Bose SoundLink Mini II - Reviews

Bluetooth
Voeding
batterijen

Chrixx 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Goed geluid uit mooi boxje

Dit luidsprekertje is een klein wonder van vorm en functie. Het levert zeer bevredigende geluidskwaliteit op alle plaatsen waar WiFi en Bluetooth beschikbaar zijn, ook voor klassieke muziek. Het werkt met een lijst van apparaten met Bluetooth. Het is nog mooi ook, zeker in de niet besmettelijke kleur zwart. Het is gemakkelijk te bedienen. De helpdesk (helaas nodig in mijn geval) is uitstekend. Het zou mooi zijn als het nog iets lichter werd, maar het is compact genoeg om mee te nemen in een tas.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Eenvoudige bedienimg
  • Mooie vorm
  • Goede helpdesk

Minpunten

• Mag nog iets lichter

Belle 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat en prima service!

Zoveel keus maar dit apparaat stak zowel qua prestatie qua prijs/
kwaliteit gewoon boven de rest uit.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Jaloezie ;

Limburg 23-08-2016 Product paar weken in bezit

handig klein formaat, geweldig geluid

Wij hebben de Soundlink Mini II gekocht voor gebruik op de camping, op het terras en in de badkamer. De compacte afmeting doet geen enkele afbreuk op het fantastische geluid. Afspelen middels Bluetooth en een Spotify abonnement en dat gaat geweldig. Het apparaatje speelt met een volle accu 8 tot 10 uur.

Pluspunten

• Compact formaat
  • Fantastisch geluid
  • Gebruiksduur van de accu
  • Gemakkelijk meenemen
  • Eenvoudige installatie

Hans 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat

Wat een geluid. Ik heb de Bose Soundlink II nu een week en ben er razend enthousiast over. Wat een geluid uit zo'n klein kastje kan komen. Ook over baterijduur ben ik tevreden. Het is niet de goedkoopste, maar je krijg wel waar voor je geld. Een aanrader voor mensen, die geluidkwaliteit belangrijk vinden.

WimD96 31-01-2016 Product half jaar in bezit

Super speaker! De Bose Soundlink Mini 2 heeft zeer diepe bassen, en heel heldere hoge tonen. Al met al een heel groot en realistisch geluid. Ik heb 'm nu een half jaar, en de batterij gaat nog steeds even lang mee, soms wel 2 dagen speeltijd! Dat kan je van Apple niet zeggen... Een cover is wel aan te raden.

Bert 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb de bose gekocht en thuis meteen geprobeerd.
Wat opviel is dat hij bij een gemiddelde geluidssterkte een mooie, heldere klank heeft. Echter wanneer je het volume voluit draait, vindt er toch enige vervorming plaats. Het geluid begint dan schel te klinken. Ik ben dezelfde dag nog terug gegaan naar de winkel en hebben hem omgeruild voor een ''UE Megaboom'' van logitech. Hier ben ik wel echt heel enthousiast over. Dus als je power wilt dan zal ik de bose 2 niet aanraden. Voor de rest is er helemaal niks mis mee.

pimsep 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super geluid en volume. Een compacte speaker wel enigszins zwaar.
Erg makkelijk te bedienen, schakelt makkelijk over van het ene naar een ander apparaat. Voor mij de beste keus.

DennisvanBeek 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

een mooie compacte speaker met een goed geluid. Ik twijfelde eerst tussen deze speaker en de Beats pill+. Op aanraden van de Apple store heb ik uiteindelijk voor deze speaker gekozen. Ik vindt persoonlijk het geluid van deze speaker prettiger klinken dan de beats speaker. Wat erg handig is is dat de speaker aangeeft hoeveel batterijpercentage is, en de speaker geeft aan met welk apparaat de speaker verbonden is. Dit maakt het switchen tussen apparaten een stuk eenvoudiger.

hansg65 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Nadat de SoundLink Mini (I) naar zoonlief is gegaan, gisteren de SoundLink Mini II aangeschaft. Het feit dat ik na de I de II heb aangeschaft zonder überhaupt gekeken te hebben na alternatieven, zegt denk ik wel genoeg. Na mijn eerste ervaring met deze kleine GROTE Bose, voor mij geen ander meer. Thuis heb ik nog een (veel grotere) Samsung Multiroom M5 staan en mijn dochter gebruikt de JBL Charge. Beiden komen niet eens in de buurt van deze Bose, hoewel geluid natuurlijk een kwestie van smaak is. Ik gebruik de Bose altijd op mijn werk en natuurlijk in hotelkamers, in de caravan of waar ik dan ook maar onderweg ben. Vooral op mijn werk krijg ik vaak verbaasde blikken: komt dát geluid uit dát kleine ding...? En dan is de II nog eens verbeterd. Vooral het feit dat je hem met een standaard USB kabeltje kunt laden, gaf voor mij de doorslag mijn oude voor een zacht prijsje aan mijn zoon te gunnen en zelf deze nieuwe te kopen.

Mocht je deze luidspreker in een (grote) winkel gaan beluisteren, hou er dan rekening mee dat hij niet zo goed klinkt als thuis of in een andere kleinere ruimte. Deze luidspreker presteert optimaal in een kleinere ruimte, bijv. een werkkamer, hotelkamer of caravan. Zeker wanneer je hem een stukje van een muur of ander reflecterende wand zet. Je krijgt dan een heerlijke bas en mooi helder geluid wat eigenlijk gewoon niet kan uit zo'n klein ding!

Ik weet dat veel mensen de prijs te hoog vinden. Maar ik meen het echt: vergeleken bij alle troep die je voor wat minder geld kunt kopen, is deze luidspreker zijn prijs in Euro's dubbel en dwars waard. Zelfs wanneer Bose er € 300 voor zou vragen, zou ik het er nog voor over hebben. Zó goed is deze luidspreker!

mfj56 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Dit kleine monstertje is een feest om in huis te hebben. Zo compact, zo robuust, mooie vormgeving maar vooral het belangrijkste..het geluid... Zo vol..zo warm...heeft plaats gemaakt voor de stereotoren...vaak moet ik mijn man nog vragen of muziek wat zachter mag...vult de hele kamer!!! Niet echt goedkoop maar je krijgt er dan ook veel kwaliteit voor terug....ja.... een dikke aanrader!!