Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue op Kieskeurig.be.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Christ 1969 18-02-2020

Nooit meer een andere

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Wat een fantastische telefoon.Wonderschone foto's.
Makkelijk in gebruik en een accu die zeer lang mee gaat.
Voor mij geen ander merk meer als Samsung.

Chess 18-02-2020

een geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

deze telefoon is zeer aan te raden, de vinger en gezichts herkenning is redelijk snel. bixby kan ook nog wel wat beter qua stem herkening en vision maar voor de rest erg goed, hij laad ook goed op met de dubble draadloze oplader

Sephchris 18-02-2020

camera en snelheid van de telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

net als de S8 alleen nog beter.
nu ben ik alleen benieuwd naar de levensduur. men S8 doet nog steeds naar 2 jaar zijn werk.

dat is het enige wat ik nog niet kan beoordelen

Anoniem 17-02-2020

Snelle telefoon met goeie camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb deze telefoon nu een maand,hiervoor had ik de S9 en het verschil is duidelijk te merken! Al sinds de S3 groot fan van de smartphones van Samsung! Nooit een Apple!

Anoniem 17-02-2020

Oud vertrouwd.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb nu een Samsung Galaxy s10, en zoals ik gewend ben is dit gewoon weer een top telefoon.
Werkt allemaal lekker snel en makkelijk.
Helemaal tevreden.

Robbie121 17-02-2020

Onwijs mooi goed en snel toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Geacht panel na mijn aankoop van mijn inmiddels 4e Samsung toestel word ik steeds meer gecharmeerd van de opties gebruiksgemak en efficiëntie van de geweldige toestellen van Samsung! De S10 is een absolute aanrader!!!

Many_men 17-02-2020

Snelle telefoon net mooie camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Mooie snelle telefoon die naar behoren werkt. Buiten een hele goeie camera en nog veel meer functie een makkelijke en snelle telefoon.

breakfast1 17-02-2020

beter dan deze telefoon nog niet gehad

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

blackberry gebruikt hier voor das echt niet wat het ooit was dus deze word het voor mij ..... deze Samsung is top off the bill

Wesleyvo 17-02-2020

Mooi en snel toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Vorige maand mijn abonnement verlengd en daarbij de Samsung Galaxy S10 genomen. Heb hem nu een iets meer dan een maand in gebruik en ik ben zeer te spreken over het toestel! Mooi design en super snel! Geen enkele vastloper gehad. Ook de camera is geweldig, super scherpe foto's!

Annelies1979 17-02-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb vorige maand de Galaxy S10 gekocht. Ik had zelf nog een S8 en merk zeker verbetering! De S10 is veel sneller, er zit een super goede camera op en ziet er ook gewoon mooi uit.

Tanny 17-02-2020

Geweldig om mee te werken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb de s10 nu een paar weken en ben zeer tevreden,zoiezo is Samsung 1 van de beste telefoons en makkelijk in gebruik. Ik zou niet voor een ander kiezen dan samsung