Philips GC4563

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC4563 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

NH 04-01-2021

slechte koop

Geschreven voor: Philips GC4563

Slechte koop. Het is erg zwaar. Het waterreservoir zit achter donker kunststof waardoor je het waterpeil niet kunt zien. Het bijvullen is lastig omdat je niet kunt zien hoe ver je bent. Als je tot max. bijvult dan komt er bij het eerste gebruik een gulp water uit zodat je eerste kledingstuk drijfnat wordt.

MichelleHeijligers 05-01-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips GC4563

Zeer praktisch apparaat, warmt snel op en is makkelijk in gebruik. Design en kleur is ieder voorzich maar ik heb mezelf mogen verblijen met een mooie paarse, Een echte aanrader dus..

Pluspunten

• Praktisch in gebruik
  • Warmt snel op

Naru 02-01-2019

Perfecte stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Superfijn apparaat. Warmt snel op,en strijkt moeiteloos kreukels weg. Voorheen streek ik minder vaak, omdat mijn oude strijkijzer te zwaar was.

Dit apparaat is licht, en je hoeft bijna geen kracht te gebruiken. Design ia ook erg mooi. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Warmt snel op
  • Makkelijk op te bergen door klein formaat

Miejannie 31-12-2018

Zo wordt strijken bijna leuk!

Geschreven voor: Philips GC4563

Ik heb sinds enkele weken dit stoomstrijkijzer in gebruik. Strijken is geen hobby van mij, toch maakt dit apparaat het mij wat gemakkelijker en aangenamer. Het is een redelijk zwaar apparaat, en daardoor strijkt het ook goed en krijg ik een glad resultaat. De knoppen zijn gemakkelijk te bedienen, het bijvullen met water ook. Ook prettig dat als je het apparaat lang aan laat staan en niet gebruikt, dat deze dan automatisch uitschakelt, wel zo veilig. Ik ben erg tevreden met dit apparaat en heb nog geen minpunten kunnen bedenken.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goed en glad resultaat
  • Mooie vormgeving en kleur

LindaK 30-12-2018

Degelijk product!

Geschreven voor: Philips GC4563

Altijd al Philips strijkijzers gehad. De GC 1705 maakte plaats voor de Azur. Allereerst viel op dat hij twee koppen groter is dan zijn voorganger hier in huis. Zijn gewicht is ook niet mis, best zwaar eigenlijk. Ik zou me voor kunnen stellen dat mensen met een lichte beperking in de handen, deze strijkijzer te zwaar vinden. Het telkens rechtop zetten ga je wel voelen als je een hoop te strijken heb, een pre is dan ook het gebruiken van een strijkplank waar de strijkijzer even half liggend weg kan zetten. Echter met zijn voormaat past hij niet veilig in mijn huidige strijkplank Het gewicht daarin tegen lijkt ook mee te werken met het feilloos weg kunnen strijken van de kreukels, geen extra druk zelf moeten uitvoeren. Dit merk ik aan spijkerbroeken en de hydrofiele doeken die bijna hun orginele maat weer terug krijgen na ze gestreken te hebben. Dat kon zijn voorganger niet.
Ik mis echter het gebruikelijke bekertje om water bij te vullen en een clipje aan je snoer om deze gemakkelijk bij elkaar op te kunnen bergen.
Het nieuwe anti-kalk removal systeem nog niet kunnen testen, daar gebruik ik hem nog te kort voor. Snoerlengte had ietsje meer gemogen, maar dat hangt af van hoe je strijkt icm verlengsnoer. Over zijn stoomkracht niets te klagen, heerlijk weer een nieuw strijkijzer.

Pluspunten

• gewicht
  • stoomt goed

Minpunten

• geen vulbeker
  • geen opbergclip voor snoer

LindavD 28-12-2018

Modern gebruiksvriendelijk strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Het strijkijzer ziet er modern uit door de donker paarse kleur. In het begin wel wat moeten wennen aan het gewicht. Gevuld is het vrij zwaar maar als je eenmaal aan het strijken bent ben je hier zo aan gewend. Door de verstelbare draaiknop makkelijk in te stellen op de juiste temperatuur en de stoomfunctie is ook erg handig! Al met al erg tevreden!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Mooie kleur
  • Handige stoomfunctie
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Wat zwaar

Bykiirsten 28-12-2018

Philips Azur

Geschreven voor: Philips GC4563

Erg mooi design maar daar gaat het uiteraard niet om. Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar deze strijkijzer uit en niet want hij is compact, neemt niet veel ruimte in beslag en is geen zwaargewicht. Wanneer je, zoals bij mij thuis, niet veel ruimte hebt, kun je hem gemakkelijk opbergen. Ook het strijken gaat fijn met dit model en alle plooien haal je zo uit je strijkgoed. Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat het apparaat af en toe lekt. Verder is hij voor mij perfect.

Pluspunten

• Mooi design
  • Fijn in gebruik
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Lekt af en toe

Nurse88 27-12-2018

Goede kwaliteit strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Moderne strijkijzer met een stoere stijl en kleur. Hele fijne strijkijzer van goede kwaliteit en doet wat het moet doen. Strijkijzer ligt lekker in de hand, maar voelt enigszins wel wat zwaar tijdens het strijken wanneer reservoir is gevuld. Verder strijkt het erg fijn waardoor de kreukels er gemakkelijk uit gaan en stoomt het goed. Ik zou deze strijkijzer zeker aanbevelen, ik heb er erg schik mee in ieder geval!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stoomt goed en strijkt goed glad
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Ietwat zwaar in gewicht met gevuld waterreservoir

Mlagas88 24-12-2018

Voldoet uitstekend

Geschreven voor: Philips GC4563

Zeer mooi strijkijzer, glijdt soepel over elke stof en met enkele bewegingen is je te strijken wasgoed kreukvrij! Warmt snel op en stoomt prima. Ik vind hem wel zwaar en het snoer had langer mogen zijn vandaar dat ik het gebruiksgemak wat minder vind.

Pluspunten

• Mooi design
  • Stoomt uitstekend
  • Snel warm

Minpunten

• Zwaar
  • Kort snoer

Samantha1987 22-12-2018

Erg fijne strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Heel erg mooi design en kleur vind ik ook erg leuk. Verder was mijn oude van watshome er licht en niet krachtig, dit verschil merk je nu goed, deze lijkt nu best lomp en zwaar maar is echt kwalitatief erg goed. Erg handig dat je hem in verschillende standen kunt zetten. Ook de handmatige extra stoomknop is fijn. Verder is het kalksysteem ook prettig zodat het strijkijzer hopelijk ook langer zal meegaan hierdoor. Prettig in gebruik verder en erg blij hiermee.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Kalksysteem

Ingeborg1977 21-12-2018

Mooi en makkelijk strijkend

Geschreven voor: Philips GC4563

In eerste opzicht een mooi design met een hele mooie kleur. Na het uitpakken viel me meteen de lengte van de snoer op, deze is langer als wat ik gewend was, wat ik erg praktisch vind. Bij het gebruik kwam al meteen duidelijk naar voren dat hij heel makkelijk strijkt, goede krachtige stoom heeft en zelfs de grootste kreukels uit mijn kleding haalt. En het anti kalk systeem is echt een uitkomst!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • sterke stoomkracht
  • makkelijk te ontkalken

Minpunten

• zwaarder in gewicht in de hand

Greedje 20-12-2018

Goede resultaten zelfs bij zeer gekreukte was

Geschreven voor: Philips GC4563

Zeer fijn strijkijzer! Strijken is niet mijn hobby maar door het makkelijk gebruik zonder kracht die goede resultaten opleveren wordt het aangenaam. Het ijzer glijdt over de was door de continue stoom. Zeer aangenaam product wat zeker een aanrader is! Wat niet belangrijk is maar het wel leuk maakt is een mooi design en kleur.

Pluspunten

• Continue stoom waardoor perfecte resultaten.

Minpunten

• Iets wat zwaar bij volle watertank

Muppie80 20-12-2018

Absoluut strijkgemak

Geschreven voor: Philips GC4563

Het strijkijzer is snel op temperatuur en heeft een fijn groot waterreservoir waardoor we per strijk hem maar 1 keer hoeven te vullen. Alle kreuken gaan er snel en moeiteloos uit.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Strijkt moeiteloos glad
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Edj83 18-12-2018

Doet wat je verwacht

Geschreven voor: Philips GC4563

Fijn strijkijzer met strak design.
Doet wat je verwacht van een strijkijzer. Als ik een nadeel moet noemen is dat de grootte van de handgreep. Die is vrij dik. Aangezien kleine handen heb is dit lastig vasthouden. Ook voelt hij zwaar naar glijdt over je kleding dus daar merk je niks van.

Pluspunten

• Doet wat het beloofd
  • Glijdt over je kleding

Minpunten

• Breed/dik handgreep

Fem101 18-12-2018

Fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Prettig strijkijzer. In eerste instantie schrok ik een beetje, omdat ik het een groot apparaat vind, maar in gebruik blijkt dit geen enkel probleem. Hij strijkt heel soepel. Wat mij ideaal lijkt, is het opvangbak voor kalk. Maar dit heb ik in deze korte tijd nog niet hoeven gebruiken. Het water loopt snel weg na gebruik. Het enige minpunt vind ik het snoer. Dit had van mij langer gemogen.

lor1976 17-12-2018

glijdt makkelijk langs kleding

Geschreven voor: Philips GC4563

hij is iets zwaarder in de hand dan mijn oude omdat er meer water in kan. glijdt soepel over de kleding. je hoeft nauwelijks kracht uit te oefenen en haalt zelfs eeuwenoude kreukels eruit

Pluspunten

• glijdt makkelijk
  • werkt krachtig

Minpunten

• iets zwaarder door meer water

Favoo 17-12-2018

Strijkt snel en perfect glad!

Geschreven voor: Philips GC4563

Ik ben uitermate tevreden over dit product. Ik gebruik op dit moment een stoomstrijkijzer van Tefal en daar was ik niet tevreden over, ik was bezig met het product rechtleggen ipv strijker.
Nu ga ik als een speer! Het bespaard mij zeker 10 minuten op een hele was en het is ook nog een stuk gladder.

Pluspunten

• Snel strijken
  • Stomen werkt goed, vooral de boost

Minpunten

• Niet gevonden