Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 287 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Tonnie 18-03-2024

Goede site met een ruim assortiment en bovendien snel afgeleverd; top!
Ook is de prijs ten opzichte van winkels en apotheken aantrekkelijk en dat is wel zo fijn in deze dure tijd voor noodzakelijke producten.

Mary 18-03-2024

De bestelling zoals afgesproken geleverd. Bij de laatste levering miste wij 2 zakjes met ragers gebeld netjes te woord gestaan dag later nagleverd. Wij bestellen al heel lang bij Tandenborstel.com en altijd top.

Laura 17-03-2024

Snelle levering. Netjes verpakt. Je krijgt wat je besteld hebt. Ben helemaal happy! 😬

Wilma van Aalst 16-03-2024

Prima webshop, duidelijk, netjes verpakt en snelle bezorging. Zeker een Aanrader.

Willy Rijk 16-03-2024

Top webshop
Makkelijk te bestellen, zeer snelle leveeing en ik ben blij met de prijzen van deze webshop.
Netjes verpakt!!
👍

P van Nus 12-03-2024

Zeer snelle perfecte bezorging, middags besteld en de volgende dag al bezorgd en met aankondiging via email.

Bernard 09-03-2024

Prima ervaring met Tandenborstel.com !
Makkelijk bestellen via de site, snelle levering en goed verpakt. En dat allemaal voor een scherpe prijs

John 09-03-2024

Door tandenborstel.com is alles goed geregeld alleen bezorging door post.nl is waardeloos. Werd op het verkeerde adres afgeleverd.

Louis 08-03-2024

Het goede product voor de beste prijs, snel geleverd. In de bestelling had ik een foutje gemaakt m.b.t. mijn adres op vrijdag om 17.30.Ze waren al gesloten maar na 10 min kreeg ik een mail terug, we hebben je adres aangepast, dat is geweldig. Tandenborstels kwamen op het goede adres aan.Het zijn topper.

Johan ten Hoor 05-03-2024

Mooie duidelijke site zonder nonsens. Ik had de borstels besteld en betaald via een andere site. Maar die konden niet leveren en storten het betaalde bedrag terug. Tandenborstel.com kon wel leveren en onverwacht snel.
Wat me wel stoorde was dat ik moest bestellen boven een bepaald bedrag. Dus eigenlijk heb ik nu teveel tandenborstels.

theo weegels 04-03-2024

zeer tevreden over bestelling en levering gaat zeer snel en correct kan ik iedereen aan bevelen.

Theo 03-03-2024

Op een eenvoudige manier een electrische tandenborstel besteld. De levering vond heel snel in een goede verpakking plaats. Heel tevreden.

Paul Leenaerts 02-03-2024

100 % tevreden. Besteld vanuit België. De prijs was OK vergeleken met de concurrentie, leveren was super, supersnel, Mijn gekozen tandenborstel was niet op voorraad, zonder meerprijs de duurdere versie gekregen (was de zelfde tandenborstel, maar met wat extra's). Dit bedrijf is een aanrader!

Joke v.d. Driesche 01-03-2024

Prima site , ik heb deze shop gekozen vanwege de prijs . Snelle levering !!! Wat mij wel heeft gestoord is dat na de bestelling werd vermeld dat binnen enkele minuten een bevestiging gestuurd zou worden ( nooit gebeurd ) ook geen vermelding wanneer het pakket geleverd zou worden . Was toevallig wel thuis toen het afgeleverd werd .

NZPeter 24-02-2024

Voordelig geprijsde artikelen voor tandverzorging. Correcte en snelle afhandeling van bestellingen.

Oxyjet 24-02-2024

Het is een goed product, op tijd geleverd. Prijs is correct. Beslist aan te bevelen.

Marjo 18-02-2024

Al meerdere keren tandenstokers bij dit bedrijf besteld. De bestelling is altijd compleet en wordt snel geleverd.

Manazie 16-02-2024

Deze shop gekozen omdat de aanbieding voor de elektrische tandenborstels het beste was. Duidelijke website, verzending verliep zonder problemen. Super!

Ton de Waal 12-02-2024

We hebben nu voor de 2e keer bij dit bedrijf besteld afhandeling en levering is naar volle tevredenheid.

Ad 12-02-2024

Tandenborstel.com doet wat zij zeggen. Duidelijke site, snel en alles conform bestelling.

Els 11-02-2024

Aantal keren besteld! Duidelijke site, snel en netjes alles in huis! Al de volgende dag!

M.L 11-02-2024

Pakketje word beschreven op de website als word bezorgd aan huis waarvoor je betaald maar werkelijkheid is dat het leveringsbedrijf dit gewoon aflevert in een post punt in de buurt en niet moeite doet dit aan huis te leveren. Daarnaast snelle reactie over het leveringspunt maar als je om een compensatie vraagt is er complete stilte.

Bertus 09-02-2024

Snelle levering en niet duur. Overzichtelijke site. Snek te vinden wat je zoekt

Eric 04-02-2024

Overzichtelijke website, supersnelle levering en fantastisch goede aanbieding.

Tevreden klant 30-01-2024

Snelle levering en goede service. Inmiddels bestel ik nu altijd bij Tandenborstel.com. Groot assortiment en voordelig.