HP OfficeJet Pro 6960 AiO - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Henk 01-08-2016

Prima printer voor thuiskantoor

Deze printer vervangt sinds een paar dagen een drie jaar oude HP Photosmart 6510 die kuren begon te krijgen. Drie jaar vind ik overigens best goed voor een printer die vrij intensief gebruikt wordt. Alhoewel net in gebruik genomen voldoet deze HP Pro 6960 zeer goed qua mogelijkheden (w.o. dubbelzijdig scannen met aut. invoer), printsnelheid- en kwaliteit. Voor de prijs is dit een uitstekend product.

evert 28-07-2017

snel en zuinig

Belangrijkste reden voor HP : de helpdesk! voor het installeren en instellen is er niets beter dan met de telefoon in de hand een specialist het onbekende ,soms lastige werk te laten doen: met jouw goedkeuring neemt hij tijdelijk jouw pc/laptop over, haalt de oude software eraf, en zet de nieuwe , geupdate sftware erop, ondertussen steeds contact houdend per telefoon!
Belangrijkste reden voor de HP Officejet Pro6960: Autom. dubbelzijdig printen, fax mogelijkheid,4 aparte cartridges, waarvan een zwarte XL voor 1500 pag's, grote papier capaciteit, en 35 pag's invoer voor snel kopieren.

Pluspunten

• autom.dubbelzijdig
  • voor zwart: XL cartr. 1500 pag's
  • goede scan/print resolutie
  • makelijk en groot bedienings scherm

Minpunten