De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch TWK3A011 grijs op Kieskeurig.be.

Ingridd 22-03-2021

Mooi rood is niet lelijk

Geschreven voor: Bosch TWK3A011 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige rode waterkoker , die je bijna niet hoort en heel snel het water verwarmd. Ligt lekker in de hand en schenkt soepel , TOP
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Ingridd 20-03-2021

Mooi rood is niet lelijk

Geschreven voor: Bosch TWK3A011 grijs

Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Reviewmagnaat 09-02-2015
  • Product kwartaal in bezit

Dit is een leuke budget waterkoker. Hij is met zijn 1,7 liter lekker ruim. Het gegeven dat je hem kan ronddraaien terwijl de kabel op zijn plaats blijft is erg handig bij plaatsing. De deksel is een klein minpunt. Dat is geen klep die je kan openzetten maar die moet je eraf nemen. Het verwarmingselement is deels achter een ijzeren bodem weggewerkt, maar deels ook niet. Verticaal loopt er nog een verwarmingselement. Dat is gemakkelijker schoonmaken dan een slangvorm op de bodem maar minder gemakkelijk dan wanneer het element volledig is weggewerkt onder een bodemplaat. Het design vind ik mooi. De ledlamp in de schakelaar die gaat branden wanneer je hem aanzet is echter erg dominant aanwezig. Voor zijn prijs een prima keuze. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.