Bosch MSM66020 - Reviews

Materiaal voet
kunststof
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Nelletje49 16-12-2014 Product paar dagen in bezit

Heerlijk zoveel standen en makkelijk in gebruik. Zal hier zeker heel veel plezier van hebben met het bereiden van gerechten

Suzanne 24-01-2016 Product paar weken in bezit

Deze staafmixer is krachtig en ligt goed in de hand. Onderdelen kunnen in de vaatwasser. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Wilbert 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine, regelbaar daardoor lekker stil. De hakmolen heeft zo een uitje fijn, makkelijk als je meerdere uien moet snijden. Voor 1 uitje gebruik ik het mes, minder schoon te maken. Chocolade voor de taart hakken lukt ook prima.

Sheby Duursma 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima staafmixer. Mooi vormgegeven. Goede extra´s in de vorm van maatbeker die met staafmixer te gebruiken en en de hakmolen. Goed schoon te maken.

SK 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb het apparaat vandaag in gebruik genomen en bevalt prima tot nu toe. Makkelijk in gebruik en doet wat ik wil en dat voor een mooie prijs.

jan 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

alles voelt goed aan dmv rubber gedeeltes van de mixer
fijn zijn de antislip dopjes onder de minihakker

Meneer Jo 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na het kapot gaan van onze vorige staafmixer, van een ander merk, heb ik deze uitgezocht en ik kan melden dat ik er erg blij mee ben! In de verbinding van de staaf aan de motor zit een klein beetje speling maar hij werkt fantastisch en hij is lekker licht, top ding!

Suzanne 08-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze staafmixer steekt qua prijs/kwaliteit verhouding met kop en schouders boven de rest uit! Makkelijk in gebruik en schoonmaak.

astrid 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

rustige machine, betere sluitwerk tussen machine en opzetstuk dan andere merken. ligt goed in de hand. niet teveel extra opzetstukken. regelbare toeren is prima om mee te werken, al met al een degelijk goede machine.

Henk Lok 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Perfect apparaat voor het mixen, snijden en alles wat er onder de messen komt! Ik zou niet meer zonder willen. Ideaal in de keuken en niet al te duur!

de Bosch MSM66020 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi design. Handig apparaat voor pureren van produkten en hakken van produkten. veel snelheden op de staafmixer en ook de turbostand is prima.

Anouk Hendrikx 02-06-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat, goede prijs kwaliteit verhouding, Makkelijk te bedienen en mooi strak design. Handige zuipnapjes onder de hakmolen zodat deze goed op de aanrecht blijft staan.

Staafmixert 28-05-2015 Product paar weken in bezit

Bosch staaf mixer aangeschaft.
Is compleet, doet wat ie moet doen en kan in de vaatwasser.
Goed geprijsd (zeker ivm de cashback actie) en dus een aanrader

Manniesingh 21-05-2015 Product maand in bezit

Ik gebruik de staafmixerset bijna elke dag om heerlijke gerechten op tafel te zetten! Heel makkelijk in gebruik, kan in de vaatwasser. Ik ben ook blij met de 12 standen. Degelijk materiaal en goed in de hand te houden. Ook de nopjes aan de onderkant van de hakmolen is erg handig, verschuift niet op deze manier. Kortom: erg blij mee!

Jan1711 16-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat met een uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Ik heb de staafmixer aangeschaft voor het maken van smoothies en soep en daarvoor werkt dit apparaat van Bosch uitstekend.

Galen 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

Krachtige staafmixer! Zo ontworpen dat alles gemixt wordt en een geen stukken overblijven zoals bij veel andere staafmixers het geval is. Makkelijk in gebruik. Aanrader!

Nr0001 04-05-2015 Product paar dagen in bezit

In enkele seconden super smooth gepureerde groenten en fruit. Hakmolen erbij is bonus. Stalen uitvoering lijkt me ook fijn, maar dit is qua prijsvriendelijkheid fijner en ook prima. Fijn opzetsysteem en de maatbeker heeft een werkzame diepte (volume en geen spetters).
Ik zou toch graag nog los de garde erbij willen omdat het zo'n fijn apparaat is.

Suuzz22 22-04-2015 Product paar dagen in bezit

Staafmixer ligt lekker in de hand en voelt degelijk aan! De staafmixer doet prima zijn werk, ik gebruik hem op soep te maken.

B.C.33 31-12-2014 Product paar weken in bezit

Deze staafmixer is een prima aanvulling op mijn keukenapparatuur. Zeer gebruiksvriendelijk en het doet wat het belooft. Ook makkelijk schoon te maken en ligt goed in de hand. Prijs/kwaliteit-verhouding is wat mij betreft perfect.

martine1208 30-12-2014 Product paar dagen in bezit

Een heel goed apparaat voor een goede scherpe prijs. Veel mogelijkheden. Ligt fijn in de hand en makkelijk schoon te maken.