Inventum PW720BG - Reviews

vierkant

8,9

Riet Marijnissen 19-09-2016 Product paar weken in bezit

'n prima aankoop

Prijs oke, voldoet aan al mijn verwachtingen. Heel veel mogelijkheden: o.a. geheugen voor 8 personen, uitgebreide lichaamsanalyse, gemakkelijk in gebruik Uiterlijk modern en fraai.

henk 13-03-2016 Product half jaar in bezit

mooie weegschaal

eigenlijk maar twee bemerkingen:
BMI wordt niet uitgerekend en bij ons waren de batterijen na een half jaar aan vervanging toe.

Dalkman 13-07-2015 Product paar weken in bezit

Of je nu op je op je midvoet gaat staan, meer op je tenen of op je hakken rust; deze weegschaal laat zich niet foppen en geeft stabiele resultaten (minieme afwijkingen vergeleken bij andere personenweegschalen), zodat je niet verschillende keren hoeft te wegen. Hij zou volgens de Consumentenbond ook het best overeenstemmen met geijkte weegschaal. Heel handig dat de meetresultaten na weging driemaal weergegeven worden, zodat je tijd hebt om ze te noteren. Enige puntje ter verbetering is dat de donkerblauwe led-display niet altijd goed leesbaar is in fel verlichte ruimtes (maar voldoet prima bij gewone verlichting).

Thierry05 01-05-2015 Product paar weken in bezit

Tot voor kort gebruikten we steeds een klassieke mechanische weegschaal. Ik had enig voorbehoud ten opzichte van personenweegschalen met uitgebreide functies.
De BG720PW heeft me echter van het tegendeel overtuigd. Het is een erg handig toestel dat zo is ingesteld voor (4)gezinsleden.
De metingen zijn accuraat en consistent en de grote blauwe led cijfers laten zich gemakkelijk aflezen. Kortom een degelijk toestel voor een betaalbare prijs.
Minpunten? Eentje, het weergeven van een BMI cijfer had het plaatje helemaal compleet gemaakt.

komma 28-03-2015 Product maand in bezit

Een prachtig uitziend apparaat dat op alle punten voldoet aan mijn verwachtingen. Goed zichtbaar display, veel mogelijkheden.
Prijs kwaliteit verhouding is prima. zeker een aanrader.

brikysa 24-02-2015 Product maand in bezit

Mooie strakke weegschaal, maar een groot nadeel bij deze is dat mijn man en ik te dicht op elkaar zitten qua gewicht waardoor de weegschaal bij elke weging vraagt welke persoon het is. Dit is bij frequent gebruik erg vervelend, omdat je steeds opnieuw moet instellen. Maar indien er meer kilo's tussen de gebruikers zitten is hij denk ik wel handig.

Sandra Stoetman 16-02-2015 Product maand in bezit

Wat een ontzettend fijne weegschaal is dit. Naast zijn moderne en mooie uitstraling is hij makkelijk in gebruik en weegt naast alleen je gewicht ook je vet-, spier- en vochtpercentage en je botmassa. Daarnaast kun je gegevens van meerdere personen instellen, al moet ik zeggen dat de weegschaal niet altijd de juiste persoon herkent die op de weegschaal staat, echter vraagt hij wel (bij twijfel en als de gewichten van meerdere personen dicht bij elkaar liggen) om de juiste persoon (bijv. persoon 1 of 2). Al met al doet de weegschaal waar hij voor staat en ben ik erg blij met deze aankoop!