Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue op Kieskeurig.be.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

nietje38 08-11-2019

S10 geef ik een 10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Vorige maand gekocht. Hiervoor een S7 waar ik blij mee was nu de S10 en ik ben enorm blij en blij verrast over de S10 wat hij allemaal kan en hoe hij er uitziet. Ik geef de S10 een DIKKE 10.

Esjeeee59 08-11-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Afgelopen zondag aangeschaft en dezelfde dag nog super mooie foto's gemaakt van de hond in het bos. Het toestel heeft een mooi design en werkt erg snel. Al jaren een Samsung telefoon en wederom geen spijt van mijn aankoop.

Maan4 08-11-2019

Mooi uitziend toestel met geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Al jaren fervent gebruikster van Samsung gadgets: telefoon, horloge en tablet. De nieuwe S10 voldoet (uiteraard weer!) aan alle verwachtingen. Prettig toestel, ligt fijn in de hand en makkelijk te bedienen. Groet vooruitgang wat betreft ontgrendelen (hiervoor een S8 toestel gehad). Super mooi uiterlijk. Geweldige camera.

Erik164 08-11-2019

Is snel, mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb de samsung S10 vorige maand gekocht en in vergelijking met mijn oude telefoon van 5 jaar oud ben ik hier heel tevreden mee. De S10 is qua prestaties snel en het beeldscherm is echt goed. En de camera maakt echt mooie foto´s en video´s. Ik hoop dat ik deze telefoon ook weer 5 jaar kan gebruiken.

Super smartphone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Heb de telefoon nu een week in bezit. Echt een super toestel. Heel blij mee. Een echte IPhone killer :-D

Debbynz 08-11-2019

Stijlvolle, multifunctionele alles in 1 mobiel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik keek al zolang uit naar dit toestel vanwege zijn functionaliteit en snelheid en nu dat ik de S10 in bezit heb blijkt het de perfecte aanvulling te zijn in onze drukke gezinsleven. Het openen van de apps zoals foto en agenda zijn voor mij belangrijk. Vastleggen van de kinderen op foto, sporten en schoolafspraken bijhouden en natuurlijk entertainment voor de kinderen om vlekkeloos en zonder haperingen video's te kunnen bekijken maken dat dit toestel onmisbaar is! Heel blij mee

attie64 08-11-2019

Mijn digitale opening tot de wereld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

De Galaxy S10 is echt een fijn toestel, waar je werkelijk alles mee kan. Tot dusver had ik Bixby nog nooit gebruikt (zal het nut er niet van in), maar de toepassingen zijn de laatste tijd erg goed uitgebreid en inmiddels grenzenloos en vooral ook handig. Verder blijft het mij positief verbazen hoe de foto's en de instelmogelijkheden (voor en achteraf) in kwaliteit weer zo'n stap maken.

Debby 1973 08-11-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb de Samsung 10s nu 1 1/2 maand. Ik heb altijd Samsung gehad en ben erg tevreden. Hij is makkelijk te gebruiken, overzichtelijk, prima beeld en geluid en ligt lekker in de hand.

Geweldig snel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb veel top toestellen gehad maar nog nooit 1 zoals de s10. Hij kan alles perfect het maken van foto's en het snel opstarten apps. Het besturing systeem is ook geweldig ik kan door de functie van apps edge niet meer over stappen naar een ander Android of Apple toestel. Ik ga zeker door de ervaring van de s10 het volgende vlaggentoestel van Samsung kopen. Hij is zeker de prijs waard en zal hem zelfs kopen als hij 200 euro duurder was.

Tdekker 08-11-2019

Geweldige super snelle telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb deze telefoon ongeveer een maand geleden gekocht en heb er nog geen seconde spijt van gehad! Hij maakt GEWELDIGE foto's en de batterij duur is ook echt insane! En dan hebben we het nog niet over de scherm kwaliteit!

Jakkepoes 08-11-2019

Complete smartphone voor redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

De materialen die Samsung voor de S10 heeft gebruikt, geven deze smartphone een exclusieve uitstraling. Het formaat van 6,1" vind ik ook precies goed. De S10 heeft een mooi helder scherm. De processor is krachtig en snel genoeg voor mij. Kortom, toptoestel!

Famke01 08-11-2019

Toestel voldoet aan mijn eisen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Gebruik al vele jaren een Samsung smartphone. Ook deze voldoet weer helemaal aan mijn eisen. Gemakkelijk gegevens over kunnen zetten en in 15 min. Weer gebruiksklaar. Top product.

JordiT 08-11-2019

Tevreden klant!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb altijd Samsung telephone gehad en sinds twee weken ook de splinter nieuw S10, ben super tevreden.
I love Samsung!

Grandioos

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Dit is een geweldig apparraat wat zijn tijd ver voor is.ik ben sunds uk hem gebruik zeeer content mee. Jk beveel m ook aan vrienden