Luvion Easy - Reviews

Muziek
Kleuren
blauw, wit

Vlerken 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi compact en makkelijk in gebruik

Erg fijn en compacte babyfoon. makkelijk in gebruik en te installeren. Fijn klein maar duidelijk scherm. praktische babyfoon!

Pluspunten

• Klein compact
  • mooi scherm

Liaan 22-10-2016 Product paar maanden in bezit

Perfecte Babyfoon!

Pas deze babyfoon gekocht.. Ben erg tevreden over dit product. Heel makkelijk in gebruik. Zeer goed beeld, overdag en s' nacht. Geluid is duidelijk. Handig mee te nemen aan je broekriem.

Pluspunten

• klein/compact
  • Goede kwaliteit
  • Helder duidelijk beeld
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goede kwaliteit

Pratina 17-10-2016 Product paar weken in bezit

Super gebruiksvriendelijk!

Heel gebruiksvriendelijk en makkelijk te installeren. Bereik werkt prima, in een eengezinswoning, verbinding blijft scherp, terugspreekfunctie doet het ook heel goed en is heel duidelijk. Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • helder camerabeeld

Maikel 15-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel

De babyfoon werkt uistekend bij ons wij wonen in appartement en kunnen gemakkelijk tot onder lopen met de babyfoon en hebben nog steeds fgoede verbinding echt een goed product ben er tevreden mee!!

Ha 08-09-2016

Makkelijk te gebruiken

Hij doet zijn wat die moet doen. De gevoeligheid van Vox-functie is in te stellen wat ik erg fijn vind. Het geluid is goed, we kunnen zelfs de hik van onze baby horen. Het scherm is klein maar de baby is goed zichtbaar en voor die prijs ben ik tevreden!

Er zit wel een fout in de handleiding. Het power indicator ledje wordt niet groen wanneer de ouderunit volledig op geladen is. De drukfout werd bevestigd voor de klantenservice van Luvion.

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede prijs kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk

TH 02-09-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne babyfoon voor prima prijs

Geen ervaring met andere babyfoons. Deze aangeschaft omdat de prijs redelijk is en niet te veel poespas waar we geen behoefte aan hebben. Voldoet daarom voor ons dus helemaal prima. Er zullen vast babyfoons zijn met helder/scherper beeld, maar bij deze babyfoon kan ik ook duidelijk zien hoe mijn kindje erbij ligt en de babyfoon reageert goed (snel) op geluid. Dat zijn de belangrijkste eisen en daaraan voldoet deze babyfoon prima.
In andere reviews bij voorbaat al gelezen dat de batterij snel leeg gaat, dit klopt, in VOX modus valt dit nog wel mee, verder gewoon veel aan stroom laten zitten wat ik geen probleem vind.
Ook de tijdaanduiding loopt niet goed, is op zich geen probleem verder maar vind dit wel vreemd, dat zou met alle technieken tegenwoordig toch niet hoeven. Kan ook op een andere klok kijken maar had 's nachts wel handig gevonden om het direct op dit schermpje dan ook te zien hoe laat het is.
En gelezen dat het aan-lampje op de babymonitor erg fel blauw licht geeft, dit vind ik ook, zeker als het in de kamer donker is. Maar gelezen bij een review dat zij dit afplakten, dit ook gedaan en nu is het prima.
Kleine puntjes die geen grote belemmeringen vormen als je niet te veel geld wilt uitgeven aan een babyfoon met toch je kindje in beeld en verder geen grote eisen hebt.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • gebruiksvriendelijk
  • mooie design
  • niet duur in aanschaf

Minpunten

• Korte stand-by tijd
  • Fel blauw lampje
  • Onjuiste tijdsweergave

Nicolet 24-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Prima apparaat, voldoet aan de verwachtingen. Prima beeldscherm. Kwaliteit van het geluid niets op aan te merken. Simpele bediening van het apparaat. Gebruiksvriendelijk.
1 klein puntje is wel datje een korte standby tijd hebt.

Pluspunten

• Goed beeldscherm
  • Handig formaat.

Minpunten

• Korte standby tijd

b 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke babyfoon

Degelijke babyfoon van goede kwaliteit en handig in gebruik.
Helder display en goed bereik! Prijs is prima!
Ook het geluid is zeer goed. Voelt stevig in de handen aan en is van goede kwaliteit. Ook de levering was erg snel ! Kortom een prima werkende babyfoon.
Afmeting van het scherm is prima. Snel te installeren zeer gebruiksvriendelijk!

Pluspunten

• degelijk
  • fijn in gebruik

Linda89 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit

We waren opzoek naar een degelijke babyfoon met camera voor onderweg (logeren, vakantie etc.) en kwamen uit bij de Luvion Easy. Het bleek een nette babayfoon + camera te zijn. makkelijk in gebruik zonder gekke poespas en een prima beeld!

Martine 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne babyfoon, goed bereik, zelfs met scherm

Deze Luvion Easy is heel fijn in gebruik. Het geluid is zet goed en ook het scherm is heel erg goed (wat vaak niet zo is bij babyfoons met scherm). Handige opties als temperatuur en terugspreken.
Verder geen rare poespas, het doet gewoon precies wat je er van verwacht!

Boefje 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Handige babyfoon

Handige babyfoon met scherp beeld. Ook in de zon is het scherm goed te zien. Geluidsniveau goed te regelen. Door de ronde vorm aan de onderkant staat die wel iets wankeler maar geen probleem op een harde ondergrond

BeN 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

werkt perfect

het apparaat werkt perfect, doet wat het zegt, start goed de eerste keer op. ook het beeld en geluid is naar wens

Sevda 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Luvion Easy

Super kwaliteit met duidelijk beeld dag en nacht!
Handig zonder kabel. Geluid is helder. Ik ben er superblij mee :)

T. Zijlstra 28-06-2016 Product maand in bezit

Prima no-nonsense babyfoon voor dit geld

We hebben een hoop babyfoons in onze handen gehad maar uiteindelijk toch voor deze babyfoon gekozen. Een prima babyfoon zonder toeters en bellen en hij is z'n geld meer dan waard. Alle functies die je echt nodig hebt zitten erop, het geluid en de beeld kwaliteit is echt prima en overal in huis (zelfs bij de buren) hebben we goed bereik.

valkie 21-06-2016 Product kwartaal in bezit

Luvion Easy top babyfoon

Ik heb deze babyfoon nu een paar maanden in gebruik en ik ben echt meer dan tevreden. Het beeld is heel goed en dat vind ik toch een hele geruststelling als mijn kindje ligt te slapen. Verder makkelijk in gebruik en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader

kevvdijk 12-06-2016 Product paar weken in bezit

Simpel en goed

Wat je ziet is wat je krijgt. Een babyfoon met camera voor en die doet wat hij beloofd. Beeld is goed, in het licht en ook snachts. Bereik is ruim voldoende bij ons en het geluid is prima. Verder een temperatuurweergave. Niet duur voor wat je krijgt.

INGE 10-06-2016 Product kwartaal in bezit

Prima product voor deze prijs.

Product gekocht in april maar onlangs pas in gebruik genomen. Beeld is goed en scherp genoeg. Er zit weinig vertraging op wat ik erg prettig vind. Nachtzicht is duidelijk voor de afstand die het in de babykamer moet overbruggen. Dit is 2 meter max. Bij ons. Product voelt stevig aan. We wilden eerst een met een nog groter scherm hebben maar uiteindelijk zijn we hier wel blij mee en zien onze dochter duidelijk. Verbeterpunten zou ik zeggen extra adapter in de doos doen aangezien ik soms op en neer loop naar boven als ik 'm op wil laden. Voor de rest gewoon een prima aankoop...zeker voor deze prijs.

Sosofie 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een dikke 10, ook op vakantie!

Wij zijn heel erg blij met deze aankoop voor een goede prijs (en bekend merk). We zijn op vakantie en kunnen heerlijk bij het zwembad aan de voorkant zitten terwijl ons kleintje op haar kamertje ligt (derde verdieping). De babyfoon doet gewoon wat hij moet doen, we kunnen haar zien en horen! Het is allemaal heel ´easy´! Blij dus en aanrader.

Sief 30-05-2016 Product paar weken in bezit

Luvion Easy Babyfoon

Zeer gebruiksvriendelijke babyfoon. Erg blij mee. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Mogelijkheden zijn prima, van zowel de camera, geluid en beeld.

Melissa2205 21-05-2016 Product paar weken in bezit

Prima babyfoon

Voor als je gewoon een simpele babyfoon wilt met beeld dan is dit zeker een aanrader! Beeld is duidelijk, ook in het donker.
Ik vind het voor dit geld zeker een goede aanschaf.