Matrasdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Matrasdirect.nl.

Matrasdirect.nl stelt zich voor

Matrasdirect.nl staat bekend om de snelste bezorg service in Nederland. Uniek is de grote collectie matrassen in alle mogelijk maten direct leverbaar. Altijd tegen de laagst mogelijke prijs en gratis thuis geleverd. Sinds 1996 de eerste online matrassen specialist in Nederland en sinds 2002 ook de MD Premium store dealers waar uitgebreide matras test studio’s staan.

Schrijf een review voor deze winkel

Jessica 16-03-2019

Matrasdirect leert helaas niet van de klachten op andere websites. Bij het retour sturen van een zeer ondeugdelijke matrasbeschermer (Waterdichte Molton Plateau, met elastieken welke er steeds af schoten) kwam mijn overige bestelling onder de 20 euro uit, waardoor ik niet het volledige bedrag van de molton retour kreeg. De verzendkosten werden van het bedrag afgehaald.
Matrasdirect wat is het triest om je te verschuilen achter de kleine lettertjes in de algemene voorwaarden. Het erop attent maken van de klant bij het directe email contact voorkomt toch veel boze klanten. Jullie leren het blijkbaar niet.

Mensen hiermee wil ik zeggen, let alsjeblieft op met wat je koopt bij deze goedkope aanbieder, want op deze manier wordt er geld verdient, terwijl de klant de dupe is van een aantoonbaar ondeugdelijk product. En zo zullen er vast meer producten zijn......
Jessica 21-03-2019

Update:

Matrasdirect heeft contact opgenomen en gaf aan beter op de communicatie betreffende een retour te letten. De verzendkosten heb ik alsnog retour gekregen. Netjes te woord gestaan deze medewerker.