Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver op Kieskeurig.be.

Servie 01-07-2017

Super Gave Samsung S8 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Heb de nieuwe paradepaardje van Samsung gekocht de S8 plus (zilver).
Deze is wel wat aan de dure kant,maar daar krijg je ook wat voor terug.
Bijvoorbeeld de irisscan, deze is echt super en hij werkt prefect en zeer snel.
Dus een goede beveiliging voor je mobiel de samen met je vingerafdruk (want deze zit er ook nog op aan de achterkant) heb je rots vaste beveiliging.
En zo zijn er nog een aantal van extra's op deze S8 plus model teveel om op te noemen.
Dit super exemplaar die je misschien liever thuis ergens in een kluisje legt , dan achter in je broekzak zou willen doen.
Dus ik zou zeggen overtuig je zelf en koop er ook een, je mag je zelf ook eens verwennen of niet dan!

Pluspunten

• Zeer mooi model
  • Lig goed in de hand
  • Met zeer veel mogelijkheden

Minpunten

• Prijs wat aan de dure kant

Servie 22-06-2017

Super,Gave,Mooie model van Samsung

De Samsung galaxy S8+

Heb de nieuwe paradepaardje van Samsung gekocht de Galaxy S8+ bij Wehkamp,deze is wel wat aan de dure kant maar dan krijg je er ook wel wat voor terug. Bijvoorbeeld de irisscan deze is echt super en werkt prefect voor de beveiliging en zo zijn er nog en tal van extra's op de S8+model.
Dit super exemplaar die je misschien liever thuis ergens in een kluisje legt, dan achter in je broekzak zou willen bewaren.
Dus ik zou zeggen en overtuig je zelf en verwen je zelf eens en koop er ook een.

Servie

Pluspunten

• Irisscan goede beveiliging
  • Makelijke te bedienen
  • Super beeld
  • Zeer veel mogelijkheden
  • Zeer snel

Minpunten

• Prijs wat aan de dure kant

finalcut62 08-06-2017

Mooi groot scherm, ben wel bang voor schade bij val

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

De S8+ vind ik een mooie maat hebben voor oudere ogen ;-)... Prachtig scherm en heldere bediening. Prettige telefoon.

Pluspunten

• Briljant scherm
  • Redelijke prijs
  • Goede grootte
  • Snel

Minpunten

• Waarschijnlijk snel schade bij vallen

Anoniem 27-06-2021

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Had hiervoor een S7, daar was ik al heel erg tevreden over, maar de S8 Plus is nog beter! Wat een heerlijk toestel! Veel grotere interne opslag...nog betere foto's...eigenlijk is alles beter!

italian 68 24-04-2021

hij werkt geweldig ik ben echt blij samsung s8

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

samsung werkt zoals t moet werken ik zal altijd een samsung nemen de camera werkt goed de afbeeldingen zijn mooi en helder ik zou altijd mijn kennissen meegeven dat ze een samsung moeten nemen als ze een telefoon kopen

Tygobod 01-03-2021

Goede beeldkwaliteit en snelle reactie snelheid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Kan er al mijn favoriete app er op draaien. Ook met een extra micro sdcard meer dan genoeg ruimte voor het opslaan van foto en video.

Yassoekoe 06-02-2021

Mooie en snelle telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Het heeft een mooi scherm goede camera en fijne software. Het design van de telefoon is mooi en sleek. Maar zoals alle Samsung telefoons gaat de simkaart la te snel stuk en komt vast te zitten.

Anoniem 19-01-2021

Een goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Het is een goede telefoon voor zijn prijs
Alleen heb ik wel soms last van crashes van apps op de playstore

Moino 18-01-2021

GEWELDIG!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

De Samsung s8+ variant is DE BESTE langdurige batterij en een magische ervaring!
De beeldscherm geeft alles met een clear vieuw aan en maakt kijken op het scherm alleen maar leuker!

Anoniem 09-01-2021

mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

hij bevalt zeker goed super mooi design... Ligt fijn in de hand en werkt snel... Een nadeel vind ik dat hij niet goed de gezichts herkenning kan en dat hij daar moeite mee heeft.
Maar kortom is het een super fijn toestel en fijn om mee te werken

Anoniem 05-01-2021

Beste toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

De telefoon laat snel op en doet goed zijn werk als je iets niet snapt op je telefoon geeft die dit heel duidelijk aan en het bereik in zowel Nederland als in andere landen is goed

Herwinkl 31-12-2020

Groot scherm en lekker licht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Ik vindt het echt een super fijne telefoon eingelijk geen minpunten. Groot scherm lekker licht en prima formaat, en ook voor de prijs is hij echt een aanrader

Delaila 20-09-2020

hij doet het heel erg goed ben er blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

hij download goed en ik ben er blij mee dat alles zo goed werkt hij maakt mooie foto's en hij kan er veel op kwijt hij heeft veel opslag dat had me oude telefoon niet hij is fijn en kan er veel op zetten en hij is heel handig en de wifi is er ook goed op

Anoniem 16-09-2020

Awesome phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

This phone is really awesome I can download what I want is not getting full awesome camera this years Samsung kill it with new designs phone #SamsungAmezingphones I'm so excited to get the new Samsung :)

Mateo_88 16-09-2020

Enorme verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Ik vind de S8 plus een geweldige telefoon. Het werkt snel, goede verbinding met WiFi of 4g en meer dan genoeg ruimte voor: Foto's, spelletjes enz. En dat allemaal voor en niet al te hoge prijs voor zo'n telefoon. Het grote scherm werkt ook wel lekker, maar pas helaas niet in elke broekzak, dat is wel jammer. Voor de rest zou ik dit product echt aanraden.

Anoniem 14-07-2020

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Ben er heel tevreden mee, maar natuurlijk moet ik wel een beetje wennen. Voor de rest, helemaal top!

Anoniem 29-06-2020

Top toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Leer iedere dag bij voor wat betreft de uitgebreide mogelijkheden van dit toestel, gebruik de uitgebreide handleiding regelmatig, snel betrouwbaar uitstekende uitstraling en maakt prachtige foto's. Al met al een mooi fijn toestel waar naar ik hoop nog heel lang plezier van te kunnen hebben.

Damien077 29-06-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Ik vind deze telefoon echt super tof kan er heel veel mee is snel en heel fijn ben er super blij mes

Marcjjuhh 31-01-2019

Alles is goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Heb het toestel met veel plezier gehad! Heeft het altijd goed gedaan qua snelheid en qua camera mooie foto's mee gemaakt. Ook de batterij heeft het altijd goed gedaan. Nu mag mijn vriend genieten van het toestel en ga ik voor de note 9!

Jochem0806 26-01-2019

Samsung galaxy s8+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver

Ik heb deze telefoon een paar dagen geleden gekocht. Ik vind het een mooie en goed werkende telefoon