Majstra.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Majstra.com.

Majstra.com stelt zich voor

Majstra is gespecialiseerd in het aanbieden van elektronicaproducten tegen een eerlijke prijs. Majstra heeft kwaliteit, service en nazorg hierbij hoog in het vaandel staan. Door deze lage prijzen zijn veel elektronicaproducten binnen handbereik voor veel consumenten.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

• Slecht

Ruslana 05-07-2017 Via de website gekocht

Mooie tablet en leuke klantenservice

Vriendelijk geholpen door een nette klantenservice. Na wat vragen kwam ik uit welke tablet ik wilde kopen en deze werd snel en netjes geleverd. Een goed werkend product voor een lage prijs, tevreden!

Rick 18-05-2017 Via de website gekocht

Tevreden over producten en goede afterservice!

Heb de afgelopen tijd meerdere producten aangeschaft bij Majstra. Onder andere een speaker en een smartphone. Ik ben erg tevreden over de producten zelf, de hulp die ik telefonisch kreeg toen ik ergens niet uit kwam en hoe een probleem is opgelost. Ga zo door!

Jos 04-05-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending

Vorige week een tablet besteld en netjes en snel geleverd. Goed product en op de site us de omschrijving erg duidelijk.

mp 09-02-2017 Via de website gekocht

Pas op: 'refurbished' = smerig en beschadigd

Let op voordat je bestelt! Wat verkocht wordt als 'refurbished' is hoogstwaarschijnlijk gewoon sterk gebruikt en in uitzonderlijk slechte toestand. Mijn tablet kwam aan met smelt/brandschade (van een sigaret oid), beschadigde koptelefoonaansluiting, en een algemeen smerige toestand. Niet de 75 euro waard! Hij gaat meteen terug, jammer van mijn tijd en de retourkosten!! Geen aanbeveling!!!

nancy 14-10-2016 Via de website gekocht

Super Service!!

Via internet (bol.com) hebben wij in december vorig jaar een tablet gekocht voor onze zoon. In september van dit jaar deed de tablet niets meer.... opladen was een ramp en de melding in het beginscherm zorgde ervoor dat we de tablet niet meer konden gebruiken. Majstra gebeld, eerst met een update geprobeerd om het probleem te verhelpen, toen dat niet lukte de tablet opgestuurd, en binnen 3 dagen stond de postbode weer aan de deur. MET EEN GEHEEL NIEUWE TABLET! Super service, Hulde aan Koen en Josip voor de service!

Pluspunten

• bereikbaarheid
  • klantvriendelijkeheid
  • Service!

hans 22-03-2016 Via de website gekocht

Ze reageren snel en goed

Wij zijn niet echt handig maar ze hebben ons met veel tijd en geduld geholpen

Erg aardige mensen en nette behandeling

Super goede service een dikke 10 zo hoort het