Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue op Kieskeurig.be.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

MrHades 15-06-2020

Galaxy S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Fantastische telefoon! Werkt zoals behoren en uitgerust met een geweldige camera die mooie en duidelijke foto's neemt. Audio is zeer duidelijk en de telefoon loopt niet vast.

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

L4urens 07-08-2020

Bang for your eurie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Na lang wikken en wegen toch maar gekozen voor de s10 ipv de s20. Qua echter vooruitgang voor mij niet de moeite waard. Na de s9 is de s10 weer een stapje beter, sneller en ook is het display nog beter. Wel wennen aan de vingerafdrukscan maar daar staat de gezichtsherkinning tegenover. Erg content met de standaard opslagruimte en snelheid van dit toestel. Ik stream veel en kan lang blijven kijken op een mooi scherm.

ambi1234 07-08-2020

Snelle werking

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

toestel is erg snel en kan lang mee met de batterij, software word goed geüpdatet en ruime opslag ruimte

Jo2020 06-08-2020

Prima toestel met alle functies die ik wil hebben

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Gekocht als upgrade voor de S5. Even getwijfeld om naar Apple over te stappen maar uiteindelijk toch weer voor de Samsung gekozen. Tot op heden geen seconde spijt gehad van de keuze! Een heerlijk snel toestel, Android auto werkt perfect (jammer dat mijn auto het nog niet draadloos ondersteund).

Lotje1981 04-08-2020

Handig in het gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Hij ligt lekker in de hand. Hij is mooi van vorm. Grafisch is hij ook heel erg mooi. Goeie camera. Prachtig geluid bij filmpjes, spellen en muziek.

Usoh 01-08-2020

Samsung is unique

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

samsung phone are unique but the battery is not too good enough, when you have lots downloaded in your phone.
Make the battery more long lasting.
I charge my phone every 45 minutes and that is not good.. i have no virus or malaise.

Marginus65 31-07-2020

mooie vormgeving en perfect hoesje

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

het overzetten van de data en foto's etc via quick share ging vloeiend. ik had me helaas niet gerealiseerd dat ik vele wachtwoorden en code's moest ingeven op mn nieuwe s10.
Achteraf logisch zeker met je bank gegevens. ik heb uiteindelijk via mijn huisbankier het weer voor elkaar gekregen. wellicht is het handig dat u bij Quick Share aangeeft dat ivm beveiliging sommige app's exclusief codes worden overgezet. S10 Samsung voldoet overigens meer dan prima!

Anoniem 31-07-2020

Mooie design en handeling

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Mooie telefoon die doet waar hij voor gemaakt is.
Veel functies en mogelijkheden en uitgebreid geheugen. De snelheid waar deze telefoon mee werkt is formidabele.
Een mooie niet te dure telefoon die heel goed mee komt met de tijd.

Anoniem 31-07-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik ben heel blij met deze telefoon maar 1 van de nadelen is dat als ik netflix of youtube op volledig scherm kijk dan mist er een klein deel van de video

Nichol 30-07-2020

Zeer intuïtief toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

De Galaxy S10 is erg intuïtief te gebruiken. Een geweldig scherm en ligt heel goed in de hand. Ik gebruik hem voornamelijk zakelijk. Het toestel is bovendien erg snel. Ik gebruik het ook als muziek en video speler. Perfecte performance.

JordyVN 30-07-2020

Goeie kwaliteit voor redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Seze telefoon is een prima exemplaar als u super kwaliteit wilt, maar niet super veel kan betalen. Hij is snel en heeft genoeg opslag ruimte voor al uw fotos en bestanden