Cresta DTX370

Eurochron EFWS S250 Digitaal draadloos weerstation Voorspelling voor 12 tot 24 uur

temperatuur, luchtvochtigheid, luchtdruk

Alecto WS-4800

Kleuren
wit
Buitensensoren
regen, temperatuur, luchtvochtigheid, luchtdruk, windrichting, windsnelheid
temperatuur, luchtvochtigheid, luchtdruk
Alecto WS-4800 Best Reviewed 3 keer feb 2017
8,5 (168)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Wc.Oetelaar 26-01-2015 Product jaar of meer in bezit

Zeer tevreden,na 2jaargebruik,buitensensor kapot,gebelt,3 dagen later nieuwe in de brievenbus,,kostenloos,,dat noemen wij nog eens service.Hartelijk dank.

ajw72 24-12-2013 Product maand in bezit

“Helaas, helaas... Dit uiterlijk mooie product stelt zeer teleur. Binnen een dag was de connectie met de buitensensor verdwenen en niet meer tot stand te brengen. Vervolgens van alles geprobeerd om dit te herstellen, ook de resetknop gebruikt. Dat was het definitieve einde van de set. Het beeld viel namelijk uit en kwam niet meer terug. Terug gegaan en een nieuwe gekregen. Na een maand precies dezelfde problemen! Teruggebracht voor reparatie bij de winkel, moet er eerst contact opgenomen worden met Cresta voor een reparatiecode! Wat is dit voor service? Moet nog bellen. Update volgt. Advies tot nu toe: dit apparaat links laten liggen.”

koolmees 10-07-2014

Waar is de update?

ajw72 27-01-2015

Hierbij de update.
Na twee weken kreeg ik een nieuw apparaat toegestuurd. Deze werkt nu een jaar probleemloos! Ben er uiteindelijk toch blij mee.