Majstra.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Majstra.com.

Majstra.com stelt zich voor

Majstra is gespecialiseerd in het aanbieden van elektronicaproducten tegen een eerlijke prijs. Majstra heeft kwaliteit, service en nazorg hierbij hoog in het vaandel staan. Door deze lage prijzen zijn veel elektronicaproducten binnen handbereik voor veel consumenten.

Schrijf een review voor deze winkel

Beveka. 14-05-2021

Via Bolcom bij Majstra 4K camera gekocht.Bij gebruik bleek niet alles op de camera te zijn opgenomen.Melding van gemaakt bij Majstra die mij via e-mail een aantal dingen liet proberen maar niets hielp.Ik mocht de camera terugsturen en kreeg er een nieuwe voor terug.Die werkte perfect,zodat ik niets anders kan dan zeggen:"Perfecte service".

Frank 03-11-2018

Uitstekende service!

via bol.com bij majstra een mobiele telefoon aangeschaft echter begon deze na enige tijd wat problemen te vertonen, de klacht gemeld bij bol.com en zij hebben majstra ingelicht.Majstra heeft dit erg proffesioneel en met respect voor de klant opgelost door een nieuwer model van hetzelfde merk en met gelijke specificaties op te sturen, correcte afhandeling en service!

Aloysius 01-06-2018

Super service

Via www.Bol.com een draadloos mini toetsenbord gekocht, na 3 weken had ik voortdurend storing. Heb in overleg met www.bol.com Majstra gebeld, nadat ik had uitgelegd dat het toetsenbord steeds in de wachtstand ging na 2 seconden kreeg ik te horen dat er direct een nieuw exemplaar verstuurd zou worden.
Een geweldige service.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ruslana 05-07-2017

Mooie tablet en leuke klantenservice

Vriendelijk geholpen door een nette klantenservice. Na wat vragen kwam ik uit welke tablet ik wilde kopen en deze werd snel en netjes geleverd. Een goed werkend product voor een lage prijs, tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rick 18-05-2017

Tevreden over producten en goede afterservice!

Heb de afgelopen tijd meerdere producten aangeschaft bij Majstra. Onder andere een speaker en een smartphone. Ik ben erg tevreden over de producten zelf, de hulp die ik telefonisch kreeg toen ik ergens niet uit kwam en hoe een probleem is opgelost. Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jos 04-05-2017

Snelle verzending

Vorige week een tablet besteld en netjes en snel geleverd. Goed product en op de site us de omschrijving erg duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

mp 09-02-2017

Pas op: 'refurbished' = smerig en beschadigd

Let op voordat je bestelt! Wat verkocht wordt als 'refurbished' is hoogstwaarschijnlijk gewoon sterk gebruikt en in uitzonderlijk slechte toestand. Mijn tablet kwam aan met smelt/brandschade (van een sigaret oid), beschadigde koptelefoonaansluiting, en een algemeen smerige toestand. Niet de 75 euro waard! Hij gaat meteen terug, jammer van mijn tijd en de retourkosten!! Geen aanbeveling!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

nancy 14-10-2016

Super Service!!

Via internet (bol.com) hebben wij in december vorig jaar een tablet gekocht voor onze zoon. In september van dit jaar deed de tablet niets meer.... opladen was een ramp en de melding in het beginscherm zorgde ervoor dat we de tablet niet meer konden gebruiken. Majstra gebeld, eerst met een update geprobeerd om het probleem te verhelpen, toen dat niet lukte de tablet opgestuurd, en binnen 3 dagen stond de postbode weer aan de deur. MET EEN GEHEEL NIEUWE TABLET! Super service, Hulde aan Koen en Josip voor de service!

Pluspunten

• bereikbaarheid
  • klantvriendelijkeheid
  • Service!