Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Samsung Galaxy S8+ 64 GB / orchid grey

Samsung Galaxy S8+ 64 GB / orchid grey
7,3 (1384)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera
  • Geluid

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm
  • Geluid

Ikke27 27-05-2020

Mooie fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb hem een maand geleden overgenomen van mijn moeder en hij werkt nog uitstekend laadt snel op mooi formaat en snel en kan tegen een val met een goed hoesje

Astrid 1968 26-05-2020

Batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Geweldige telefoon, maar de batterij is snel leeg , lijkt wel of die afgestemd is op een 2jarige abonnement

Jeske 24-05-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand. Hiervoor had ik de samsung s7 en dit is vele malen beter. De gezichtsherkenning is ontzettend fijn en op internet kan ik nu voortaan 99 pagina's open hebben staan in plaats van 50. De kwaliteit van de camera is uitstekend en er komt ook heel goed geluid uit. Als ik dit vergelijk met de iphone van een vriendin is dit veel beter. Ook kan de telefoon tegen wat water en dat is ontzettend fijn, kortom ben ik heel tevreden met deze telefoon

Merycristine 22-05-2020

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

ik heb het gekocht vind het een fijn toestel maakt scherpe foto . kan niet klagen het trilt hard hoe ik het fijn vind

Dennis1976 21-05-2020

Mooie en Comfortabele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorige maand gekocht, er zitten meer voordelen op dan bijv. S8 en dan zo naarbeneden, hier voor had ik een S7 edge en ik dacht dat die een prima camera had maar toen zag ik deze telefoon!, als ik inzoom met de camera vervaagd de scherpte niet zelf maak ik veel fotos omdat ik dat leuk vind. Top telefoontje dus!.

LucyLucyNL 20-05-2020

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb mijn Samsung S9 bijna 2 jaar en ik ben nog steeds tevreden met het toestel zoals in het begin. Elke 2 jaar kies ik het vlaggenschipmodel uit en na 2 jaar gaat de telefoon naar een familielid. Verder heb ik nooit problemen met de software. Hij is snel, de batterij gaat goed mee en maakt mooie foto's.

Anoniem 16-05-2020

Heel fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Deze smartphone was eerst van mijn echtgenote. Zij heeft nu een S20+ en ik heb deze, omdat deze al bijna 2 jaar meer dan gemiddeld goed is ervaren

Vallie02 13-04-2020

Super aankoop!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Drie weken geleden een samsung s9 64GB aangeschaft. Ben uiterst tevreden over het product. Goede camera, en de andere zovele opties wat we zijn gewend. Het lukt mij zelfs om 1 hele dag met de batterij te doen. Wat belangrijk is vanwege mijn werk! De samsung s9 is een echte aanrader

Wenh 12-04-2020

Strak uiterlijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Heb deze telefoon nu 1 jaar en werkt nog steeds super. Strak design. Functies zijn top. Heb nog niet de behoefte om een nieuwe telefoon te kopen

Anoniem 10-04-2020

Prima fototoestel !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Deze telefoon heeft niet alleen een mooie uitstraling maar ook een wonderbaarlijk goed fototoestel. Ik fotografeer veel met een vrij duur digitaal fototoestel met telelens. De camera van deze S9 doet niet onder voor mijn camera vooral in de stand "normaal". Kortom , buiten de telefoon funktied ( ook prima ! ) is deze telefoon ook een prima fototoestel !

Eren68 09-04-2020

de beste galaxy telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

ik heb dit telefoon al paar maanden en ik ben er heel erg tevreden mee. het heeft een oog scan, gezicht scan en intelligente scan en natuurlijk de vingerafdruk scan op de achterkant van de telefoon. het is ook heel val bestendig, het heeft heel veel nieuwe functies en het is ook een snelle telefoon. dit telefoon raad ik echt aan iedereen.

Jasmine 123 30-03-2020

Super mobile te Samsung S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Super telefoon de Samsung S 9. Mooie scherpe foto's , geen problemen mee super ontvangst . Grote opslag. Geweldig dimg

Anoniem 24-03-2020

Supertelefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik vind het toestel erg fijn, zelfs na bijna 2 jaar gebruik. Ik ben erg te spreken over het formaat, hij is namelijk precies groot genoeg voor mij. Ook heeft het toestel veel 'extra' features, waar je later achter komt. En dan heb je het idee van, wist ik dat maar eerder. Ook gaat het opladen lekker vlot, wat handig is als ik nog snel even wat stroom voordat ik van huis ga. Tenslotte, vind ik de iris scanner, een superhandige toevoeging. Over het algemeen, een tevreden klant dus!

MvdB1 24-03-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Super mooi display helder en goede kwaliteit uiteraard wat we van samsung gewend zijn kleine intern geheugen de kaart wel vereist wil je veel foto's en video's hebben.
Kras stoot en val proof !wel met hoesje uiteraard.