De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT7320 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SK 04-08-2022

Goede Trimmer!

Geschreven voor: Braun BT7320

Afgelopen weken heb ik deze super fijne trimmer gebruikt. Tijdens het testen van dit apparaat heb ik gemerkt hoe fijn het apparaat teint en hoe super het eind resultaat is!

Het apparaat is stiller dan mijn vorige tondeuse en heeft een handig klein scheerapparaat opzetstukje waarmee je een nog gladder resultaat behaald! De messen zijn scherp en trimmer hierdoor gemakkelijk de haren kort!

m******************@h********** 31-07-2022

Top!

Geschreven voor: Braun BT7320

Met veel plezier heb ik deze baardtrimmer mogen. Er zijn voldoende opzetstukken om echt een kunstwerkje te maken van de baard. Tot slot heel blij met het opbergtasje. Voor mij niet meer zonder!

Pluspunten

• Laadt snel op
  • Scherpe lijnen

Minpunten

• Geen

a*********@h********** 24-07-2022
Geschreven voor: Braun BT7320

Ik denk dat dit een erg goed scheerapparaat is! Ik heb het apparaat mogen testen en het beviel me erg goed. Voordelen zijn lange batterijduur, precizie en flexibiliteit. Dit scheerapparaat heeft een kop die enigszins kan roteren, wat voor meer precizie zorgt. Het is jammer dat er geen houder bij zit om hem op te laden, maar dat is niet heel erg.

r******@o********** 22-07-2022

Traploze trimmer

Geschreven voor: Braun BT7320

Zoals veel andere mannen heb ik tijdens de pandemie ook de baard laten staan. Wat eerst makkelijk was (niet meer dagelijks scheren) werd al snel een routine om dagelijks de boel bij te houden. Een handige trimmer is dan noodzaak.

Ik was dan ook blij dat ik onlangs deze BT 7320 mocht testen. Een nieuwe aanwinst van Braun. Wat gelijk opvalt is de draaiknop waarmee je de trimlengte traploos kan instellen. Dit lijkt een uitkomst, maar de realiteit is dat het lastig scheren is, omdat je steeds de draaiknop aanraakt. Wat wel handig is zijn de extra hulpstukken met name de precisie scheerkop. Handig voor de moeilijke plekken. Voor het gladde werk krijg je de bekende Gilette erbij met het beste scheermesje dat er bestaat.

Al met al een mooi apparaat, maar de versie zonder draaiknop heeft toch mijn voorkeur.

Pluspunten

• Veel accessoires

Minpunten

• Draaischif zit in de weg