De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM 75 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D*********@h********** 04-09-2022

Super aankoop!

Geschreven voor: Alecto DVM 75

Ik heb voor dit product gekozen voor de prijs kwaliteit. Zijn er tot nu toe heel blij mee enkel het scherm is wat aan de kleine kant voor de rest super!

Pluspunten

• Vox
  • Voeding inbegrepen
  • Batterij in ontvanger
  • Staander op de ontvanger

Minpunten

• Scherm kleine kant

a***********@g******** 16-07-2022

Geen/heel slecht bereik

Geschreven voor: Alecto DVM 75

Jammer genoeg verbreekt de connectie steeds tussen de camera (in de slaapkamer op het eerste verdiep) en de parent unit (op de gelijkvloers). Ons huis is niet heel groot, ik gok dat dit over max 10m gaat.

We hebben reeds een gelijkaardig toestel (alecto dmv 76) voor ons oudere dochter en hierbij ondervinden we weinig tot geen problemen. Ik ging er dan ook van uit dat het specifieke exemplaar van onze nieuwe alecto dmv 75 een defect had. Het toestel werd teruggestuurd voor inspectie naar alecto, maar de fabrikant heeft hetzelfde toestel gewoonweg teruggestuurd met de melding dat alles perfect werkt. Jammer, want dit lijkt toch niet zo te zijn. We gaan een andere babyfoon kopen (van een andere fabrikant) en deze weggooien aangezien we hem niet kunnen gebruiken.

Minpunten

• Weinig tot geen bereik
  • Slechte klantenservice

Officiele reactie van Hesdo 26-07-2022

Beste,

Bedankt voor je review. Heb je al geprobeerd de babyfoon die minder bereik heeft op de plek te zetten van de babyfoon die goed bereik heeft? Op die manier kunnen we uitsluiten dat het aan de locatie ligt. Mocht het geen verbetering geven, dan ontvangen we graag je aankoopbon, klacht en adresgegevens in een mailtje naar service@alectobaby.nl zodat we je hiermee verder kunnen helpen. We horen het graag!