MEETenWEET.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MEETenWEET.com.

Schrijf een review voor deze winkel

Jacob 04-02-2022

Een heel duidelijke omschrijving, alles netjes verpakt.
Duidelijke mails over de te verwachte bezorgtijd.
Kortom top 👍

Annet 24-09-2021

Er werd snel geleverd en er kwamen meerde mails met de locatie waar het pakketje was afgeleverd omdat ik niet thuis was. Prima service☺️

R.B 07-09-2021

Beloofd en ook bevestigd dat het pakket naar postnl afhaalpunt gestuurd zou worden en zonder opgaaf van reden door dpd naar mijn huisadres. Kon dit gelukkig nog veranderen naar een ophaalpunt van dpd.
Al met al vrijdag besteld en pas op dinsdag geleverd.
Als je belooft en bevestigt dat je het naar een postnl punt stuurt, dit de klant opgeeft en dit ook wordt bevestigd, moet dit niet plotseling veranderd worden en dan gewoon nog aangeven het huisadres.

Ed 22-08-2021

Pijlsnel geleverde (eenvoudige) stappentellers. Was tijdens het bestelproces even bang dat ik per ongeluk een tandenborstel had besteld (de naam tandenborstel.com kwam ook tevoorschijn). Maar het bleek gelukkig helemaal te kloppen.

Elly van Alst 16-01-2021

Ik was op zoek voor een stappenteller en toen kwam het merk omron stappenteller van deze winkel en omdat ik van dit merk ook een bloeddrukmeter heb en die me zeer goed bevalt heb ik deze stappenteller besteld deze is netjes en goed verpakt bezorgd.

Manouk 02-06-2020

Eigenlijk krijgen jullie nog niet eens een 1 want ik heb de bestelling nooit ontvangen terwijl ik wel een mail kreeg dat het pakketje was bezorgd ??
Ik heb jullie hierover gemaild, ook daar geen reactie op. Ik vind dit echt een slechte zaak en hoop dat jullie dit alsnog gaan oplossen. Anders zal ik nooit meer iets bestellen via jullie.

Ronnie69 12-04-2020

De test werd snel en correct verzonden. De tester werkte alleen het deel om in de vinger te prikken werkt niet dus dat was wel jammer.

Ria 15-03-2020

Duidelijke shop wat ik zocht was er ook ,heel snel in huis.Alleen ze zouden er beter aan doen een andere bezorger te nemen deze DPD komt niet langs maar levert het meteen in bij het service punt.Zeer onbetrouwbaar en vervelend.Ik was thuis en voor niets zitten wachten.

Ton 14-03-2020

Nergens meer een oorthermometer te vinden online....wel bij meet en weet en de volgende dag in huis,top

Ajs 28-02-2020

Snel en netjes plus goed geleverd.
Aan te bevelen aan andere kopers.
Het product doet het zeer goed.

Ajs 22-02-2020

snel en netjes geleverd.
Een hele goeie zaak .
Zeker de moeite waard om door te vertellen.

Guno 21-02-2020

Super betrouwbare winkel en snelle verzending, een aanrader voor iedereen die beschikbare producten bij deze aanbieder wil bestellen

A. Kohnhorst 18-02-2020

IDeze review heeft betrekking op een on-line bestelling . De winkel heb ik niet bezocht.
De bestelling en levering van het product, een koorts thwermometer is door MEET en WEET zeer snel en accuraat utgevoerd. Mijn bestelling kwam te laat voor "volgennde dag " bezorging, maar die werd toch wel uitgevoerd. Dat is mij heel goed bevallen.
Verdser waren de contacten - hoewel summier - heel prettig ern competent.
Voornamelijk echter trof mij de prijsstelling bijzonder positief.

tac 14-02-2020

goed assortiment. De bestelling ging iets mis: geen bevestigingsmail van mijn bestelling. Na telefonisch contact snelle en correcte levering met voldoende info hierover

Weijts 11-02-2020

Heldere informatie , goed product volgens afspraak geleverd. Goede kwaliteit. Tiptop in orde.

Aafke 06-02-2020

Het bestellen ging super-makkelijk. Geen account verplicht. Bestelling kwam ook snel. Verstuurd met postnl. Geen overdreven grote verpakking, ook prettig. Kortom alles was prima.

CPM 30-01-2020

Duidelijke site. Heeft de juiste producten tegen voordelige prijs. Aankoop snel gedaan en product de volgende dag in huis.

Adwima 17-10-2019

Bestelling was snel binnen, na het uitproberen van het product was ik niet blij. Maar helaas terugsturen is geen optie want het product is gebruikt.!!!!! hoe kom ik er dan achter of iets werkt of niet. Ik heb het product gehuden, mijn verlies genomen en ergens anders een andere besteld.