De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BeardTrimmer 7 Braun Baardtrimmer 7 BT7320, Baardtrimmer Voor Mannen, Haartrimmer, Voor Gezicht, Haar op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tim.dams@hotmail.com 05-08-2022

Geweldig product, hij scheert erg netjes en de messen zijn heel scherp. Er zitten erg veel benodigheden bij en het is een handig etui om de spullen op te bergen.

SK 04-08-2022

Afgelopen weken heb ik deze super fijne trimmer gebruikt. Tijdens het testen van dit apparaat heb ik gemerkt hoe fijn het apparaat teint en hoe super het eind resultaat is!

Het apparaat is stiller dan mijn vorige tondeuse en heeft een handig klein scheerapparaat opzetstukje waarmee je een nog gladder resultaat behaald! De messen zijn scherp en trimmer hierdoor gemakkelijk de haren kort!

SK 04-08-2022

Afgelopen weken heb ik deze super fijne trimmer gebruikt. Tijdens het testen van dit apparaat heb ik gemerkt hoe fijn het apparaat trimt en hoe super het eind resultaat is!

m**k@h**l.com 31-07-2022

Met veel plezier heb ik deze baardtrimmer mogen. Er zijn voldoende opzetstukken om echt een kunstwerkje te maken van de baard. Tot slot heel blij met het opbergtasje. Voor mij niet meer zonder!

Pluspunten

• Laadt snel op
  • Scherpe lijnen

j**d@l**e.nl 30-07-2022

Prettige baardtrimmer, trimt vlot en precies

Ik heb deze Braun baardtrimmer nu een aantal weken in gebruik en ik ben positief verrast, vooral qua veelzijdigheid. Instellen van de gewenste lengte is eenvoudig en het apparaat trimt nauwkeurig. De kop van deze trimmer is breder dan ik gewend ben, pakt daardoor meer haren en hierdoor scheert het vlot. Het apparaat ligt prettig in de hand, voelt kwalitatief goed aan en is met enkele minuten opgeladen voor een trimbeurt. Prettig, want als de batterij onverhoopt leeg is ben ik toch binnen tien minuten ready to go. Bij een volledig opgeladen batterij kan ik ruim anderhalf uur met het apparaat doen. Fusion Proglide mesje is meegeleverd, wat ook de keuze biedt voor geheel glad scheren. Schoonmaken gaat eenvoudig, kop is af te spoelen. Douchen met deze trimmer kan alleen niet. Al met al vind ik dit apparaat waar voor je geld: het ligt fijn in de hand, scheert nauwkeurig en is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Nauwkeurig
  • Vlot geladen voor één trimbeurt

Stukato 28-07-2022

Scherper, sneller, effciënter?

De afgelopen periode heb ik de kans gekregen om deze Braun baardtrimmer te mogen testen en ik moet zeggen dat dat mij goed is bevallen. Deze baardtrimmer wordt geleverd met genoeg accessoires om zowel mijn stoppelbaard goed te onderhouden als de rest van de beharing van mijn gezicht volledig weg te halen. Wat ik heel fijn vind is de precisiedraaiknop, waardoor ik heel precies de gewenste lengte in kan stellen.

Het apparaat zelf voelt degelijk aan, de opzetstukken voelen wat ‘goedkoop’ aan, maar voldoen verder uitstekend. Waar ik wel vaker last van heb en zo ook met deze baardtrimmer, is het kunnen bijwerken van de baard rond de hals. Dat betekent dat ik wat vaker de trimmer daar langs moet halen om het gewenste effect te bereiken. De oplossing van het meeleveren van een Gillette scheermes inclusief enkele reservemesjes vind ik elegant. Dat is goed te gebruiken voor die delen die helemaal glad geschoren moeten worden.

De accu houdt het vele trimbeurten vol en de trimmer is zelfs te gebruiken als deze aan het opladen is. Als laatste kan ik nog de reisetui benoemen, welke ik ook fijn vindt. Heel simpel, maar ik kan daar wel alle onderdelen van deze baardtrimmer in kwijt. Voor iemand die zijn spullen netjes opgeruimd wil hebben is dat toch fijn.

Kortom, ik ben een tevreden gebruiker van deze Braun baardtrimmer.

• Reisetui
  • Instelmogelijkheden

Minpunten

• Trimt niet perfect
  • Plastic gevoel

Sacha 28-07-2022

Het is een uitstekende tondeuse. Het is niet nodig om verschillende scheermethodeste gebruiken voor haar en baard. Ik heb het product voor Philips mogen testen en ik ben erg tevreden. Het is echt fijn omdat alles wat ik wil doen met deze trimmer kan worden gedaan. Ik heb verschillende baard- en haarlooks, afhankelijk van mijn stemming of de gelegenheid, en meer heb ik niet nodig. Het trimt ook de randen en het wordt zelfs geleverd met een Gillette Proglide voor de lijnen. Ik zal van dit product genieten, hopelijk nog vele jaren.

Pluspunten

• Meerdere standen
  • Proglide gillette mesje erbjj

a**s@h**l.com 24-07-2022
Ik denk dat dit een erg goed scheerapparaat is! Ik heb het apparaat mogen testen en het beviel me erg goed. Voordelen zijn lange batterijduur, precizie en flexibiliteit. Dit scheerapparaat heeft een kop die enigszins kan roteren, wat voor meer precizie zorgt. Het is jammer dat er geen houder bij zit om hem op te laden, maar dat is niet heel erg.

r**t@o**r.eu 22-07-2022

Zoals veel andere mannen heb ik tijdens de pandemie ook de baard laten staan. Wat eerst makkelijk was (niet meer dagelijks scheren) werd al snel een routine om dagelijks de boel bij te houden. Een handige trimmer is dan noodzaak.

Ik was dan ook blij dat ik onlangs deze BT 7320 mocht testen. Een nieuwe aanwinst van Braun. Wat gelijk opvalt is de draaiknop waarmee je de trimlengte traploos kan instellen. Dit lijkt een uitkomst, maar de realiteit is dat het lastig scheren is, omdat je steeds de draaiknop aanraakt. Wat wel handig is zijn de extra hulpstukken met name de precisie scheerkop. Handig voor de moeilijke plekken. Voor het gladde werk krijg je de bekende Gilette erbij met het beste scheermesje dat er bestaat.

Al met al een mooi apparaat, maar de versie zonder draaiknop heeft toch mijn voorkeur.

Pluspunten

• Veel accessoires

Minpunten

• Draaischif zit in de weg