer is snel stuk

Mirjam 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijne, betrouwbare babyfoon

Ik had eerder ook een Alecto babyfoon, die het na zes jaar dagelijks gebruik had begeven. Vanwege de goede ervaringen nu ook weer op zoek gegaan naar een Alecto, maar dna een wat goedkopere omdat we de meeste functies niet gebruikten. Wel was de 'talk' functie een vereiste. Ook deze babyfoon stelt niet teleur!

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Redelijke prijs
  • Talk-functie
  • Goede gevoeligheid en bereik

Liesje De Gucht 20-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geen geruis

Wij hebben deze babyfoon gebruikt bij ons 2de kindje. Hij is ook over gebleven en zijn hier heel tevreden over. De babyfoon staat nu op de gang tussen de 2 kamers en zouden hem niet kunnen missen.
Wij hebben hem heel goedkoop kunnen aankopen op de website van Blokker. Maar jammer genoeg was hij na 9 maand stuk. Na een snel antwoord via de site konden we een nieuwe ontvangen op 1 dag tijd. Dit is dus super service!

Pluspunten

• Geen geruis
  • Snelle service bij defect

Minpunten

• Bedrading breekt snel af als je hem veel meeneemt

Age Doe 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Duidelijk display +led indicatie, laad batterijen op.

Babyfoon past heel goed bij de zachte kleuren van een baby kamer, goede (sterretjes) verlichting, helder display. Dankzij de duidelijke stap voor stap handleiding is het systeem snel geinstalleerd.
Prijs was voor het geleverde product goed (Blokker 33,02 Euro)

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Prijs en kwaliteit verhouding

Hermanns 17-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima babyfoon

We waren opzoek naar een functionele babyfoon, eentje zonder toeters en bellen. Gewoon eentje die goed bereik heeft en goed geluid geeft. Deze voldoet daar super aan! En de terugspraakfunctie is ook erg handig! Simpel in gebruik, zeker het geld waard!

Pluspunten

• Eenvouding in gebruik
  • Goed bereik
  • Geen ruis/storing op de lijn
  • Beide units op batterijen mogelijk

mayken 14-11-2016 Product paar weken in bezit

prima babyfoon

We verwachten een tweede kindje en hadden dus een extra babyfoon nodig voor onze oudste. We zijn tot nu toe heel tevreden over dit model: eenvoudig in gebruik, makkelijk mee te nemen op verplaatsing, helder geluid, ... goede prijs-kwaliteit verhouding!

Jurriaan 13-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Handig apparaat

goede prijs voor kwalitatief product. Uit de doos, aanzetten en klaar, goed bereik. Mooi compact, overal mee naar toe te nemen.

Pluspunten

• goed bereik
  • mooi design

A. Suykerbuyk 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede degelijke babyfoon

Goede babyfoon, makkelijk in gebruik. Alleen jammer dat er geen temperatuurmeter op zit.
Goed bereik.

Pluspunten

• Zeer makkelijk in gebruik.
  • Met terugspreekfunctie.

Minpunten

• Geen temperatuurmeter van het kamertje.

Ton en Loes 30-10-2016 Product paar weken in bezit

Handig vormgegeven

Alles zit erbij (behalve vier oplaadbare batterijen voor als je volledig mobiel wilt) goede handleiding en eenvoudig te bedienen. Diverse leds geven ook de status van batterij/verbinding ed aan. Prima.

Pluspunten

• compleet uitgerust
  • handige handleiding
  • mooie vormgeving

Minpunten

• extra oplaadbare batterijen voor volledig mobiel

Tan-chanNL 30-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Technisch goede babyfoon met zwakke kabels

Wij hebben twee van deze babyfoons, één set per kinderkamer. Gemakkelijk in gebruik, voelt goed en stevig aan, functioneert al ruim twee jaar prima. Wat dat betreft een aanrader.

Helaas zijn de stroomkabels die aan de unit voor de kinderkamer en aan de lader van de losse unit zitten verbonden, van zeer slechte kwaliteit. Ze zijn vrij stug en breken bijzonder snel af. Bij een gloednieuw setje was de kabel vlakbij de plug afgebroken nadat we deze één keer (!!) in een tas mee hebben genomen. Daarbij zijn we echt wel voorzichtig te werk gedaan. Gelukkig deed de verkoper niet moeilijk en kregen we een nieuwe mee.

Waren de kabels goed geweest, dan kreeg deze babyfoon wat mij betreft een 9.

Pluspunten

• Voelt robuust aan
  • Geluidskwaliteit prima
  • Handzaam

Minpunten

• Slechte kwaliteit stroomkabels
  • Verkleurt vrij snel

Wim P. 28-10-2016 Product paar maanden in bezit

100 % mijn doel bereikt

Ik wilde 24 uur contact met mijn ernstig zieke vrouw,die zelf geen knopjes meer kan bedienen.
Ik probeerde vele zaken maar niets voldeed.Tot dat ik deze babyfoon ontdekte. Gelweldig resultaat en zekerheid van de controle. voldoende accu duur en een goed geluid. Zeer goede ontvangst van alle geluiden.Dit was en is voor mij nog steeds DE oplossing.Wat heerlijk dat dit soort apparaten zijn ontwikkeld. BEDANKT

Carla 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

babyfoon doet precies wat jij moet doen

Stekker erin en hij werkt. heel intuitief. heeft alles wat je nodig hebt. instelbaar geluidsniveau en instelbare drempel vanaf wanneer het geluid wordt doorgegeven. talk back functie. gekozen vanwege prijs en mogelijkheid om extra baby unit op aan te sluiten. dat laatste hebben we nog niet gedaan.

Pluspunten

• prijs
  • mogelijkheid extra baby unit
  • intuïtief

Minpunten

• Nog niet gevonden

Pia 26-10-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne babyfoon

Prima babyfoon, heel goed en scherp geluid, geen ruis. Gewoon een prima product voor een prima prijs.

Gerrit 25-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Perfecte Babyfoon, issues met stekker aansluitingen

De Babyfoon werkt heel erg goed, heeft de meest nodige functionaliteit en is zeer betrouwbaar. De stekker aansluitingen zijn bij ons reeds twee keer kapot gegaan (bij normaal gebruik). Eerste keer zonder morren een nieuwe gekregen bij de Blokker, tweede keer veel argwaan en weerzin om nieuwe mee te geven. Advies: bel Alecto klantenservice direct (binnen garantietermijn).

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Betrouwbaar
  • Niet teveel funkties

Minpunten

• Build-quality stekker aansluitingen
  • Verkleuren

Willem 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goede ontvangst

Via vrienden al goede verhalen gehoord over deze babyfoon, nu na installatie goede ontvangst en mogelijkheden

Pluspunten

• Vormgeving
  • Bereik

Minpunten

• Een set betrekken zelf kopen