Inventum AC901 wit

tile_capaciteit
80 m³ ruimtes (max.)
tile_vermogen
2600 watt vermogen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum AC901 wit op Kieskeurig.be.

Daniël 22-05-2019

Ik ga de zomer gerust tegemoet qua goede nachtrust.

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Goed product voor een goede prijs. Binnen 15 minuten is onze slaapkamer (18m2) op temperatuur om in te slapen (bij warm weer). Laat je hem dan even 1,5 uur aanstaan dan heb je echt een super koude slaapkamer en is je nachtrust echt fantastisch. Maakt weinig geluid (even veel als een ventilator). We hebben er wel een product bij gekocht om het passend te maken op een kantel-kiep-raam. Prima ding.

Pluspunten

• snel koud
  • geluid valt mee

Minpunten

• product bijkopen voor kantel-kiep-raam

1500VULCANO 18-06-2019

Nou dan is de mijne die ik net binnen heb zeker kapot ,wat een tering herrie
Hij gaat weer terug.

Elbert 08-06-2019

Compacte Airco die zijn werk uitstekend doet

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Ik was op zoek naar een compacte mobiele airco die gemakkelijk te verplaatsen is. Deze Airco kwam ik tegen bij onze plaatselijke witgoedwinkel en het compacte design viel me gelijk op. De airco koelt goed en past nagenoeg in elke ruimte. Klein nadeel aan de levering vond ik het meegeleverde raam accessoires, een klein plastic inzetstuk. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er een raam is waar je deze goed in kunt gebruiken. Je zult een hoop open ruimte houden en daarmee weer warmte binnenhalen en/of extra energie gebruiken. Ik heb dit opgelost met een op maat MDF plaat. (zijn uiteraard ook zat andere oplossingen voor, elk raam is ook anders)
Er zitten nog wat extra functies op die wat mij betreft overbodig zijn, maar het werkt verder prima.
Hoe de Airco zich op lange termijn houdt, moet nog blijken. Maar met 5 jaar garantie maak ik me hier niet zoveel zorgen over.
Zoekt u een compacte airco om een slaapkamer, zolder of kleinere woonkamer te koelen in de warme dagen, dan is dit een prima aankoop. Ook weegt het systeem niet veel, wij hadden een voorganger die bijna 2 keer zo zwaar is. Wel zo prettig ivm het verplaatsen tussen verdiepingen.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Compact

Minpunten

• Meegeleverde accessoire

Aaltinus 28-07-2019

Ik wil ook graag voor die 5 jaar garantie in aanmerking komen. Hiervoor moet je de airco aanmelden op de site van www.inventum.eu. Ik heb dit geprobeerd, ik kan mijn persoonlijke gegevens netjes invullen en dan gaat het fout. Bij stap 2 moet je het merk invullen, dit lukt nog en dan moet je productcategorie kiezen en dan kom ik niet verder. Ik kan geen juiste keus maken bij productgroep omdat het om een airco gaat.
Wie kan mij verder helpen

Cor 09-07-2019

Lekker stil en kool

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

De airco inventum A-C 901 doet wat hij beloofd lekker koel de slaapkamer maakt geen lawaai goed instelbaar neemt weinig ruimte en ziet er goed uit.het is een topper.

Pluspunten

• Koel

Rudinho 10-08-2019

gewone mobiele airco

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Deze mobiele airco gaf mij hoge verwachtingen maar viel tegen. Hij heeft ten eerste een raar veel te laag zittend pijpje waar je vocht uit moet tappen, mits je weet hoe. In de summiere gebruiksaanwijzing staat er niets over waterafvoer en zeker niet over een afsluitdopje dat er nog in zit. En je moet om de 40 minuten de boel leeg laten lopen. Zeer irritant. vooral als aftappunt 3 cm boven de vloer zit. En hij kan de temperatuur slechts met 4 graden verlagen. Niet echt dat je zegt....jeeeee… maar ok. met 26 graden buiten voldoet hij redelijk op een zoldertje. En je moet voor deze prijs geen echte AIRCO acties verwachten.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • redelijke prijs

Minpunten

• summiere omschrijving / handleiding
  • raar afvoerpijpje dat veel te laag zit
  • hij verlaagt maar maximaal 4 graden tot nu toe

Paul 27-07-2019

Koelt bijna niet

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Ik heb het product in een inpuls gekocht. Thuis uitgepakt.
Raam afvoer is een ramp. Heb de slang buitengekieperd en afgestopt met het gordijn ?? Ipv het orginele plastic afvoergeval. De binnenthermometer van mijn cv gaf 27 graden aan. Na een uur koeling nog 27 graden en na 4 uur koeling 26 en een 1.5 uur later 25.5 graad. Dus u voelt het al een fikse teleurstelling. Vandaag gaat hij in de herkansing maar ik geef hem niet veel kans.

S.J. Houweling 04-09-2019

Helaas voldoet niet.

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Helaas doet de airco niet wat ie moet doen. Hij wordt door Inventum met veel bravoure aangekondigd als airco die een grote ruimte aan kan, maar de koelstraal is niet krachtig genoeg. Wij hebben ook een Proline staan in dezelfde prijsklasse, maar die is een stuk krachtiger en staat notabene voor minder BTU. Helaas krijg ik ook geen oor bij de klantenservice van Inventum, dat het product niet voldoet aan de verwachtingen. Opsturen op eigen kosten kan en dan gaan zij testen. Tja. Ik zeg niet kopen, gewoon een Proline kopen.

P. de Louw 10-08-2019

Teleurstellend

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Maakt teveel geluid in de slaapkamer. Koelt onvoldoende ook nadat hij uren achtereen aanstaat. Ik heb het product teruggestuurd.

P.van Berkel 06-08-2019

Inventum airco

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Wij hebben deze airco gekocht toen de tweede hittegolf Nederland teisterde met temperaturen tot 40 graden. Kregen we bij de eerste hittegolf de temperstuur net onder de 30 graden, was het nu heerlijk binnen met een gemiddelde temperatuur van 23,5 graden. Apparaat werkt prima en is qua geluid prima te doen. Enige nadeeltje is dat de koude lucht maar een kant op blaast schuin uit het aparaat in plaats van circuleren. Perfecte aankoop!!!!

nitalientje 27-07-2019

Doet wat het beloofd, koelt echt prima!

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Topproduct. Ik ben echt blij dat we hem gekocht hebben. Echt een aanrader. We wilden er al langer een, maar steeds zeiden volgende keer kopen we er een. Nu toch gedaan, ook eigenlijk omdat de hond al jaartje ouder is en steeds meer last krijgt van de warmte.... Echt blij mee.....

Pluspunten

• koelt echt een aantal graden
  • makkelijk in gebruik

Bernhard 27-07-2019

Airconditioning = TOP!

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Het is een geweldig produkt, deze aankoop is geen miskoop. Het is ideaal voor een slaapkamer. En het is zo lekker verfrissend dat de ramen eigenlijk dicht kunnen blijven.

Pluspunten

• Koele lucht
  • Goede beschrijving
  • Makkelijk aan te sluiten etc.

Daan 25-07-2019

Goede airco

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Airco van circa 20 kg die een koele luchtstroom voorziet doorheen de kamer. Werkt tevens tamelijk stil, niet meer dan een ventilator.
Wel niet echt handvaten aan dus is het goed dat het toestel niet veel weegt om de trap op te dragen.

Pluspunten

• Licht, 20 kg
  • Compact

Minpunten

• Geen handvaten

Barbara 26-06-2019

Redelijke airco

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Heb voor dit product gekozen o.a. door de schappelijke prijs en review die ik gelezen had. Afgelopen dagen meteen de “vuurproef”. Het apparaat is licht en makkelijk verplaatsbaar (o.a. door de wieltjes die eronder zitten). Afvoerbuis aansluiten is even gedoe maar als hij eenmaal zit dan blijft hij prima vastzitten. Fijn dat er een smalle uitschuif plaat bijgeleverd wordt die je in de kier van het open raam kunt bevestigen. Het apparaat is makkelijk te bedienen. O.a. met de bijgeleverde afstandsbediening.
Nu de prestatie. Ik had hier iets meer van verwacht. Advies was om apparaat 1 uur van te voren aan te zetten maar met de buitentemperatuur van de afgelopen dagen (30+) hebben we hem 3 uur van te voren aangezet. We hebben de temperatuur 5 graden lager gekregen, te weten uiteindelijk 24 graden. Apparaat maakt ook aardig wat geluid. Voor ons teveel om bij te kunnen slapen, dus op moment van naar bed gaan uitgezet. De kamer voelt dus wel wat koeler aan maar de gewenste temperatuur van 20 graden gaat deze airco bij warme dagen echt niet halen. Afmeting slaapkamer is ongeveer 14 m2 onder een schuin dak aan de “koele” kant van het huis. Al met al gematigd tevreden. Beveel wel aan maar met wat kanttekeningen.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Geluid

Jessinha 24-06-2019

Redelijk

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Ik heb hem nu een paar dagen. Hij koelde toen het buiten 27 graden was iets van 4 graden maximaal.
Inmiddels is het heet 31 c en ik krijg er net 1 graad vanaf.

Vind hem ook heel erg lawaaierig. Vooral het geluid is niet continue hetzelfde maar hij slaat ineens over op een hardere stand en dan schrik je de pleuris.

Kan hem nog terugsturen dus ik probeer hem nog uit.

De handleiding is slecht en moeilijk begrijpbaar. Hoe de slang op het cirkel gedraaid moet worden snap ik nog steeds niet?

Pluspunten

• Koelt redelijk
  • Niet te groot en zwaar

Minpunten

• Heel veel lawaai
  • Bij erg warme dagen koelt hij veel minder
  • Raamkit kun je niks mee
  • Bijgevoegde items zijn lastig te monteren

Lisette 24-06-2019

Koelt niet snel

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Had er meer van verwacht, koeling blaast maar 1 kant op, alleen naar rechts. Hebben hem nu ook al weer uren aan staan in slaapkamer voor paar graden daling.

Minpunten

• Koelt niet snel, is niet koud
  • Net een ventilator

Mariette 22-06-2019

Prima goed werkende airco

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Werkt prima naar behoren. Het is bijna meteen koel in de woonkamer. Jammer dat er geen oplossing bij zit als de afvoer door een kiepraam naar buiten moet. Geen spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• verrijdbaar
  • compact
  • niet al te zwaar
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• hulpstukken om afvoer te bevestigen

Hvh 15-06-2019

Inventum Airco A-C 901

Geschreven voor: Inventum AC901 wit

Nette airco voldoet goed een aanrader. Doet niet onder voor een vaste airco. Ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Koeling
  • Verplaatsen

Minpunten

• Geluid