Kenwood DMX7018DABS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DMX7018DABS op Kieskeurig.be.

Rob 24-03-2019

Absoluut niet wat ik van het geheel had verwacht..

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Ik vind deze radio tegenvallen , dit omdat de DAB ontvangst (aangesloten op meegeleverde DAB antenne) super slecht is.
Daarnaast had ik gehoopt op een verfijnd "Android Auto" systeem waar mooi mee geadverteerd word terwijl dit nog niet eens een officieel systeem is en ik het dus via via heb moeten installeren.
Dan heb ik het er uiteindelijk op en dan is het zo beknopt als het maar kan.. een zéér beperkte functie, ja oke de navigatie werkt prima maar daar ik het ook haast wel mee gezegd.
In de andoid auto kun je dan ook nog niet eens het scherm dimmen als je maps aan hebt in de nacht word je haast verblind.
Dan de bluetooth is ook maar halve bak , de ene keer vindt ie mijn telefoon en de andere keer niet.

Al met al geen fijn werkend producy

Pluspunten

• Mooie visualisatie
  • Helder scherm
  • Snelle bediening

Minpunten

• Slechte DAB ontvangst
  • Android Auto absoluut niet de moeite waard
  • Slechte Bluetooth
  • In Android Auto TE fel scherm

Roy 25-10-2019

Heerlijk helder ... scherm

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Goede prijs kwaliteit verhouding, mooi passend in te bouwen, ook in mijn ' oude' SAAB9-5.
Veel bedieningsgemak.

Pluspunten

• kraakhelder scherm

Minpunten

• nog niet ontdekt

Robert 05-10-2019

Bediening en afleesbaarheid scherm.

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Eerder zat in mijn auto een Kenwood DPX-7000DAB deze is nu vervangen door de DMX7018DABS. Door de relatief hoge plaatsing in het dashboard was de eerst genoemde bij zonlicht amper afleesbaar. Dit probleem is na montage van de DMX7018DABS met volledig vlak display opgelost. Bediening, Apple Carplay, Waze navigatie het werkt allemaal soepeltjes en snel. Veel instel mogelijkheden voor een perfect geluid, echt een heel prettig apparaat.

Pluspunten

• Afleesbaarheid
  • Audiogeluid
  • Telefoon geluid

Minpunten

• Toetsen verlichting alleen wit
  • Geen front usb

MsPG 23-08-2019

Alles in 1

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Ideaal en super handig, alles in 1. Iphone inpluggen (Apple carplay) en het werkt naadloos op elkaar, Siri reageert uitermate goed en vriendelijk (Is wel eens anders he Siri? :-P ) Navigatie keuze uit 3 verschillende, Apple maps, Google maps en waze (laatste is ook van Google) Interface is duidelijk en makkelijk, alhoewel ik erg benieuwd ben naar IOS13, schijnt een hele andere interface te krijgen. Kortom.....have fun with it.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Voicecontrol
  • Geluid
  • DAB

Minpunten

• Nog niks kunnen ontdekken

Bas 01-08-2019

Redelijke radio met beperkte mogelijkheden

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Deze radio geplaatst in een VW transporter.
Scherm is mooi groot, maar in de nachtstand is het met Google Maps moeilijk zichtbaar. Ook kan je het scherm niet dimmen. De koppeling met Android Auto werkt niet, maar is via omwegen te installeren. Beperkte opties beschikbaar. Je moet wel een snelle telefoon hebben S8 om alles werkend te houden anders loopt het systeem vast.
Met een Apple werkt de radio beter.

Geluid wordt bij mij naar een versterker gestuurd, dus daar heb ik review over.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Zichtbaarheid scherm
  • koppeling Android telefoon slecht

Rderaalte 22-07-2019

Mooi design

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Mooie radio zeer gebruiksvriendelijk. Het installeren is even een klusje maar dan heb je ook wat. Een echte aanrader

• Android auto
  • Dab

Ton Arts 01-07-2019

Mooi scherm, duidelijk display, makkelijk bedienbaar.

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Gekocht vanwege duidelijk display en mogelijkheid aansluiten camera .
Ook de DAB antenne speelt mee in deze radio keuze van mij.

Henri onrust 04-06-2019

Kenwood dan en CarPlay autoradio

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Ik heb de radio gekocht omdat het er zeer netters uit ziet en de reviews waren goed.
Dit onder vindt ik ook. Radio is grafisch goed en gebruikt vriendelijk. Werkt naar behoren. Komt een goed geluid uit.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Grafisch prima
  • CarPlay top

Minpunten

• Op starten van de radio duurt wat lang

Jasper 03-06-2019

Apple carplay

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Ik heb dit product gekozen met name vanwege de optie Apple CarPlay en DAB+. Het korte chassis was voor mij ook fijn vanwege weinig ruimte achter de radio. De vele opties die met de radio meekomen. Zoals x-over, positie waar het beste geluid naartoe moet werken echt super!

Pluspunten

• Apple CarPlay
  • Short chassis

Minpunten

• volume knoppen onhandig

Alex 06-05-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Het scherm heeft een mooie grootte. Het systeem werkt goed samen met apple car play. De veelzijdigheid is heel groot. Jammere is wel dat niet alle knoppen op het stuur ondersteund worden. De opneemfunctie is bijv. weggevallen.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Mooi groot scherm

Minpunten

• niet alle knoppen op het stuur werken goed.

Paul Sebregts 16-03-2019

Overall prima product

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Handig in gebruik. Goed geluid. Groot scherm. Alleen dag-nacht schakelen werkt niet via Android auto.

Pevo58 11-03-2019

Overzichtelijk groot scherm met goede kleurweergave.

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Gekocht vanwege de schermgrootte en de CarPlay mogelijkheden. Verder is het erg fijn dat de inbouwdiepte geringer is dan normaal. Kabels kunnen mooi weggewerkt worden hierdoor. Menu indeling is een kwestie van smaak maar bevalt mij prima. Goede geluid, veel instelmogelijkheden en alles functioneert zoals het hoort.

Pluspunten

• Inbouwdiepte
  • CarPlay

Minpunten

• CarPlay via kabel

Martijn 24-11-2018

Ik vind dit een mooie oplossing voor al je audio gebeuren

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Ik heb dit product gekocht omdat ik een ander navigatie systeem en bleutooth systeem voor de telefoon nodig had. Het werk mooi met zowel audio streaming als navigatie Google map en waze

Pluspunten

• Navigatie duidelijk
  • Handsfree

Geert 29-08-2018

Kenwood dmx7018dabs

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Gekocht als opvolger van de Kenwood 7150DAB: deze werkte op zich prima, maar ingebouwde (Garmin) navigatie was bepaald niet echt bij (slechts 1 x per jaar update terwijl Garmin in eigen toestellen elke 3 maand een update stuurt). De omruil in mijn auto had ik in een uurtje gefixt en daarna werkte alles naar behoren m.u.v. de DAB-ontvangst. In de oude was die prima, hier was het heel slecht. Inmiddels verholpen door een nieuwe plakantenne met voeding: nu werkt het voortreffelijk. Apple Car Radio is een droom en geweldig te bedienen met Siri. Geluid t.o.v. de vorige Kenwood is echt beter (voller en duidelijker). Om kort te gaan: dikke aanrader (tenzij je een systeem wil met een cd/dvd-speler: die zit er niet in).

Pluspunten

• Apple Car Play
  • DAB
  • Verstaanbaar telefoneren
  • Geweldig geluid (in Mitsubishi ASX)
  • Mooi scherm

Geert 10-09-2018

Ik moet toch nog even terugkomen op mijn recensie (ik kan 'm om de ook andere wijze niet meer aanpassen). De DAB-ontvangst bleek alleen voortreffelijk te zijn bij mij op de oprit. Zodra ik ging rijden bleven de DAB-zends doorlopend uitvallen, kwam de verkeersinfo niet binnen en was het een en al ergernis. Verkoper Automat heeft de radio vervangen door een soortgelijke, maar ook dat bood geen soelaas. Bij een testrit van enkele km's viel het geluid een keer of zes, zeven weg. Daarna, met dezelfde plakantenne, een test gedaan met een Alpine en zelfs een langere proefrit: geen enkele uitval meer. Kortom: de Kenwood er uit, een Alpine er in.

BoOzaNL 21-08-2018

Kraakhelder scherm, DAB+, Android Auto/Apple Carplay

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Een radio die zo'n beetje alles heeft. Bluetooth werkt perfect, handsfree bellen en muziek luisteren dus geen kabels meer over het dashboard. De USB aansluiting is volledig uit het zicht weg te werken dus ook geen USB sticks meer in het zicht. Android Auto werkt perfect, alleen is de applicatie nog niet voor de Nederlandse markt. Dit is te omzeilen door de app via een .apk site te downloaden. Is zeker een aanrader want ondersteunt dan ook Google Maps en Waze. Deze radio heeft geen cd/dvd ingang maar wie heeft deze nou nog nodig in 2018 ;) 9/10 omdat er altijd ruimte is voor verbetering, het is alleen zeer moeilijk iets negatiefs te bedenken over zo'n goede radio. Als ik dan toch iets mag noemen is het de prijs. Al is die best rechtvaardig voor wat je krijgt

Pluspunten

• Android Auto/Apple Carplay
  • Geen kabels over dashboard
  • Volledig handsfree te bedienen
  • Makkelijke installatie
  • Goed scherm

Minpunten

• Prijzige investering
  • Android Auto App nog niet beschikbaar in Nederland
henkm72 22-08-2018

ik heb nog een kleine vraag aangezien ik er aan denk om deze radio aan te schaffen. Niemand heeft het over een DAB+ (plak) antenne, is deze niet nodig?

henkm72 31-08-2018

Hoi, ik zag pas later dat een plak antenne onderdeel is van het pakket, maar ik lees ook her en der dat een plakantenne in delen van Nederland niet voldoende zou zijn. Wat zijn de ervaringen hiermee? Wat zijn de beste opties?

Camiel 18-07-2018

Top radio DMX-7018DABS

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Ben al 25 jaar fan van Kenwood autoradio's, en nu zocht ik een dubbel DIN radio met DAB+ en gevonden in de DMX-7018DABS. Vooral omdat zijn voorganger al als beste radio was uitgeroepen van 2017, en het gewoon een zeer mooi grafisch vormgegeven radio is.
Ook heel fijn is dat het een short body heeft waardoor inbouwen heel makkelijk gaat, menustructuur zit heel logisch in elkaar zodat het eenvoudig is om je weg te vinden.
Fijn is natuurlijk ook het grote scherm, en je kunt je installatie met deze radio fantastisch laten klinken.
Kortom, een dikke aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • zeer veel instel mogelijkheden
  • eenvoudige menustructuur
  • Geluid
  • short body, eenvoudig in te bouwen

tendart 14-07-2018

DMX7018DABS

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Mooi toestel, lekker strak design.
Android auto werkt ook super. De navigatie via Google Maps werkt ook perfect.

Angelo 13-07-2018

Mooi scherm

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Mooi radio voor weinig vele functies en makkelijk te bedienen werkt goed met de nieuwe Nokia 7plus zeer mooi vormgegeven

m. van den Bleek 10-07-2018

Helder scherm

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Helder scherm. Android auto is even lastig op je telefoon zetten. Je moet goed opletten dat je niet een advertentie aanklikt. Maar daarna werkt het super!

henri 04-07-2018

A Real Wanna Have

Geschreven voor: Kenwood DMX7018DABS

Heb deze gekocht omdat het een mooi helder en duidelijk scherm heeft en Kenwood er voor mij duidelijk qua uiterlijk voor mij uitspringt.Ook heeft deze veel opties die het rijden veiliger en plezieriger maakt.Ben er super blij mee!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Bedienings gemak
  • Duidelijk beeld
  • Geringe inbouw diepte