De'Longhi PAC EX100 Silent - Reviews

tile_capaciteit
110 m³ ruimtes (max.)
tile_vermogen
2500 watt vermogen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Gope 01-06-2016

Degelijk design airco

Goed en snel werkende airco die nu in de slaapkamer (30m2) staat.
Mooi afgewerkt met leuke details.

Nog geen hoge extreme buiten temperatuur gehad maar ik heb het gevoel dat hij de hele bovenverdieping wel aan kan.
De luchtafvoer zit direkt op de muur gemonteerd (optimaal)
Split unit of mobiele airco kopen was een moeilijke keuze, zeker als je gevoelig bent voor negatieve reviews (zoals ik) maar nog geen spijt gehad.

Wel rekening houden met het geluid van het apparaat, stil is hij namelijk niet, een lagere stand vlak voor het slapen helpt zeker.
Of anders dan overgaan op de ventilatiestand.

Aftersales van Delonghi werkt correct en vriendelijk, ik was de streepjescode kwijt die nodig is voor de 3 jaar extra garantie en dat werd door hun prima opgelost!

Umpie 24-07-2016

uitstekende cooler

Ik heb deze airco enkele dagen geleden in huis gehaald. Hij is zeer gebruiksvriendelijk, koelt uitstekend en is ecologisch (werkt op R290 propaangas, dat geen broeikasgas is. R290 propaangas is blijkbaar ook effeciënter waardoor minder energiegebruik). Deze cooler is ook voorzien van een automatische functie. Temperatuur bereikt, dan trekt hij wat vermogen terug. Bij volle koeling maakt deze airco niet meer lawaai dan andere mobiele koeleenheden. Eenmaal de ingestelde temperatuur is bereikt, is er wel een aanzienlijke geluidsreductie. Een absolute topper! Iets duurder, maar zoals steeds betaalt men voor kwaliteit iets meer...

Marcel 14-06-2017

mooie vormgeving

hele mooie mobiele airco, maar is dan ook niet de goedkoopste, heb hem voor een woonruimte van ca, 80 kubieke meter, en deze houd hij koel, moet wel nog een vaste doorvoer naar buiten maken.
Geluid is niet te hard en in silent mode nog stiller, heeft ook ontvochtigings functie en alleen ventileren en hij blaast ook naar boven wat een reden was voor aankoop. prima ding tot nu toe.

Pluspunten

• blaast naar boven
  • koelt prima

Minpunten

• afvoerslang is maar kort
  • ook netsnoer mag langer

Bart 09-06-2017

Goed toestel, actie uitbreiding garantie is flop

Toestel is zuinig en werkt goed. Silent functie verlaagt blaaskracht en kompressor. Maar geluisverlaging is beperkt. Goede prestatie voor 700watt verbruik. Garantie (misleidende) actie 5 jaar vraagt registratie via web, vervolgens verzending per post , en indien je na 4 weken niets ontvangt beperkte tijd om garantie op te vragen. Zeer omslachtige procedure die fout loopt. Geen 5 jaar garantie en geen reactie klantendienst.

Pluspunten

• Zuinig in verbruik
  • Koelt prima

Minpunten

• Silentfunctie is niet stil
  • Garantie actie 5 jaar is omslachtige in procedure.

Michael 20-07-2018

Top koeler!

Verkoelt onze woonkamer erg goed terwijl deze op het zuiden en met een plat dak is. Makkelijke bediening ook. Dit model is duurder dan de meeste modellen die ik zie maar heeft ook iets meer capaciteit, leek me gezien de omstandigheden niet verkeerd.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Makkelijke bediening
  • Mooi ontwerp, ziet er niet goedkoop uit
  • Energiezuinig

Minpunten

• Zwaar (logisch)
  • Maakt redelijk wat geluid, maar niet vervelend

JT 19-07-2018

Super zuinig en toch fantastische koeling

Heb deze airco oa gekocht vanwege het A++ label en de Reel feel technologie. Goed koelvermogen. Ook fijn dat er 5 jaar garantie op zit. Maakt redelijk veel geluid (mn in maximale stand), maar niet luider dan de andere mobiele airco's. In de Silent modus is het prima te doen 's nachts.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • 5 Jaar garantie
  • Reel feel-technologie
  • Vormgeving
  • Goede koeling

Fred 02-07-2018

Simpele bediening

Mobiele airco met een A++ indicatie.
Doet wat een airco moet doen.
Makkelijk te bedienen.
5 jaar garantie

Pluspunten

• simpele bediening
  • relatief energiezuinig
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• prijzig

Armand ten Haaf 03-06-2017

Heerlijke verkoeling op warme dagen

Omdat we op zolder slapen hadden we al gesproken over het kopen van een mobiele airco. Een warme dag gaf de doorslag. Nog voordat de warme dagen die we kregen begonnen hebben we een delonghi mobiele airco gekocht. Heerlijk wat een verademing ondanks het warme weer. De airco op tijd aangezet en alles dicht kunnen laten door de vaste afvoer die we gemaakt hebben. Als we naar bed gaan zetten we hem op silent mode of uit en we kunnen heerlijk slapen.

Pluspunten

• Heerlijk koel, doet wat hij moet doen
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel mogelijkheden
  • Makkelijke bediening
  • Maakt niet super veel lawaai, met silent mode

Minpunten

• Zwaar

Natasja 29-05-2017

Super snel de juiste temperatuur!

Hij koelt suoer snel en als ie eenmaal koelis blijft ie zonder heel veel lawaai mooi op de juiste temperatuur!

Pluspunten

• Snel juiste temperatuur
  • Hij blaast omboog dus je voelt geen tocht.

Paul 27-05-2017

Snel koel

Lijkt goed en snel zijn werk te doen; stil in vergelijking met andere mobiele airco's (maar niet slaapkamerstil); bij ons staat 'ie op de 1e verdieping, wel een zwaar apparaat om over de trap naartoe te tillen (want de bezorgers helpen je tegenwoordig niet meer)