Saniweb.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saniweb.be.

Saniweb.be stelt zich voor

Saniweb biedt het grootste online assortiment badkamerproducten van Nederland en België, inclusief alle A-merken zoals Grohe, Villeroy & Boch, Ben en Geberit. Bij Saniweb profiteer je van de scherpste prijzen, kun je zelf je bezorgmoment kiezen en ontvang je minimaal 3 jaar garantie op het gehele assortiment. Ook heeft Saniweb een mega groot magazijn met veel voorraad artikelen zodat je bent verzekerd van een snelle levering. Voor vragen kun je iedere werkdag tot 22:00 uur bij onze klantenservice terecht: via de telefoon, whatsapp, chat of mail.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Patrick D. 22-03-2019

Ik zocht enkele toiletascessoires en na wat rondkijken op het web kwam Saniweb er als de goedkoopste uit. Bestellen ging zonder probleem, maar ondertussen zag ik in het chatvenster dat ik eventueel info kon krijgen voor een persoonlijke korting. Dat heb ik dan ook via chat gedaan en inderdaad bovenop de reeds relatief goedkope prijs een kleine extra korting gekregen. Levering ging vlot en was vooraf aangekondigd, en betalen kan bij de bestelprocedure of, zoals ik heb gedaan, met de betaalkaart bij de levering aan de chauffeur. Ik ben zeer tevreden over deze online-winkel!

Nijkerker 20-04-2016 Via de website gekocht

De website werkt prima, en je kunt met iDEAL betalen.

Dit was perfect. Een beschadigd onderdeel werd meteen onder garantie vervangen.

Ze hebben heel veel. Ons toilet was een bijzonder type dat niet veel wordt verkocht. Maar zelfs die hadden ze o voorraad.

Ik geef niet snel een 10, maar nu zeker wel. Kreeg een drukplaatje die in de fabriek beschadigd is geraakt. Formulier met foto's gestuurd en ik kreeg meteen een nieuwe opgestuurd, en kon de beschadigde drukplaat kosteloos retour sturen. Bezorging was snel, en de service subliem. En nog de laagste prijs ook voor het toilet dat wij wilden (Geberit omega, lang niet overal te krijgen, maar wel bij Saniweb).