Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

• Best Reviewed mei 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 96 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Bogdan 27-07-2020

Mooi object maar....

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Lang getwijfeld tussen een Philips Ambilight en deze The Frame. Philips Ambilight is een hele bijzondere kijk ervaring en als zou overstappen naar een andere merk dan was het voor een goede reden.
Ik heb mijn nieuwe huis ingericht met kunst op de muur en ik vond The frame (. Ik heb de 55 inch ) perfect passen tussen mijn schilderijen. Het is een plaatje en hij staat super strak tegen het muur. Bijna niet te onderscheiden met de andere schilderijen eromheen.
Ook er plus punt is het dunne doorzichtige kabeltje die makkelijk kan verstopt worden. Dus alles gast via dat.
Apple TV is ingebouwd en het werkt perfect, The Frame wordt meteen gevonden door al mijn Apple devices. Dus geen Apple TV meer nodig om te streamen, scheelt geld en rommel op de tv meubel.
Afstandsbediening is mooi, licht, en heel makkelijk te leren en te bedienen. Beter dan die van Philips naar mijn mening.
Nu kom ik op de min punt. En dat is meteen een grote: beeldkwaliteit! Matig en de bleeding op zwart is dramatisch! Ik heb gewoon ongeveer 6-7 witt/grijze vlekken op mijn scherm wanneer het beeld zwart wordt. Elke vlek groot als een vuist. Schande voor Samsung! Ik overweeg om hem terug te brengen maar het hele gedoe met terug brengen en weer installeren zonder zeker te zijn dat het vervangende zal beter zijn is mij te veel.
Dus ik zal moeten lijden.
Ik wil wel andere waarschuwen

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS 2019 QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Erik 16-07-2020

Samsung QE65LS03RAS QLED

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Magnifieke TV. We hebben deze TV nu 3 maand in bezit.
We komen van een Samsung LED 40 inch en hebben nu een Samsung QLED 65 inch.
Onze kijk afstand is 4-5 meter.

De bedieningsgemak is geweldig. Het is plug & Play. Alle apparaten sluiten erop aan.
De foto app is TOP van The Frame. De app Store voor schilderijen/ foto's is duur en zou ik niet adviseren.
Maak zelf foto's en download deze op je TV. Hiermee zijn de mogelijkheden eindeloos en maakt het grote zwarte vlak dragelijker en zorgt ook voor extra dimensie in je kamer.
De One Connect Box is de uitkomst en in mijn beleving de toekomst.
Strakke montage door de bijgeleverde beugel.
De frame moet apart besteld worden via Samsung nadat de TV is aangeschaft.
Ik adviseer wel een Sound Bar erbij aan te schaffen. Dit zorgt voor een optimale geluid en beeld belevenis. Dit hebben wij ook gedaan.

Pluspunten

• One Connect Box TOP
  • Art Mode - mooie optie geen zwart vlak op de muur
  • Strakke bevestiging aan de muur
  • Plug & Play apparaten. zelfs Apple prod.
  • zelf Foto's / schilderijen up loaden

Minpunten

• Geluid
  • Beugel kan naar voren/kantelen. dus niet zijwaarts

Tien56 02-01-2021

Eindelijk kleur ipv een zwart gat

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Al jaren ergerde ik me aan dat grote zwarte vlak van de TV als deze uitstaat. Met The Frame kan ik elke dag genieten van één van de vele kunstwerken. De kleur is aanpasbaar aan het interieur. Kortom fantastisch!

Anoniem 11-04-2021

Geweldige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Heel fijne eerste opstart. Vervolgens is de uitgebreide gebruiksaanwijzing downloaden een must om alles goed te kunnen koppelen.

Corne db 11-04-2021

Zeer mooi en strak design, net als het beeld super

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

StrAk design, plat tegen de muur als een schilderij en slechts een dun kabeltje over de muur.
Perfecct scherp beeld, en dan het art gedeelte mooi is dat, nooit meer dat zwarte vlak op je muur als hij uit staat maar een schilderij, gewoon gaaf, en dit alles voor een mooie prjjs

Anoniem 10-04-2021

Het zwartegat is verleden tijd.

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Niet alleen een tv maar ook een schilderij. Menig gast zegt wat een leuk schilderij en dan vertellen dat het een tv is. Snappen ze niks van. Hoe mooi kan het zijn.

Joost4 10-04-2021

Prachtig product en mooi beeld

De Samsung The Frame 43 inch:
- is een echte aanwinst voor het interieur;
- is simpel te bedienen;
- heeft een scherp beeld met prachtige kleuren;
- heeft een mooi geluid.

Geronnimo 09-04-2021

Wat een plaatje aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Supermooi toestel! Door de bijgeleverde wandbeugel hangt hij superstrak tegen de muur als een echt schilderij. De kleuren en geluid zijn ook prima. Enigste.aandachtspuntje is dat er overdag redelijk wat spiegeling is wanneer je schuin voor het toestel zit.

Een blije klant 09-04-2021

Plaatje aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Echt heel blij met deze blikvanger die ook als hij uitstaat de moeite waard is om naar te kijken. Beeldkwaliteit goed en handig in gebruik

MAvH20 09-04-2021

Bijzonder mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Deze grote TV gaat dankzij zijn montage wijze volledig op in ons interieur. Ondanks zijn grote afmetingen. Montage was super eenvoudig. Het beeld is uitstekend en de bediening is intuitief

Lailabs 08-04-2021

Echt een eye catcher

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Prachtige TV die echt een eye catcher is in de woonkamer. Heel fijn dat er zoveel verschillende kunst is waaruit gekozen kan worden. Dit is de eerste TV die ik liever uit laat. Zo kan ik van de mooie kunst genieten :)
Beeldkwaliteit is ook super goed met de app kunnen we ook veel instellingen aanpassen naar onze smaak.

Anoniem 08-04-2021

Samsung frame

Bevalt niet omdat ik al 6 weken wacht op de lijst van de tv
Zo slecht je schaft de tv aan mede door her schilderij effect dit is nu ver te zoeken

Ricowtje1 08-04-2021

Geweldig, mooie TV!

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Als een liefhebber voor een mooie stuk kunstwerk vond ik het een uitgelezen kans om mijn oude tv in te ruilen voor deze mooie Samsung The Frame! Ontzettend mooi ontwerp, strak design en heel mooi wanneer deze op de muur hangt. Het was ook behoorlijk eenvoudig om de TV op te hangen met de bijbehorende No gap Wallmount. Leuk om vrienden en familie te verassen met ons nieuwe "schilderij" om vervolgens een andere op te hangen.. Er is ontzettend veel keus in de ArtStore en ideaal om keuzes te varieëren met het abbonement. Daarbij sluit de bij te leveren lijst ontzettend mooi aan op het geheel. de TV heeft ook een Ambiant mode, waarbij mijn favoriet de wereldkaart is om een soort "dagboek" te creëren met video's en foto's. Erg leuk om op zo'n manier terug te kijken en te laten zien.

De netflix knop op de afstandbediening is ook erg fijn, wordt veel gebruikt! Verder vind ik het minimalistische design van de afstandbediening ook erg mooi en stijlvol.

De TV zelf heeft ongekend mooi beeldkwaliteit, diepe kleuren en een mooie helderheid. Het geluid binnen de tv is prima, maar met een uitgebreider systeem maak je de beleving net wat mooier.

Dikke aanrader!

Los van het

Daisym 08-04-2021

Frame super tv matig

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Het frame is prachtig de foto’s en de kunst ziet er super mooi uit. De tv kwaliteit valt tegen de kleuren zijn niet mooi en je kan het naar mijn mening niet goed instellen. Als je recht voor de tv zit gaat het maar zodra je schuin zit of verder ervan afzit worden de kleuren bleek en flets ook het geluid had wat warmer gemogen klinkt hier en daar een beetje blikkerig wel jammer maar als frame nogmaals prachtig

Erwin079 07-04-2021

Een plaatje aan de muur :-)

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Deze tv koop je voor de looks, immers qua specs is de tv gewoon goed!
Zwart is helemaal in, dus met een zwarte lijst heb je gewoon een stoere tv in huis aan je muur hangen dat matched met je inrichting. En verander je je inrichting, dan koop je gewoon een nieuwe lijst. De ophanging is echt eenvoudig, boor gaten en schroef vast met de meegeleverde schroeven. Hang de tv er aan op en je kunt 'm zelfs nog waterpas stellen. Door de meegeleverde No GAP Wall houder hangt de tv lekker strak tegen de muur. Geen gedoe met allerlei kabels, met de One Connet Box komt er maar 1 dun draadje onder uit de tv. De afstandsbediening One Remote Control neemt mijn Ziggo afstandsbediening en soundbar over; dus met 1 afstandsbediening bedien ik alles, echt top! De schilderij functie is ook tof, met mooie (zwart-wit) foto's personaliseer je echt je woonkamer. Zoals eerder aangegeven zijn de specs gewoon goed. Beeld is fijn om naar te kijken en naar wens aan te passen, geluid wat er uitkomt is goed maar ik adviseer wel om een soundbar te nemen als je van diepe bassen houdt. Bij het aan doen van de tv start mijn Ziggo kastje en soundbar ook gelijk op. Handige snel linkjes naar apps maken het gebruik handig. Al met al een aanrader!

Sandhawk 06-04-2021

Pracht tv en betaalbaar

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Nu een aantal weken aan het genieten van deze mooie 4k tv. Tv geeft een warm gevoel tijdens het kijken. Met de frame en art past hij prachtig in meubilair. Een genot om te kijken én te luisteren.

Gerwin1970 06-04-2021

Prachtig design. Echt een blikvanger

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

Coole TV! Iedere bezoeker vergaapt zich er aan. Steeds wisselende schilderijen maken het compleet.
Enige minpuntje. De lijst is wel heel erg nep (licht eiken). Dit kan echt beter.

kunstem93 06-04-2021

fijne televisie en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS 2019 QLED

fijne tv. erg gebruiksvriendelijk. Jammer dat er een select aantal schilderijen gratis beschikbaar zijn. eigen foto's toevoegen was even puzzelen.