Fysic FX-9000 Duo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FX-9000 Duo op Kieskeurig.be.

H. Loots 11-01-2020

Eenvoudig, degelijk en duidelijk met instellen en gebruik.

Geschreven voor: Fysic FX-9000 Duo

Telefoon is heel gemakkelijk in te stellen. Heel gebruiksvriendelijk. Heeft een duidelijk display en is door iedereen, jong en oud, goed bruikbaar. Geheugen capaciteit voldoende en heeft een platte ligging wat na ik denk beschadiging voorkomt bij het opladen en minder gevoelig bij omstoten doordat het steviger op een ondergrond ligt dan een staande oplaadbare telefoon. Na enkele weken gebruik ben ik zeer tevreden. Telefoon is uiterlijk groter en iets zwaarder dan ik voorheen gewend was maar daar tegenover staan veel voordelen. Accuduur, duidelijk display, eenvoudig instellen en gebruiksvriendelijk. Ben zeer tevreden met de aanschaf van deze telefoon. Een aanrader voor iedereen en belangrijker ook voor oudere mensen!

Pluspunten

• Door jong en oud te gebruiken.
  • Accuduur uitstekend.
  • stabiel bij het opladen door ligging plat.
  • Opladen in houder toont stevigheid.
  • Geeft duidelijk signaal af bij bellen en gebruik.

Arie 18-01-2020

Verlichting

Geschreven voor: Fysic FX-9000 Duo

We hebben voor deze telefoon gekozen omdat we al oud zijn(87)en de ogen achteruit gaan bij deze telefoon zijn grote cijfers en makkelijk te programmeren en de duo is prettig voor 1 in de slaapkamer. Wij zijn er blij mee en vinden het een aanrader.

Pluspunten

• Groten cijfers
  • Mee kunnede luisteren
  • Makkelijk in te stellen

Truus Colby 07-01-2020

Gebruiksvriendelijk, goed geluid en makkelijke toetsen

Geschreven voor: Fysic FX-9000 Duo

Redelijk eenvoudig bedienbare telefoons met goed instelbaar geluid en beltoon en makkelijke toetsen. Er kunnen 150 nummers makkelijk ingeprogrammeerd worden, echter met iets te weinig teksttekens, waardoor ik adviseer eerst de achternaam in te voeren en daarna de voornaam eventueel afgekort. Voor mensen die slecht horen is een speciale boostknop aanwezig. Tevens is het mogelijk de luidspreker te gebruiken om beter te kunnen horen (met 2 oren ipv 1). Voor slechthorenden zouden meer lagere beltonen wenselijk zijn, maar er zaten er voor ons in elk geval 2 goede beltonen op. Tevens 2 toestellen met laadstation. Erg blij mee!

Pluspunten

• Gemakkelijk bedienbare toetsen
  • Goed geluid
  • Met Luidspreker
  • Kopiëren ingevoerde nummers naar andere toestel
  • Instelbaar volume en beltoon

Minpunten

• Te weinig teksttekens bij invoeren naam

reom 21-11-2019

Goed product

Geschreven voor: Fysic FX-9000 Duo

Leuk model. Makkelijke bediening. Programmering is goed begrijpelijk. Handleiding is duidelijk, maar lastig te lezen

Pluspunten

• model
  • bediening
  • programmering
  • begrijpelijke handleiding

Minpunten

• leesbaarheid handleiding

gerrit melis 08-11-2019

Goed toestel, niet alleen voor senioren

Geschreven voor: Fysic FX-9000 Duo

Groot display, grotere toetsen, helder geluid, goede beltoon/tonen, makkelijk te installeren. Voor iedereen aan te raden.

Pluspunten

• is voor-geinstalleerd
  • heldere tonen
  • knipperlicht voor slechter horenden

Minpunten

• witte/lichte kleur

Annie den Hollander 01-09-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Fysic FX-9000 Duo

Ik was al die andere telefoons zat , na bepaalde tijd mankeerde er altijd iets aan.
Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• goed hoorbaar
  • makkelijke bediening

Peter 06-08-2019

Goed, groot scherm met goede letters

Geschreven voor: Fysic FX-9000 Duo

Nul komma niks omdat ik het antwoordapparaat niet geactiveerd krijg en telefonische ondersteuning mij ook niet kon helpen. Ja, in de buurt inpluggen. Zit geen knop bij om te activeren. Moest vanzelf gaan; nee dus. Verder prima maar door dit manco niet aan te bevelen als je gebruik wilt maken van een antwoordapparaat.

Roel en Tine, Breda 27-07-2019

Prima gebruiksgemak

Geschreven voor: Fysic FX-9000 Duo

Nieuw product in de ING winkel, aanbevolen op het moment dat de oude telefoon begon te haperen. Fijne grote toetsen, helder scherm, eenvoudig in gebruik. Prima voor senioren.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Grote toetsen