Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

9,6

Marion Sprangers 12-05-2019

Mooi functioneel toestel, goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Fijne functioneel mobiele telefoon. Makkelijk hanteerbaar. Snelle functie schakeling. Scherpe foto's en panoramafunctiemogelijkheid geeft net dat extra, om mooie foto's te kunnen maken. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Snelle functieschakeling
  • Goede camera/pixels. Resultaat: mooie foto's.

Petra 16-05-2019

Weet je toevallig ook of de A40 goed synchroniseert met de Fitbit?

Anoniem 06-05-2019

Zeer fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Zeer tevreden over dit toestel ligt fijn in de hand en heeft veel mogelijkheden
Ook de camera werkt mooi en makkelijk
En voor dit geld krijg een zeer mooi toestel
Beveel hem zeker aan

rbnwrdt 26-06-2019

Fijn in gebruik voor goede prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

na de S7 was het even wennen geen homeknop, maar de A40 stelt mij niet teleur. De batterij gaat lang mee, de back camera is goed. In het donker zijn foto's wat blur, verder is het glasdesign mooi maar sneller kapot dan mijn S7.
Tevreden met mijn aankoop.

M_Star 04-09-2019

Matig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Er komen regelmatig Apps binnen en dan geeft de A40 geen hoorbare melding of ook soms maar de helft van mijn meldingsgeluid.
Hierdoor al een paar afspraken gemist

hoi2 27-07-2019

vingerscan en gezichtsherkenning doen het geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

ik heb iets meer dan een maand deze telefoon en heb nog geen min punten het is een geweldige telefoon en ligt lekker in de hand

Jiz 22-07-2019

veel telefoon voor scherpe prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

+ mooi handzaam toestel, helder scherm, geen zwarte randen om scherm, erg goede camera's, laadt snel op
- volume van media en meldingen niet snel te regelen

Pluspunten

• camera
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• bediening volume

Stephanie2003 16-07-2019

Goed toestel maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze vorige maand gekocht en ik ben er zeer tevreden over. Ik vind het alleen wel heel irritant dat er steeds reclames tussen door komen. Het toestel heeft een mooi formaat en werk zoals het moet werken.

Arie051 12-07-2019

Prima toestel voor bescheiden prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Prachtig groot en helder scherm in een relatief klein toestel. Doet alles wat de duurdere Samsungs ook kunnen. De bijgeleverde oordopjes wel snel vervangen door betere. Prima aankoop voor een bescheiden prijs.

Pluspunten

• mooi scherm
  • klein formaat
  • goede accu en snelle oplader

Minpunten

• niet waterdicht
  • oordopjes slecht

Cindy x 29-06-2019

Echt mooie handzame telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb het toestel nu 2 maand in mijn bezit en ben er zeer tevreden mee. Hij heeft een mooi handzaam formaat. Best veel opslag capaciteit. De foto's zijn mooi scherp. En de prijs is gewoon erg aantrekkelijk. Batterij gaat minder lang mee dan ik verwachtte bij een nieuwe telefoon maar gebruik hem ook veel. Bij minder intensief gebruik gast de batterij wel lang genoeg mee.
Mijn vorige samsung was waterresistant. Dat mis ik wel bij dit toestel. Maar dat nadeeltje weegt niet op tegen alle voordelen. Kortom prima toestel voor een prima prijs

Julian12345 24-06-2019

Hyper telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Ik ben zo tevreden met deze telefoon, je krijgt heel veel voor wat je betaald. Hij is al een paar keer gevallen maar nog niet kapot. #debestetelvanditjaar

Erik083 13-09-2019

Meer heb je niet nodig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Voor het opnieuw afsluiten van mijn abonnement wilde ik een nette, gebruiksvriendelijke telefoon, die zeker niet te groot was. Mijn keuze viel al gauw op de Samsung A-40 en kon met dit toestel een mooi abonnement afsluiten. Hij is elegant, gebruiksvriendelijk, deze telefoon luistert naar me!

Willie en 12-09-2019

Eenvoudig en gemakkellijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Na twee maanden gebruik de vorige de A3 al vergeten deze heeft meer en voor mij gemakkelijker om te leren om te gaan met deze telefoon

Jan24 12-09-2019

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb nu een aantal weken een A40 en ben erg tevreden. Het model is perfect voor in je broekzak te stoppen of gewoon in je hand. Ook enorm veel opslag en een goed werkende camera. Ook is de telefoon enorm snel, zo kan ik nog genoeg dingen noemen waarom deze telefoon perfect is.

Anoniem 12-09-2019

Blij met de snelheid

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu sinds april en ben er nog steeds heel blij mee hij maakt prachtige fotos. Hij is ook snel je kan elke mobiele game goed spelen. Het is echt je geld waard!

Anoniem 11-09-2019

Kenmerk fotografie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Het toestel is ansicht best prima echter het fotograferen valt tegen. Je ziet niet meteen of je de foto gemaakt hebt. Normaal druk je af- blijft het beeld even stilstaan en beweegt daarna.Nu twijfel je en drukt nog eens af

Canda4U 11-09-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Deze telefoon gekocht voor mijn vrouw. Zij was op zoek naar een budget telefoon maar moest wel snel en modern zijn. Normaal gaan goedkoop en kwaliteit niet samen maar deze Samsung Galaxy A40 bewijst het tegendeel. Het is echt een super telefoon. Ze is erg tevreden. Zij blij. Ik blij.

Anoniem 11-09-2019

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb dit apparaat een maand geleden gekocht. En ik ben er tevreden over. Mooie kleuren en achtergronden heeft het apparaat. Ik heb alleen nog 1 tip: toen ik het toestel kocht, zaten de Microsoft apps er niet gelijk op. Dus ik zou de Microsoft apps er gelijk opzetten.

Anoniem 09-09-2019

De combinatie met de tv snap ik niet

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb geprobeerd hem met de tv te verbinden maar dat wees ie af

Kan.ik hem wel met de tv verbinden via
Blue toe ?

Anoniem 09-09-2019

Echt heel handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb hem twee maanden geleden gekocht want mijn broer heeft een a50 maar die is te groot voor mij dus heb ik deze en deze is nog fijner en hij is heel makkelijk overal mee naartoe te nemen ik heb een vriend die een nieuwe telefoon gaat kopen en ik heb hem verteld over deze hij is ook goedkoop en heeft een grote accu en een goede camera

Ariane2305 08-09-2019

Handig voor privé en werk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Makkelijk te besturen, ligt fijn in de hand, batterij gaat superlang nee ondank intensief gebruik, al om al, top toestel. De kleuren reflecteren ook mooi! Ben zeer tevreden met het toestel