Braun MQ 7035X

Inhoud mengbeker
0,6 liter
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MQ 7035X op Kieskeurig.be.

MamaAnnabel 23-10-2019

Zeer fijn product

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Wat een mooi apparaat! Zeer fijn in gebruik en zeker ook mooi om te zien! Het zwarte design misstaat niet de moderne keuken. De smartspeed-schakelaar zorgt ervoor dat, door harder de knop in te drukken, de snelheid van de mixer omhoog gaat! Daar worden we echt heel erg blij van! Twee keer knipperen en de groenten zijn omgetoverd tot een heerlijke gladde soep! De messen in de voet van de mixer kunnen verder naar de bodem van de beker zodat ook alle kleine 'stukjes' gepureerd kunnen worden.
In eerste instantie vond ik het een duur product, maar nu ik het in bezit heb ben ik daar echt van terug gekomen. Het product voet solide aan en werkt zeer stil (bij onze vorige staafmixer wist de hele straat dat ik aan het pureren was, dat is bij de BrAun zeker niet het geval). En ideaal dat alles in de vaatwasser kan! Kortom; echt een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • werkt snel en stil

september1985 22-10-2019

Braun MQ 7035X. Sollide en diepe menngkom

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

De Braun Multiquick 7 taafmixer hebben wij aangeschaft omdat onze oude staafmixer niet genoeg power meer had. Wij zijn voor deze Braun gevallen omdat er naast een mengkom ook een hakmolen bij zit. Verder zit er een klopper en garde bij. De staafmixer ziet er erg sollide uit. De staafmixer heeft tot nu toe zijn werk goed gedaan. Hij ligt lekker in de hand en maakt in de korte tijd heerlijke smoothies. Door de diepte van de mengkom kan je ook best veel smoothies in een keer maken zonder dat je keuken er direct onder de spetters zit. Na het aanschaffen van de staafmixer hebben we de blender die wij ook nog hebben niet meer aan geraakt waardoor er weer wat van het aanrecht kan verdwijnen aangezien de staafmixer veel makkelijker op te bergen is. De staafmixer is makkelijk te reinigen en de garde, hakmolen en mengkom kan in de vaatwasser.

Pluspunten

• sollide
  • diepe mengkom
  • krachtig

Quvaja 19-10-2019

Super product

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Dit is een super product.
De hakmachine werkt perfect. Hij hakt snel en goed klein. Ik heb zelf pesto gemaakt en dat ging met een hand omdraai!
De staafmixer is ook super. Werkt snel en makkelijk.
Je kan het apparaat in verschillende snelheden drukken. Fijn in gebruik.
De klopper werkt ook naar behoren. Handig met een hoge bak erbij.
Apparaat is compact, ziet er mooi uit en werkt perfect.

Stefanie 15-10-2019

Complete en stevige set

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Complete set voor iemand die eenvoudige gerechten maakt. Het apparaat voelt krachtig en stevig aan. Alleen de garde lijkt wat minder stevig te zijn. Alle onderdelen passen op elkaar, waardoor het gebruiksgemak in de keuken groot is. Alles kan in de vaatwasser, ideaal.

Pluspunten

• Compleet
  • Stevig

Minpunten

• Garde voelt wat fragiel

vdMaden 14-10-2019

Krachtig apparaat

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Sinds een tijdje in het bezit van deze Staafmixer en ik ben er zeer te spreken over. Ik heb ervaringen met een oudere staafmixer en ik merk dat de technologie vooruit is gegaan. Qua uiterlijk is die mooi, zwart met metaal. Daarnaast heb je het gevoel dat je echt een degelijk apparaat in je handen hebt. Je krijgt er een maatbeker + mixer en een hakmolen bij. Deze hakmolen is van een groot formaat wat ik persoonlijk heel erg handig vind. Het enige nadeel wat ik kan vinden is dat op de maatbeker de cijfers wat slecht leesbaar zijn.
Voor mn baby moet ik veel hapjes pureren en wat ik direct merk is dat je heel gecontroleerd de snelheid kan bepalen met de bedieningsknop. De Splashcontrol technologie werkt echt, je ziet dat het voedsel naar binnen gezogen word, ik moest er wel een beetje water aan toevoegen. Daarnaast heb ik al diverse keren soepen moeten pureren en dat gaat echt super makkelijk. Wat ook fijn is dat alles in de vaatwasser kan. Ik zou deze staafmixer aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Grote hakmolen
  • Sterk en Stil

Minpunten

• Cijfers niet duidelijk op maatbeker

Manonniii 14-10-2019

Powerapparaat

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Ik heb een keukenapparaat verzameltik dus heb al heel wat staafmixer geprobeert. Deze is wel net even wat anders. Wat hem anders maakt dan de andere apparaten die in mijn kastje staan zijn de verschillende snelheden die je met 1 hand kunt bedienen. Zo kun je ook slagroom kloppen met de staafmixer zonder dat het gelijk te stijf word. Je kunt natuurlijk ook prima de garder functie hiervoor gebruiken. Onder het hakmolen bakje zit en antislipring waardoor hij netjes op zn plek blijft staan. Smoothies, soepen, slagroom, pannenkoekenmix, uitjes, guacamole... allemaal geen probleem. Even heet afspoelen en het is schoon maar het kan ook zo de vaatwasser in.
Aanrader!

Pluspunten

• Antislip bakje
  • Meerdere standen

TMWC 11-10-2019

Fijne staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Ik heb deze staafmixer gekregen om uit te proberen. Ik ging er dan ook blanco in maar ben wel echt verkocht.
De staafmixer voelt erg stevig aan. Dat wil zeggen dat hij best wat gewicht heeft maar toch niet te zwaar is. Ligt goed in de hand.
Met zijn 1000 watt is het ook een behoorlijk sterke staafmixer, wat je terug kan zien tijdens het gebruik er van. Binnen no time is de soep gemixt.
Ook het 'choppen' van groenten gaat erg fijn met dit apparaat. Uitjes, knoflook etc. De mixer draait zijn hand er niet voor om. Het scheelt in ieder geval veel snijwerk.
Enige minpuntje wat mij betreft is dat de deksel van de 'chopper' niet vast klikt aan het bakje. Niet iets onoverkomelijks maar had ik zelf prettiger gevonden.
Al met al een aanrader tot nu toe.

Pluspunten

• Stevige staafmixer
  • Binnen no time alles klaar

Minpunten

• Bakje van de chopper kan niet vast