De'Longhi PAC WE112ECO - Reviews

100 m³
Uitvoering
monoblock-airco
Afstandsbediening

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Wim van Dorst 06-06-2017

de beste Portable Airco

eindelijk een de Longhi PAC WE 112 eco portable airco gekocht, met de hitte van vorige week uitgeprobeerd . Jammer dat ik hem niet al jaren eerder hebt gekocht. het was niet de goedkoopste maar wat een mogelijkheden en kwaliteit in deze prima airco.

Pluspunten

• werkt uitstekend
  • hulpstukken
  • verschillende hulpstukken voor aansluiten.
  • is veel stiller dan vele anderen
  • nu 5 jaar garantie van delonghi

Minpunten

• nog geen ontdekt

Eric 17-08-2017

Prima set met grote capaciteit.

Goede capaciteit, makkelijke bediening, doet goed wat hij moet doen. Bijvullen tijdens gebruik, goede ontvochtiging.

Wilma 11-07-2017

Mooi uiterlijk en snelle werking

Het apparaat start snel op en doet wat er van verwacht wordt: weinig herrie en de ruimtes worden fantastisch goed gekoeld.

Pluspunten

• Snelle werking
  • Eenvoudige bediening

Lau 27-06-2017

Airco

Het apparaat werk perfect voor op de slaapkamer.
Maar is zwaar voor naar boven te krijgen.
Het geluidsnivau is hoog
Als het apparaat op meerdere plaatsen wilt gebruiken ,moet men ook op meerdere plaatsen een afvoer maken.
Afvoerslang is aan de korte kant.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • werking goed

Minpunten

• Veel geluid
  • zwaar
  • Korte afvoerslang

Toon 23-06-2017

Kamer supersnel heerlijk koel!!

Onze woonkamer, woning uit 1965 dus muren niet zo goed geïsoleerd, vloer van hout..dus 29 graden in de zomer. Echter..afgelopen week..buiten 30 graden..in huis met deze airco op 18 graden (te laag ingesteld, kom ik zo op terug) op 22gr gekregen...verbruik is zeer zuinig te noemen voor het comfort wat je ervoor terug krijgt. Om terug te komen op te laag ingesteld, als je de airco op 23gr instelt, dan komt de airco beter tot zijn recht. Staat ook in de handleiding. Een mooi stuk plexiglas als inzetraam in het kozijn gelaatst, met 10cm besparing beneden voor de afvoerslag/schuifsysteem. Draairaam naar buiten draaien en heelrijk binnen genieten van de koele woonkamer. Een verademing! woonkamer is 6 bij 8 bij 2.6m met open keuken erbij van 2 bij 3 bij 2.6m, dus de 115m3 is echt voldoende. Over de bediening ben ik zeer te spreken over de boostmode..kamer was binnen 45 min van 27gr naar 22gr. Daarna zet je het terug naar automodus. (vergeet niet de temp op 23 of 22 te houden, want 18 is echt te koud!) en warmte in woonkamer behoort tot t verleden. Aankoop van het jaar voor mij. en met de 5 jaar garantie ook een geruststelling.

Pluspunten

• kamer snel koel
  • zuinig
  • geluid hoor je nauwelijks
  • mooi design

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

HB 22-06-2017

Heerlijk verkoelend

Ik heb de airco PAC WE112ECO aangeschaft omdat ik onregelmatig werk en overdag slaap. Gezien de warmte die heerst en in de toekomst alleen maar vaker voor zal komen ben ik tot de conclusie gekomen dat een mobiele airco een fijne aanwinst is. Hij koelt zeer goed en de ingebouwde waterkoeling is een mooie innovatie. Een klein puntje van kritiek is het geluid van de airco, die is redelijk hard.

Pluspunten

• Koeld goed

Minpunten

• Hard geluid
  • Erg korte afvoerslang

Astrid 21-06-2017

Mooi display, handige afstandsbediening. Koelt goed.

Koelt goed maar nog even zien of de hele ruimte ook echt gekoeld kan worden gezien de airco in de aanbouw staat tot er een gat in de muur gemaakt is. Het is een enorm ding, op de foto's lijkt het veel kleiner. Handig te vullen met water, aansluiten is zo gebeurd. Het geluid valt me echt reuze mee. Tussen de aanbouw en mijn huiskamer zit een enkelglas raam, daarnaast een deur en ik hoor 'm wel maar het stoort niet.
Het is veel geld, maar hopelijk is het het waard en zullen de honden me dankbaar zijn :)

Pluspunten

• Koelt goed
  • Geluid valt mee (niet voor in de slaapkamer)
  • Makkelijk met water te vullen
  • Zeer eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Korte afvoerslang

Frank Wintjes 01-06-2017

PAC WE112ECO uitstekende verkoeling

Na diverse reviews gelezen te hebben over verschillende mobiele airco's ben ik uitgekomen op de PAC WE112ECO. Mede door zijn ECO (waterkoeling) functie en daardoor een reducering van stroomverbruik en DB's.

Binnen gekregen tijdens de warme dagen (+30) en heeft deze mobiele airco zijn uitstekende dienst bewezen.

Ondanks het geringe aantal DB's (+-54) is hij niet echt geschikt om tijdens het slapen aan te laten staan. Maar dit is nagenoeg geen enkele mobiele airco of je moet je niet storen aan het geluid.

Voor ons was dit geen probleem aangezien hij de kamer prima terug koelt naar een zeer aangename temperatuur om bij in slaap te vallen.

Pluspunten

• Mobiel
  • Koeling van de unit middels waterkoeling
  • Duidelijke bediening

Minpunten

• Afvoerslang (maar dit was bekend bij aanschaf)
  • Gewicht (40Kg)
  • Maakt teveel lawaai voor tijdens het slapen